Κεφάλαιο 15

223 22 23
                                    

Μιράντα pov
Ευτυχώς που ήρθε η αδερφή μου την κατάλληλη στιγμή γιατί ήδη είχαν βγει τα μαχαίρια από την μεριά του Liam. Μου φάνηκε ότι ζηλεύει λίγο τον Jack. Μπα μπορεί να μου φαίνεται. Μπορεί να έχω διαίσθηση για μερικά πράγματα, όμως προς την αγάπη δεν πιάνω ούτε νότα. Περνάγαμε ωραία μέχρι που άνοιξε η πόρτα δίπλα μας και η διάθεση μου,αλλά περισσότερο της αδερφής μου σκοτείνιασε.
Aris: Γειά σας! Πως και είστε έξω από το δωμάτιο της ζωντανής μετάδοσης?
Jack: Πραγματικά θέλω να μάθω που σε βρήκε να κοιμάσαι. Γιατί για κρεβάτι δεν θα το έλεγα να ήταν.
Βιολέττα: Ρε παιδιά ήμουν πτώμα.( Τότε έμφανιστηκε ο Logan από το πουθενά ως συνήθως).
Logan: Ένα ωραία πτώμα!
Βιολέττα: Μην μιλάς στα έχω μαζεμένα. Το έκανες βουκινο παντού. Την επόμενη φορά πάρε και μικρόφωνο να σε ακούσουν όλοι, μην ταλαιπωρήσε.
Μιράντα: Ναι έλεος μην μιλάς με γεμάτο το στόμα.
Logan: Καλά εσείς οι γυναίκες δεν ευχαριστιεστε με τίποτα.
Liam: Αυτό ξανά πέσ'το.
Logan: Ari έχω μια απορία. Τα έφτιαξες με τη Ria πάλι?
Liam: Ναι ρε σύ το έχει κάνει θέμα όλοι η εταιρεία.
Ari: Ναι δεν θα άφηνα μια τέτοια κουκλάρα. Είναι μια καλή ευκαιρία.
Jack: Την συνάντησα κάνα δυο με τρεις φορές στην εταιρεία. Καλή είναι.
Aris: Κοντά τα χέρια σου. Συγνώμη τι κάνεις εδώ εσύ?
Jack: Είμαι ο μάνατζερ της Μιράντας και μην ανησυχείς εμένα μου αρέσουν πιο γλυκές.

Μιράντα pov
Εμένα γιατί με κοίταξε ενώ το έλεγε? Άλλο και τούτο! Η Βιολέττα το κατάλαβε και γέλασε πονηρά. Το τέρας το είδε αυτό και την κοιτούσε επίμονα. Ο Liam δίπλα μου τον κοιτούσε τόσο περίεργα που αν είχε όπλο θα τον σημάδευε και εγώ η κοντουλα ανάμεσα τους. Γιατί πρέπει να τα τραβάω εγώ αυτά? Τότε έμφανιστηκε ο Max με μια χαρά στο πρόσωπο του και μας έφερε νέα που δεν τα περιμέναμε τόσο γρήγορα.
Max: Παιδιά σας φέρνω τρομερά νέα. Δεν θα κάνει μόνο η Μιράντα ντεπούτο, αλλά και ή Βιολέττα.
Βιολέττα+ Μιράντα: Τι?
Όλοι:Τα αυτιά μας!!!
Βιολέττα:Τι αλήθεια τώρα?
Max: Ναι κούκλα. Αααα και επισης θυμήθηκα που ξέρω εσένα και την αδερφή σου.
Μιράντα: Μας ξέρεις εδώ και 1 μήνα! Λέω εγώ τώρα!
Max: Όχι εσύ και η αδερφή σου είστε οι γειτόνισσες μου που μετακομίσατε πρίν 6 χρόνια μετά το ατύχημα της Βιολέττας!!!

Μιράντα pov
Εγώ έμεινα κόκαλο όπως και η Βιολέττα που το τρελό θυμήθηκε εμάς πριν 6 χρόνια. Επισης ο Aris είχε γουρλώσει τα μάτια του και κοιτούσε επίμονα με ανοιχτό το στόμα από κάτω μέχρι πάνω την Βιολέττα. Η αδερφή μου που είχε χαθεί για λίγο από το σόκ, ξύπνησε και έπαιξε το συχνό κόλπο. Το θέατρο άρχισε και πραγματικά θα γινόταν μια καλή ηθοποιός.
Βιολέττα: Εμμμ... Μιράντα μου τι λέει αυτός? Τον γνωρίζουμε από παλιά?
Μιράντα: Βιολέττα μου μην ανησυχείς. Λέει βλακείες.
Liam: Μα ο Max δεν έχει λόγο να πει ψέματα!!!
Μιράντα: Okay!!! Βιολέττα τι λές να τους το πω? Μιας και τα πράγματα έχουν γίνει ετσί?
Βιολέττα: Κάνε ότι θές δεν με ενδιαφέρει πλέον. Εξάλλου δεν θυμάμαι τίποτα.
Μιράντα: Λοιπόν η αδερφή μου έχει αμνησία από το ατύχημα που ανάφερε ο Max πριν λίγα λεπτά. Ναι πράγματι ήμασταν γειτόνισσες με τον Max και πήγαιναμε στο ίδιο σχολείο. Μια μέρα η αδελφή μου η Βιολέττα την χτύπησε αυτοκίνητο έξω από την μεγάλη διασταύρωση του σχολείου. Δεν θυμάται τίποτα από τα 15 έως τα 17 χρόνια της.
Mark: Αυτό είναι τραγικό!!!
Βιολέττα: Ναι νιώθω ένα κενό, αλλά είμαι εντάξει ο γιατρός είπε ότι θα διορθωθεί κάποια στιγμή της ζωής μου.
Jack: Λυπάμαι πολύ. Αυτό είναι απαίσιο.
Max: Από εκεί εξηγούνται όλα.
Liam: Όλα? Ποια όλα?
Max:( Ο Aris με κοιτούσε με βλέμμα σαν να μου λέει. Έτσι και πείς κάτι σε σκοτώσα). Να ενοοώ για το χαρακτήρα της που άλλαξε έτσι.

