Κεφάλαιο 6

300 30 10
                                    

Aris pov
Ήμουν τόσο μπερδεμένος που εκείνη με αυτά τα μάτια μου θύμισε το παρελθόν. Όμως δεν είχε καμία σχέση με εκείνη. Έβλεπα ότι δεν ήταν και τόσο καλά ψυχολογικά παρόλο που ασκούσε καλές κριτικές. Τα παιδιά δεν παρέλειψαν να την συγχαρούν, όμως εγώ ρώτησα το προφανές. Αν εκείνη είναι καλά και το μόνο που έγινε είναι να την πάρει η κοντή αγενές κοπέλα για το σπίτι τους και έφυγαν. Δεν ξέρω τι γίνεται όμως έχω ένα κακό προαίσθημα. Ο Max στα ξαφνικά πετάχτηκε και είπε ότι του θύμιζαν κάτι, αλλά δεν μπορούσε να καταλάβει από που. Και να ήθελα να μάθω δεν είχα τέτοια απαίτηση από το Max. Ο Cameron ενώ φώναζε από τα νεύρα του, είπε ότι δεν θα τα πάμε καθόλου καλά μαζί τους. Πήγαμε σπίτι και όλοι περίμενανε να φάνε. Η μόνη κινήση που έκανα είναι να πάρω το τηλέφωνο και να παραγγείλω. Εφόσον φάγαμε πέσαμε για ύπνο.

Μέτα από μιάμιση βδομάδα.

Μιράντα pov
Πέρασε μιάμιση βδομάδα και σχετικά όλα πάνε καλά. Είμαι πολύ χαρούμενη που μετά την αξιολόγηση φωνής εκτός από το χορό με τοποθέτησαν στην ομάδα των vocal. Όμως κατέληξα να κάνω μαθήματα φωνής με τον Max και τον Logan που ήταν οι δάσκαλοι εμένα και άλλον τόσο καλλιτεχνών. Ο ένας είναι τρελαρας και υπερκινητικός και ο άλλος είναι γλυκός, όμως δεν έχω δει κανέναν άνθρωπο να τρώει τόσο στην ζωή μου. Συνέχεια έχει ένα φαγητό στο χέρι και τρώει ούτε και εγώ δεν ξέρω πόσο και που το αποθηκεύει τόσο πολύ φαγητό. Είναι σαν τον Dylan Wilson ένας καλλιτέχνης πολύ διάσημος αν και είναι σε νεαρή ηλικία με απίθανη, μαγευτική φωνή. Τον θαυμάζω πολύ όπως και ο Logan ο οποίος θέλει να γίνει τόσο διάσημος και καταξιωμένος όσο αυτός. Ηδη στο φάει είναι ισάξιοι. Περνάμε πολύ καλά, αλλά εγώ θα ήθελα να είναι ο Liam πρίγκιπας μου. Εκείνος είναι δάσκαλος και χορογράφος, όμως αν και πηγαίνω σε μερικά μαθήματα που καταλήγω σαν σκύλος από τον ιδρώτα και πτώμα από την κούραση δεν έχουμε καταφέρει να μιλήσουμε. Εκείνος κοιτάει βέβαια όπως και εγώ, αλλά τίποτα παραπάνω. Η ανάσα μου κόβετε όποτε μας δείχνει κάποιες χορευτικές κινήσεις. Η καρδιά μου πετάει στα ουράνια και μερικές φορές χάνομαι στην φαντασία μου. Εκείνος με επιπλήττει και ξυπνάω από το ωραίο όνειρο που ποτέ δεν θα γίνει πραγματικότητα. Εκείνος οπότε χάνομαι αναστενάζει με ένα βλέμμα όλο αγανάκτηση με κοιτάει ενώ σήκωνει τα χέρια του ψηλά. Βέβαια έμεινα όταν είδα το χαμόγελο του εκείνη την μέρα που έπεσα πάνω στην γλάστρα. Ναι ήταν εκεί και οι παρέα τον 8 αγόριων. Μόλις ερχόντουσαν από το σπίτι τους, ενώ η Βιολέττα είχε ξεκαρδιστει στα γέλια. Εκείνοι γελούσαν και με εμένα, αλλά και με το γέλιο της. Όμως το τέρας της παρέας είχε μείνει άγαλμα ενώ κοιτούσε εκείνη. Η αδελφή μου μόλις τον αντίκρισε με τα μάτια της, άμεσως σε δεύτερολεπτα το πρόσωπο της έγινε ανέκφραστο και έφυγε από εκεί για να μην την βλέπουν. Πραγματικά η αδερφή μου ζει σε μια κόλαση από τότε που ήρθαμε εδώ. Στο σπίτι βρίσκει γαλήνη και ηρεμία. Κάνει αστεία για να γελάμε με την κυρία Κλόη την υπεύθυνη για το σπίτι και καμαριέρα μας, όμως όταν έρχεται εδώ όλα αυτά χάνονται. Βλέπω μια Βιολέττα με αγκάθια για πανοπλία, καταθλιπτική, σαν φάντασμα. Έχω ακούσει να την λένε τα υπόλοιπα μέλη της εταιρείας φρικιό. Ο μόνος λόγος που βγάλανε κάτι τέτοιο είναι για τον απόμακρο και σκληρό χαρακτήρα της. Τελευταία κάθεται ως αργά το βράδυ σε ένα από τα πολλά δωμάτια του χώρου της εταιρείας και χορεύει κάπου να μην την κρατάνε τα πόδια της. Τρώει ελάχιστα σχεδόν καθόλου, δεν κοιμάται όσο πρέπει και εγώ ανησυχώ τόσο για εκείνη. Σήμερα  μας μάζεψαν όλους τους εκπαιδευόμενους και θα μας ανακοινώσουν κάτι. Δεν ξέρω όμως τι είναι αυτό που θέλουν να μας πουν και με έχει φάει η αγωνία. Περιμένουμε όλοι στην αίθουσα του χορού. Η Βιολέττα φέρεται περίεργα από το πρωί.

