Κεφάλαιο 34

182 16 22
                                    

Aris pov
Εφόσον πήραμε τα παιδιά απο το εμπορικό και φτάσαμε στο σπίτι όλοι πέσαμε στους καναπέδες κουρασμένοι από τις δουλειές. Έκανα νόημα στην Βιολέττα να σηκωθει για να με βοηθήσει με τις σακούλες από τα ψώνια και να μαγειρέψουμε. Εκείνη χωρίς πολλά, πολλά υπάκουσε λόγο της κουράσης αλλιώς θα αντιμιλουσε. Ενώ τοποθετήσαμε τα ψώνια στη κατάλληλη θέση τους, αρχίσαμε να μαγειρεύουμε διάφορα φαγητά όπως λουκάνικα, μπριζόλες στην σχάρα, γαρίδες σουβλάκι, μακαρόνια με σάλτσα και δύο σαλάτες με διάφορα λαχανικά. Ενώ τελειώσαμε τα φαγητά πήγα να φωνάξω τα παιδιά μιας και η Βιολέττα ήταν κουρασμένη. Ο Alex κοιμόταν αγκαλιά με την Σελίνα, ο Liam με την Μιράντα, ο Karolos με την Στέφη, ο Daclan με την Αντζελίκα, ο Cameron με την Νόρα, ο Max με την Βικτώρια και ο Logan με την Κλάρα. Οι άλλοι δεν πατησαν το πόδι τους ή Ria και ο μάλακας της. Ελπίζω να της τα πεί αν είναι άνδρας. Προσεύχομαι να μην ξανά πληγωθεί γιατί δεν το αξίζει. Πήγα πίσω στην κουζίνα και είπα στην Βιολέττα να κάτσουμε να φάμε μιας και εκείνοι κοιμούνται. Όμως εκείνη εστρίψε τα μάτια από την κούραση  και με ρώτησε που είναι οι άλλοι και χασμουρηθηκε βάζοντας το χέρι μπροστά στο στοματακι της.
Βιολέττα: Οι άλλοι?!!!
Aris: Κοιμούνται. Ας φάμε να πάμε για ύπνο είσαι κουρασμένη.
Βιολέττα: Πάω.
Ari: Που?!!!
Βιολέττα: Για να τους βγάλω αναμνηστική φωτογραφία.
Aris: Θέλω και εγώ να βγάλω μαζί τους.

Aris pov
Αμέσως πήγαμε στο σαλόνι και βγάλαμε φωτογραφίες. Μετά πήγαμε φάγαμε και κοιμηθήκαμε και εμείς στα δωμάτια μας. Ούτε καληνύχτα δεν είπε. Απλά πήγε στον δεύτερο όροφο με τα δωμάτια των κοριτσιών και εγώ στο τρίτο με τα δωμάτια των αγοριών.
          
                       Το επόμενο πρωί.

Βιολέττα pov
Σηκώθηκα από το ζεστό κρεβάτι μου και πήγα έκανα ένα μπάνιο για να φύγει όλοι η κουράση από πάνω μου. Ήμουν ακόμα ένα πτώμα από εχθές. Αφού χαλάρωσα έβαλα ένα μαύρο κολάν, μία φούτερ μπλούζα σε κόκκινο χρώμα και έκανα τα μαλλιά μου ένα κότσο σαν μπάλα. Πήγα κάτω και είδα να κοιμούνται όπως ήταν εχθές. Τότε άρχισα να τους ξυπνάω έναν, έναν για να πάνε στα δωμάτια τους μιας και σήμερα δεν έχουμε τίποτα να κάνουμε. Εφόσον τους ξύπνησα και φυσικά τα γομαρια πρώτα, εκείνοι κοίταξαν αμέσως τριγύρω και είδαν με ποιον είχαν κοιμηθεί όλο το βράδυ στο καναπέ εκτός του Daclan, του Karolou και του Liam ενώ όλοι οι υπόλοιποι γουρλωσαν τα μάτια τους. Ανέβηκαν όλοι  πάνω σαν να τους έχουν βάλει νέφτι στον κώλο. Εγώ βέβαια τους είχα στείλει από εχθές σε όλους την  φωτογραφία. Τα κορίτσια ενώ τα ξύπνησα πήγανε για ύπνο ξανά. Αμέσως πήγαμε στην κουζίνα να κάνω πρωινό να φάω. Εφόσον έκανα ένα ελαφρύ πρωινό και αναρωτιόμουν που στα κόμματια έχει πάει ο Mark από εχθές. Μόλις τελείωσα έβαλα γάντια, μπουφάν, κασκόλ και γαλοτσες για να βγω έξω να φέρω ξύλα για το τζάκι. Ενώ είχα πάρει αρκετά ξύλα από την αποθήκη στην μπαλκονοπροτα και άφησα τα τελευταία άκουσα πίσω μου ένα γάβγισμα. Αμέσως γύρισα και είδα το ίδιο σκυλί από εχθές. Έσκυψα σιγά, σιγά και ενώ το χάιδεψα άρχισα να παίζω μαζί του. Του χάιδεψα την μουσούδα του, τα μαγουλάκια του και εκείνο με χαρά με εγλυφε στο πρόσωπο μου.

Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα Where stories live. Discover now