bölüm biraz geç geldi, biliyorum. kendimle ve hikayeyle ilgili birkaç sorun yaşadım ama telafi olarak yazdığım een uzun NEYRAN bölümü ile geldim size.
son bölümün sınırı geçmesi çok uzun sürdü. lütfen oy atın arkadaşlar.
sınır: 100 vote.
iyi okumalar! öpüyorum sizi.
Ve dört senelik kabus, nihayet geride kalmıştı.
Havada uçuşan biralara, etrafta dans eden ve stres atan insanlara bakarken kafamı geriye atarak Barlas'ın göğsüne yaslandım.
Evet, üniversite sınavı geride kalmıştı. Dört senedir sürekli olarak düşündüğüm o sınav, tıpkı beklediğim gibi geçmişti ve iyi olacağını bildiğim bu sonuçla dibine kadar eğlenmek şimdi benim hakkımdı.
O kadar rahat hissediyordum ki... Derin bir nefes aldım. Herkes aşırı eğleniyordu, Kılıçların evindeydik. Neredeyse dönemin tamamı buradaydı, gözlerim sürekli kalabalıktaydı. Tamam, rahattım ve eğlenmek istiyordum ancak bu maalesef her partide birinin öldüğü bir okulun partisindeyken zordu. Özellikle de erkek arkadaşınızın doğrudam cinsiyetlerle alakası olduğu düşünülünce.
"Abi şeyi aç şeyi," dedi Kayrahan birden zıplarken. "Tuğba Ekinci - Kondom. Kılıç, yapıştır kanka."
"Ne diyorsun?" diye sordu Ilım ona doğru dönerek. "İğrenç."
Kayra, Kılıç'tan aldığı bir dal sigarayı dudakları arasına yerleştirdiğinde şaşkınlıkla ona baktım. Sigara içtiğini bilmiyordum. Belki de ilk deneyişiydi diye düşündüğüm sırada, içine çekişinden kesinlikle ilk defa falan denemediğini anlamış olmuştum.
Bu sefer Kılıçların evindeydik. Ev oldukça kalabalıktı. Sınavı arkamızda burakalı sadece bir gün olmuştu ve Kılıç sanki o sınav onu strese sokmayı başarabilmiş gibi anında bir parti vermeye karar vermişti. Hayır, çocuk zaten hiçbir şekilde sınava çalışmamıştı ki. Her günü aynı böyle geçmişti. Sınavı da beklediği gibi kötü geçmişti ancak sanki çok yorulmuş gibi stres atmak istediğini söylemişti. Bizim okuldaki herkesi davet etmişti. Zaten bizim tayfada sınavı iyi geçen bir ben ve Bade vardı. Barlas da çok kötü sayılmazdı, özel bir okulu tercih edecekti zaten. Ben hariç hepsi özel okula gidecekti, belki ben de burslu gidebilirdim.
"Kanka ben tam senlik bir parça biliyorum," dedi Kılıç gevşek bir şekilde.
Bahçedeki masada biz oturuyorduk. Ben Barlas'ın yanındaydım, beni göğsüne doğru yaslamıştı. Barlas'ın yanında Kılıç vardı, Kılıç'ın yanında ise Bade vardı. Konuşmadıkları çok barizdi ancak bu gecenin sonunda konuşacaklarını biliyordum. İkisinin kanındaki alkol miktarı da çok fazlaydı, ilerleyen saatlerde artmaya devam edecekti. Aralarındaki elektrik de barizdi, o yüzden pek fazla kaçamazlardı. Bizim tam karşımızda Ilım ile Kayra vardı. Yanlarında Ulaş oturuyordu.
"Kobra Murat - Yakadan Paçaya Kalite açardım asıl," dedi Kılıç gülerek. "Ama şimdi hazır değildir millet."
"Hazır olmayanın anasını sikeyim!" diye bağırdı Kayrahan ayağa kalktığında. "Lise bitti lan! Lise bitti amına koyayım! Kalkın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEYRAN
Teen FictionLise öğrencisi İpek bir partide öldürülür ancak katil cinayete intihar süsü vererek bundan sıyrılmayı başarır. Ta ki bir anonim, en büyük şüphelileri bir grupta toplayana kadar. 05..: Neden mi bu gruptasınız? 05..: Cevap basit. 05..: Çünkü onu s...