Μιράντα pov
Ο Aris εξαφανιστηκε μετά από αυτό που έμαθε. Εμείς κάναμε το ντεπούτο μας, δηλαδή εγώ πρώτη και ύστερα από δύο βδομάδες η αδερφή μου. Εγώ πήρα κάπου στα 💯 εκατομμύρια προβολές με την πρώτη. Δεν το περίμενα αυτό, αλλά ναι τα πήγα αρκετά καλά μπορώ να πω. Ο Jack με βλέπει σαν αξιοθέατο και ο Liam που έχω ερωτευτεί τόσο πολύ από την πρώτη μέρα που τον είδα μου φαίρεται φιλικά μερικές φορές και άλλες περίεργα. Δεν ξέρω, δεν μπορώ να τον καταλάβω, όμως προσπαθώ να τον πλησιάσω και εκείνος είναι μια έτσι, μια γιουβέτσι, μια κρύο,μια ζεστό και πάντα μαζί του είναι μια μαθητευόμενη του η Κλάρα.

Μετά από ένα μήνα.

Βιολέττα pov
Ετοιμαζόμασταν για να πάμε εγώ με την Μιράντα στα βραβεία των Σταρ. Ήμασταν τόσο απασχολημένοι όλοι όλο τον μήνα που μας πέρασε που δεν μπορούσα να δω κανέναν και μου είχαν λείψει όλοι τόσο πολύ εκτός από το τέρας. Αν και τους έβλεπα κάποιες φορές. Όμως για κακή μου τύχη συναντούσα μια μέρα το τέρας να φιλάει και να χουφτώνει την γκόμενα του που την λυπάμαι την καημένη κοπέλα. Αλλά τι λέω σε αντίθεση με εμένα  αυτή είναι κούκλα και όμορφη. Όχι άσχημη και τέρας που με αποκαλέσε. Όχι μόνο τότε το είπε πρίν 6 χρόνια, αλλά και τώρα. Τον άκουσα να με λέει τέρας όταν πήγα στο δωμάτιο πρακτικής που ήταν όλοι οι παρέα του. Ήθελα να ζητήσω από τον Logan να με βοηθήσει με την φωνή μου ως συνήθως. Από ότι άκουσα δεν έδωσα σημασία και ούτε σε εκείνον ως συνήθως. Εγώ και η Μιράντα είμαστε στο καμαρίνι μας με τους στυλήστες, μακιγιέρ και κομμώτριες για να μάς κάνουν ωραίες και άψογες για τα βραβεία Σταρ. Με τον Mark τα πάμε πολύ καλά και έχουμε βγει μερικές φορές έξω σαν φίλοι. Επιτέλους ήμασταν έτοιμες και βγήκαμε έξω από το καμαρίνι μας για να έρθει και ο Mark να φύγουμε. Ο Jack ήταν ήδη στα βραβεία μιας και ήταν παρουσιαστής των βραβείων Σταρ. Ξέχασα να σας πω ότι και οι 8 φίλοι βραβέυονται σήμερα όπως δεν την γλιτώσα για ακόμα μία φορά. Ενώ βγήκαμε εμείς την ίδια ώρα βγήκαν και εκείνοι από το απέναντι δωμάτιο. Τα κορίτσια θα ερχόντουσαν και αυτά μιας και είναι διάσημες και έχουν πρόσκληση. Εγώ έμεινα με την εμφάνιση τών αγοριών γιατί φορούσαν όλοι άσπρα. Ήταν κούκλοι και πριν καν ολοκληρώσω την σκέψη μου βγήκε το τέρας ήταν και αυτός το ίδιο καλός με τους άλλους. Μα καλά τι είπα τώρα? Είπα κάτι καλό για αυτόν? Από την κούραση θα είναι δεν εξηγείται.

Λοιπόν καρδιές μου. Άλλο ένα κεφάλαιο που σε αυτό αποκαλύφθηκε η Βιολέττα. Ο Aris έμαθες ότι ήταν εκείνη από πρίν 6 χρόνια που τής συμπεριφέρθηκε έτσι όπως τής συμπεριφέρθηκε. Από ότι είδαμε χάθηκε και δεν είπε τίποτα. Ένας μήνας πέρασε και είναι απομακρυσμένοι ο ένας από τον άλλον. Άραγε τι θα γίνει στα βραβεία? Στο επόμενο καλό διάβασμα.

Υ.Σ
Ευχαριστώ πολύ που φτάσατε το δεύτερο μέρος του βιβλίου μου Άγγελος και Δαίμονας το φως μέσα από το σκοτάδι. Έφτασε τις 1000 προβολές και ευχάριστω πολύ για αυτό. Ελπίζω να συνεχίσετε έτσι ως το τέλος τού.
Σ'αγαπώ παιδιά.💕💕💕💕💕💕💕

Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα Where stories live. Discover now