Výzva: Dnes jsem se rozhodla být hodná a ponechat to bez výzvy, abych viděla jestli jste schopni udělat něco z vlastní iniciativy. :)
„Na chvíli si odskočím.“řekla do místnosti plné hluku a už byla pryč.
Gvendolyn:
Hledala jsem koupelnu po celém domě až jsem ji našla. Sklopila jsem prkýnko záchodu a sedla si na něj. Začala jsem vzlykat. Dost nahlas, ale musela jsem to ze sebe dostat.
Když jsem uviděla jak jsou jeho rodiče šťastní, že ho vidí uvědomila jsem si, že já už žádné rodiče nemám. Uslyšela jsem klepání.
„Gveny…otevři, to jsem já. Niall.“jeho hlas byl ustaraný. Přešla jsem ke dveřím a odemkla. Dveře se otevřely a já mu skočila do náruče.
„Máš úžasnou rodinu. Proč takovou nemám já?!“vzlykala jsem mu do trička. Po nějaké chvíli jsem si jich všech všimla. Stáli tam všichni a to celou dobu.
„Je nám moc líto, že nemáš rodinu…“Maura měla slzy v očích. Vtáhla mě do objetí. Nakonec to bylo hromadné objetí všech Horanů.
Cítila jsem se alespoň tady v bezpečí. Odešli jsme zpět do obýváku a já se jim začala zpovídat.
„Všichni v mém životě mi začali odcházet a pak se mě dokonce i snažili znásilnit, ale díky vašemu synovi se mi nic nestalo.“usmála jsem se na Nialla.
„Od té doby jsem se začala bát snad všeho, ale Ni mi dost pomáhá. Bez něj bych byla asi už dávno mrtvá. Dobře jste ho vychovali.“začali mi opět téct slzy. Niall mě opět vtáhl do objetí. „Jsi úžasná.“šeptal mi do vlasů.
„A vy spolu chodíte?“zaptal se Bobby.
Na Nialla jsem hodila vyděšený pohled, ale on se toho rychle ujal zatím co jsem mu tam seděla na klíně. „Ne jsme nejlepší kamarádi na život a na smrt. Jsem její ochránce a opora. Nerozlučná dvojka.“usmál se a já se mu znovu vloudila do objetí.
„Ale hodili, by jste se k sobě.“ozval se George. Musela jsem se nad tím usmát.
Extra krátké, ale bude to napínavější. Čím kratší díly, tím budou vycházet častěji. ;)
Vaše Netinka
xoxo
ČTEŠ
Neviditelná
FanfikceZrzavá dívka z ČR je díky smrti své matky nucena vrátit se do své rodné země. Ve Velké Británii zůstane u své tety, ale ne na dlouho. Do jejího života vstoupí několik lidí, kteří jí ho přetočí vzhůru nohama. Co se bude dít s křehkou dívkou v rukou p...