üç

20.4K 1.6K 3.3K
                                    


05... Ares Demirgan'ı gruba ekledi.

05... Evran Soykamer'i ekledi.

05..: Sanırım yeterince açıklayıcı olamadım.

05..: Hakkınızda kimsenin bilmediği sırları biliyorum.

05..: Ve içinizden biri önce bize, sonra da polise katil olduğunu itiraf etmeden bu iş bitmeyecek.

Evran Soykamer: Oğlum siktirip gitsene. Yemin ederim öldürürüm seni, yeter lan.

Ares Demirgan: Buna ilk defa bir şeyde katılıyorum amına koyayım.

Evran Soykamer: Sen bana katılma, sik suratlı.

Ilım Özer: Az durun da son bulsun şu saçmalık ya.

Kayrahan Doğan: Aynen, az dinleyelim şu deliyi. Belki amcık ağzını kapatır.

05..: Ben mi deliyim? Çok alındım ama Kayrahan. Ühühühü...

Arya Aydıner: Gerçekten ruh hastasına denk geldik.

05..: Siz hala işin boyutunu anlayamadnız. Ben hemen anlatayım size.

05..: Önce Evran'dan bahsedelim. Evran, gruptan çıkıp durursan ben de bu uyuşturucu işleriyle ne kadar derinden alakan olduğunu anlatırım herkese. Eh, İpek de uyuşturucudan öldü değil mi?

Evran Soykamer: Ağzını bile açma. Yalanını sikerim. Seni bulduğum zaman mahvedeceğim.

05..: Ama beni bulana kadar ben hakkında bunu biliyorum. O yüzden yerinde olsan bu gruptan çıkmazdım.

Ares Demirgan: Ben bunun torbacı olduğunu anlamıştım ya. Acıdım şimdi. :D

Evran Soykamer: Siktir git.

05..: Sen ona neden acıyorsun, Ares? Sen ondan çok mu iyi haldesin sanki?

05..: Babanın ne işler çevirdiğini bilmiyor muyuz?

05..: Alkollü ve ehliyetsiz araç kullanırken, birine çarpıp kaçtığını ve babanın bunun üstünü kapattığını bilmiyor muyuz?

Ares Demirgan: Yalanını sikerim senin.

05..: Hiçbir bok yapamazsın.

05..: Beni tehdit etmek, yalıda büyüyüp babanın uşaklarına istediğin her boku yaptırmak kadar kolay ve bedelsiz gerçekleşmez.

05..: Elimde bir sürü kanıt var. Beni kızdırırsan bu kanıtları saklama isteğim sönebilir. :D

Bade Çevik: Bizim İpek ile hiçbir alakamız yok. Kız intihar etti. Deli misin sen?

05..: Eminim intihardır, Bade... Sen insanlara intihar sebebi olmayı seversin zaten.

05..: Acaba çok sevgili üvey abin bu gerçeği bilse seni becermeye devam eder miydi?

NEYRANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin