bir

26.8K 1.9K 1.2K
                                    



Bade Çevik: Bu da ne? Bir çeşit şaka mı?

Bade Çevik: Iyy, şu aynı grupta olduğum insanlara bak. Şaka mısın sen ya?

Arya Aydıner: Biz sana çok meraklıydık, sorma ya.

Arya Aydıner: Ne grubu bu?

Ilım Özer: Ne oluyor ya?

Ilım Özer: Saat gecenin ikisi

Kayrahan Doğan: Bu ne amına koyayım?

Kayrahan Doğan: Şu gruba bak amına koyayım, panayır yapmış burayı pezevenk.

Ares Demirgan: Grubu kuran gerizekalı, kimi gruba aldığını farkında mısın acaba?

Ares Demirgan: Bizim okulda olduğuna eminim, amacın okuldan atılmak mı?

Bade Çevik: Sonunda muhattap olabileceğim birisi

Arya Aydıner: Of aynen, Ares. Çok korkuyoruz senden ya. Anlatamam yani...

Ares Demirgan: Çok komiksin Arya.

Arya Aydıner: Asla senin kadar değil, Ares. Asla senin kadar değil.

Evran Soykamer gruptan ayrıldı.

Ares Demirgan: Siktirsin gitsin.

Ilım Özer: Anca arkasından konuşursun, Ares. Zaten yaptığın tek şey bu.

Kayrahan Doğan: Birader, sen bu gruba alakasız kişileri aldığını söyledin de.

Kayrahan Doğan: Sen bu okulda kanlı bıçaklı olan kim varsa bu gruba toplamışsın.

05... gruba Evran Soykamer'i ekledi.

05..: Üzgünüm, Evran. Bu gruptan çıkamazsın.

Evran Soykamer: Senin sülaleni sikerim.

Evran Soykamer: Bana emretmeye kalkışma bile, sonu senin için çok acılı olur.

05..: Ne olur, Evran?

05..: Öldürür müsün?

Evran Soykamer: Ne saçmalıyorsun orospu çocuğu?

05..: Kayrahan, bu gruba kanlı bıçaklı olan kim varsa aldığımı söyledin ya.

05..: Sadece ne kadar alçalacağınızı izlemek istiyorum.

05..: Çünkü siz İpek'i öldürdünüz.

05..: Kaçınız bu işin içinden, bir kişi mi yaptı çok kişi mi bilmiyorum. Bildiğim tek şey içinizden olduğu. Buna adım kadar eminim.

05..: Beni polisi kandırabildiğiniz gibi kandıramazsınız.

05..: Çünkü ben hepinizin ne kadar aşağılık olduğunu biliyorum.

05..: Şimdi bakalım... Önce hanginizin üstüne yüklenip bundan sıyrılmaya çalışacaksınız?

Evran Soykamer: Bu kadar yeter. İşim gücüm var, siktir git bir daha alma gruba.

05..: Ne işi bu Evran? Bir yere uyuşturucu teslimatı mı var? Yoksa bu sefer kullanacak olan sen misin?

NEYRANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin