iki

23.3K 1.6K 1.2K
                                    


Evran Soykamer: Çok komiksin amcık ağızlı.

05..: Komik olan sizsiniz. Aciz olan da.

Ares Demirgan: Bu muhabbet baydı beni.

Ares Demirgan: Her intihar edenin arkasından intikam mı arayalım?

Ares Demirgan: Ne olmuş? Biz kızı bir iki kere aşağılamışız da intihara mı kalkılmış? Kimse bu kadar basit bir sebepten dolayı kendini öldürmez.

Ares Demirgan: İpek diye birini tanımıyorum bile.

Ilım Özer: Kafanı kaldırıp kendinden başkasına bakmadığın için olabilir.

Ares Demirgan: Kime neden bakayım ki? Senin gibi olmak için mi?

Kayrahan Doğan: Az kavga etmeyin de kurtulalım şu ibne evladından.

05..: Rüyanızda görürsünüz.

Bade Çevik: Bizi böyle korkutabileceğini mi sanıyorsun?

05..: Sanmıyorum, biliyorum.

05..: Ayrıca Arnes, ben sizin onun intihar sebebi olduğunuzu söylemiyorum.

05..: Ben sizin onu öldürdüğünüzü söylüyorum.

05..: Polis olayı intihar diye kapatmış olabilir ancak ben öyle olmadığını biliyorum.

05..: Çünkü o gece o partideydim.

05..: Ve şansa bakın ki gözüm üzerinizdeydi.

05..: Ve yine şansa bakın ki hepiniz şüpheli hareketler sergilediniz.

05..: Arya'dan başlayalım öncelikle. Onu o partiye götürmek için ikna eden sendin, değil mi? Neden hiçbir alakanın olmadığı kızı oraya götürmek için o kadar ısrar ettin ki?

Ares Demirgan: Ne alaka amın evladı

05..: Bir saniye, Demirgan. Sen neden sinirlendin ki şimdi? Arya'nın üzerine gitmemiz senin hoşuna gitmeli :D

Bade Çevik: Gerçekten, o kızı neden partiye getirdin? Orada olmasaydı, ölmeyecekti.

Kayrahan Doğan: İntihardı hani? Bilerek almıştı uyuşturucuyu? Bu demek ki orada olmasa da öldürecekti kendini.

Ilım Özer: O işler öyle yürümüyor, Kayrahan. O gece ne yaşadıysa artık düşünmeden bunu yapmış. O gece orada olmasaydı, evinde düşünmek için vakti olacaktı. Belki de bundan vazgeçecekti.

Bade Çevik: Nereden biliyorsun?

05..: Yoksa kendinden mi biliyorsun, Ilım?

Ilım Özer: Saçmalamayın. Sadece bir düşünceydi.

05..: Hmm... Eminim.

05..: Size sonra geleceğim, Arya'dan bahsediyorduk.

Evran: Ben çıkıyorum. Sıktı.

Evran: Arkadaşını kim intihara sürüklediyse, onları suçlamayı bırak da o bunları düşünürken yanında olamadığın için kendini suçla.

05..: Neden çıkıyorsun?

05..: Daha partiye uyuşturucu maddeyi kimin soktuğundan bahsedecektik.

05..: Sanki yeterince paran yokmuş gibi bunu yapman şart mı, Evran?

Ares Demirgan: Amına koyduğumun keşi.

Evran Soykamer: Sikerim seni, doğru konuş.

Ilım Özer: Abi biz kendi aramızda gerileceğimizi şu aptalı yollayalım.

Ilım Özer: Biz birbirimizi girdikçe hoşuna gidecek.

05..: Akıllı kızsın, Ilım. Ne diyeyim.

05..: Bu kadar akıllıysan söyle bakalım, İpek'e neden o kadar içirdin?

Ilım Özer: Ne diyorsun be? Zorla mı içirdik, beraber içiyorduk işte.

05..: Hiç tanımadığın biriyle içmek... Garip geliyor bana.

05..: Tabi sen ortadan kaybolduktan sonra bir ara, ona son içtiği bardağı Kayrahan uzattı.

Kayrahan Doğan: Kardeşim, fıçıdan bira içiyordum ben. Kendi ismimi hatırlamıyordum, o kıza bir şey uzattıysam bile onun kim olduğunu fark etmeden yapmışımdır bunu.

Kayrahan Doğan: O geceye dair bir sik hatırlamıyorum.

05..: Ares de hatırlamıyor ne yazık ki.

Ares Demirgan: Ben ne alaka amına koyayım şimdi?

05..: Eh neticesinde ilk defa uyuşturucu kullandı o gece. Kafasının bayağı uçmuş olması normal.

Evran Soykamer: Amına koyduğumun keşi. :D

Arya Aydıner: Ne?

05..: Ne ne? Sana ne oluyor Arya?

Ares Demirgan: Öyle bir şey yapmadım. Götünden uydurma. Ben sigara bile kullanmıyorum.

05..: Etrafta birileri olunca evet, kullanmıyorsun.

05..: Ancak okulun yanındaki pis merdiven arasında seni her sabah görebilir, görmek isteyen birisi.

05..: Gerçekten, zengin züppemize bakın. Bir sigara için çöplüğe bile giriyor.

Kayrahan Doğan: Birader, sallama götünden.

Kayrahan Doğan: Babası, Ares'e neler yapar biliyor musun sen? Ares'te o göt var mı sence? MFĞELDPEHWTU KOMİK.

05..: Varmış demek ki.

Bade Çevik: Sana inanmıyoruz.

05..: Açıkçası ben de İpek en sonunla senle konuşup ağlayarak o odaya gidince ve odadan ölü olarak çıkınca, senin katil olmadığına inanmamıştım.

Arya Aydıner: Al işte. Kim bilir ne dedin kıza? İğrenç bir insansın Bade.

Ilım Özer: İnsanlar senin oyuncağın değil, Barbie. Anla artık şunu.

Ares Demirgan: Boşuna üstüne gidiyorsunuz. Sizin yapmadığınız şey mi?

Arya Aydıner: Evet, yapmadığımız şey.

Evran Soykamer: Tekrar eklersen, belanı sikerim.

Evran Soykamer gruptan ayrıldı.

Ares Demirgan: Benden de bu kadar.

Ares Demirgan gruptan ayrıldı.

NEYRANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin