1 yeni mesajınız var.Evran Soykamer: Az baksana buraya.
Arya Aydıner: Efendim?
Evran Soykamer: Barlas ile ne saklıyorsun sen?
Arya Aydıner: Beraberdik işte?
Evran Soykamer: Oradan bakılınca salağa mı benziyorum ben?
Arya Aydıner: Yoo tam tersi
Evran Soykamer: O zaman doğruyu söyle.
Evran Soykamer: Ben iyilik meleği değilim, sana bunu söylemiştim.
Evran Soykamer: Seni ele vermedim, o salaklar benim dediğim her şeye inanıyorlar zaten. Ele vermemi mi istersin?
Arya Aydıner: Grupta hiç yalan söyledin mi?
Evran Soykamer: Evet de ne alaka?
Arya Aydıner: Gerçekten de her cümlene inanıyorlar. Söylediğin yalanı söyle ve sana ne işler çevirdiğimi söyleyeyim.
Evran Soykamer: Bebeğim elinde koz olan benim, farkında mısın?
Evran Soykamer: Sizi gördüğümü söylerim. O gece, arka bahçede.
Evran Soykamer: Ne kadar korktuğunu hatırlıyorum, seni çekiştiriyordu. Onunla beraber olamazsın.
Arya Aydıner: O gece korkuyordum evet ama artık daha çok korkuyorum, Evran
Evran Soykamer: Ben çok eğleniyorum. :D
Arya Aydıner: Katili bilsem ben de eğlenirdim
Evran Soykamer: Katili bilmiyorum ki.
Evran Soykamer: Yalanımı merak etmiştin, al sana yalanım.
Arya Aydıner: Neden böyle bir yalan söyleme ihtiyacı hissettin ki
Evran Soykamer: Çünkü katil yazdıklarımızı görüyor? Telaş yapacak ve bu anlaşılacak.
Arya Aydıner: Evran ben katilin o grupta olduğunu düşünmüyorum. Kayra'nın cinayet falan işlediğini düşünsene imkansız o kadar kafası yok bir kere hiçbirinin
Evran Soykamer: Katil mesajları görüyor, eminim. Güven bana.
Evran Soykamer: Şimdi söyle bakalım Barlas ile ne iş?
Arya Aydıner: Şu sınav sorularını çalma olayını ve birkaç olayı daha biliyor benim hakkımda Barlas. Ben de onunla ilgili bir iki şey biliyorum. Bu yüzden sürekli beni sıkıştırıyordu ya da saçma bir şekilde beraber olmak istediğini söylüyordu
Arya Aydıner: En son yanına çağırdığında Kayrahan gördü
Evran Soykamer: Sen de beraberdik diyerek asıl olayın çakmalarını engelledin.
Evran Soykamer: O gün onun yaptığı bir şeye ortak olduğunu biliyorum. Barlas sağlam pabuç değil.
Evran Soykamer: Ama Barlas bir aptal da değil.
Evran Soykamer: Kayrahan akıl edip seni izleyecek bir herif değil Arya. Bu işte bir iş var.
Arya Aydıner: Barlas'ın Kayrahan'ın eline o kozu bilerek mi verdiğini söylüyorsun?
Evran Soykamer: Kesinlikle öyle zaten. Asıl önemli olan nedeni ama.
Arya Aydıner: Neden böyle bir şey yapsın ki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEYRAN
Teen FictionLise öğrencisi İpek bir partide öldürülür ancak katil cinayete intihar süsü vererek bundan sıyrılmayı başarır. Ta ki bir anonim, en büyük şüphelileri bir grupta toplayana kadar. 05..: Neden mi bu gruptasınız? 05..: Cevap basit. 05..: Çünkü onu s...