Βιολέττα pov
Είμαστε στην αίθουσα χορού και περιμένουμε τους εκπαίδευτες μας για να μας ανακοίνωσουν ούτε και εγώ ξέρω τι. Τα πόδια μου δεν με κρατάνε, ζαλίζομαι και σε κρυφά διαστήματα βήχω όσο πιο διακριτικά μπορώ για να μην με καταλάβει η αδερφή μου ότι είμαι χάλια. Σίγουρα αρρώστησα. Καλά μου το είχε πει η Μιράντα ότι θα αρρωστήσω έτσι μούσκεμα που πήγαινω στο σπίτι  κάθε βράδυ ενώ φεύγω από την εταιρεία. Όμως ξεχνιέμαι με τον χορό και το μποξ. Με τον χορό ξεχνιέμαι για κάτι που με απασχολεί και αυτό είναι ξεκάθαρο. Δεν μπορώ να βλέπω εκείνον μπροστά μου, ενώ μου ξερίζωσε την καρδιά μου. Με το μποξ από την άλλη το έχω για να ξεσπάω όταν δεν έχω εκείνους που μου κάνουν κακό και για διασκέδαση. Μέσα στην αίθουσα μπήκανε οι κριτές από τις οντισιόν και οι δάσκαλοι. Αααα ξέχασα να σας πώ ότι ο Liam και ο Daclan είναι δάσκαλοι μου στο χορό και ο Karolos, με τον Max είναι δάσκαλοι μου στην εξάσκηση τής φωνής μου μαζί και με άλλους εκπαιδευόμενους. Είχα σκυφτό το κεφάλι μου και δεν μιλούσα. Η Αντζελίκα με την Στεφάνια που ήταν πιο κοντά στην αδερφή μου την ρωτούσαν διάφορα και είχα εκνευριστεί, ενώ δεν ήμουν καθόλου καλά έριξα ένα βλέμμα και αμεσως σταμάτησαν. Μας ανακοίνωσαν ότι 10 άτομα θα κάνουν σόλο ντεπούτο σε 2 εβδομάδες και ένας άνδρας σε 3 εβδομάδες. Πρώτα ανακοίνωσαν τον άνδρα για τον οποίο δεν με ένοιαζε καθόλου μιας και με το ζόρι κρατιόμουν όρθια. Μετά ακανοινωσαν τις γυναίκες στο οποίο με ανακοίνωσαν πρώτη, μετά η αδερφή μου η Μιράντα, η Αντζελίκα η Στεφανία, μια κοπέλα με γκρί μαλλιά και πράσινα μάτια η Βικτώρια, η επόμενη ήταν η Σέλινα με ένα κοντό ξανθό μαλλί που είχε μελι μάτια, μια από τις καλές ήταν η Νόρα η οποία ήταν λίγο κοντουλα σαν την Μιράντα με κοντά όλο μπούκλα μαλλιά ως τούς ώμους, επόμενο κορίτσι ήταν η Alexa με μακρυά κόκκινα μαλλιά και σκούρα καφέ μάτια, η Amy μια γλυκιά μέτρια κοπέλα με σοκολατί μαλλιά και γαλανά μάτια και η Ria μια κοπέλα που είναι εδώ και 1 χρόνο εκπαιδευόμενη, με μαύρα μαλλιά και σκούρο δέρμα και καφέ μάτια. Όλες πανηγύριζαν, όμως εγώ δεν άντεχα άλλο και ένιωθα να καίγομαι. Όλες ήρθαν και με πήραν αγκαλιά ενώ χοροπηδούσαν, όμως εγώ δεν άντεξα και ξαφνικά τίποτα. Το μόνο που άκουσα τελευταία στιγμή ήταν η φωνή της Μιράντας μου.

Παιδιά νέο κεφάλαιο. Είναι λίγο έτσι και έτσι όμως το επόμενο θα είναι αρκετά υποσχόμενο. Με πολλά γεγονότα. Φαίνεται ότι η Βιολέττα αρρώστησε. Τι θα γίνει όταν άνοιξη τα μάτια τής μίας και λυποθήμισε? Τα λέμε στο επόμενο καληνύχτα τιγράκια. ❤️💕

Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα Where stories live. Discover now