Κεφάλαιο 23

201 16 12
                                    

Η εικόνα πάνω φανταστείτε ότι είναι σε νησί και χιονίζει.

Μιράντα pov
Το σπίτι ήταν πανέμορφο σαν να βγήκε από παραμύθι. Η θάλασσα ήταν ακριβως στο απέναντι πεζοδρόμιο και δενόταν τόσο μαγευτική σαν όνειρο. Μπήκαμε μέσα και τα κορίτσια τρέξανε για να πιάσουν ωραία δωμάτια με θέα. Όμως ο μάνατζερ τους είπε ότι ο τρίτος όροφος είναι για μας και ο δεύτερος για τα αγόρια. Εκείνες δεν το άκουσαν οπότε εγώ και η αδερφή μου πήραμε να της ενημερώσουμε. Άλλες ήταν στο δεύτερο και άλλες στο τρίτο. Κάποιες γκρινιαζανε που βρήκανε καλά δωμάτια με θέα. Όμως αναγκάστηκαν να τα αφήσουν. Έτσι κατέληξαν στο τρίτο όροφο. Όταν τακτοποιηθηκαμε και κάναμε ένα μπάνιο, κατεβηκαμε όλοι κάτω. Όλα τα αγόρια μείνανε να κοιτάνε τον Logan στο καναπέ του σαλονιού που άκουγε μουσική στα ακουστικά του.
Μιράντα: Να ρωτήσω κάτι? (Δεν πήρα καμία απάντηση). Καλά εγώ θα ρωτήσω. Γιατί έχετε φάτσα σαν να είδατε φάντασμα?
Karlos: Το κοτόπουλο μου είναι ολόκληρο στο τραπέζι!
Liam: Τα λουκάνικα με της πατάτες μου είναι απείραχτα!
Max: Τα μακαρόνια μου είναι ολόκληρα και με περιμένουν!
Νόρα: Εεε και! Δεν καταλαβαίνω! Εκεί δεν έπρεπε να είναι σε ένα τραπέζι για να τα φάμε?
Βιολέττα: Είστε περίεργη παρέα. Δύσκολα σας καταλαβαίνει κάποιος.
Aris: Να σας εξηγήσω λοιπόν. Να πάντα ο Logan είναι ηδη στο τραπέζι και τα έχει φάει όλα. Όμως τώρα κάθετε στο καναπέ του σαλονιού και ακούει μουσική στα ακουστικά. Για αυτό όλοι παραξενεύτηκαμε.
Όλες: Χαχαχαχα!!!
Βιολέττα: Νομίζω υπερβάλετε, δεν μπορεί να τα φάει όλα.
Karolos: Δεν έχεις ιδέα.
Βιολέττα: Okay. Πάω να του μιλήσω. Είμαι σίγουρη ότι κάτι κακό τον απασχολεί.
Μιράντα: Εγώ πιστεύω τα παιδιά. Πάντα τον βλέπω να τρώει στην δουλειά και τώρα να μην κρατάει κάτι στο χέρι είναι λίγο περίεργο.
Βιολέττα: Φίλοι του δεν είστε?
Aris: Φυσικά.
Βιολέττα: Φαίνεται!
Aris: Τι εννοείς? Ότι δεν ενδιαφερόμαστε?
Βιολέττα: Πάω να δώ τι έχει.

Βιολέττα pov
Κάθισα δίπλα του στο καναπέ και τον είδα τόσο προβληματισμένο και σκεπτικό που δεν με πολυ κατάλαβε καν ότι βρισκόμουν εκεί. Του έβγαλα  τα ακουστικά και εκείνος γύρισε και με είδε με ένα ύφος όλο απορία.
Βιολέττα: Λοιπόν για πες μου, γιατί είσαι τόσο προβληματισμένος?
Logan: Συγνώμη Βιολέττα μου δεν είσαι η κατάλληλη για να συζητήσω τα προβλήματα μου μαζί σου.
Βιολέττα: Λίγο περίεργο αυτό. Πάντα συζητούσαμε μαζί. Δεν πείραζει, δεν θα σε πιέσω, αλλά αν θέλεις βοήθεια για κοπέλα μπορείς να μου πεις οπότε είσαι έτοιμος. Θα σε βοηθήσω.
Logan: Που το ξέρεις ότι είναι για κοπέλα?
Βιολέττα: Το ξέρω γιατί και εγώ τα έχω περάσει αυτά χαζούλη μου. ( Του ανακάτεψα τα μαλλιά).
Logan: Όμως δεν μπορώ να σου πώ για αυτό. Γιατί δεν ήσουν κάποια που.....και τώρα..... Καλά άστο καλύτερα. Ξεχασετο!
Βιολέττα: Καταλάβαινω δεν νιώθεις άνετα μαζί μου. Ίσως οι φίλοι σου σε βοηθήσουν καλύτερα. Συγνώμη που έγινα αδιάκριτη. ( Πήγα να φύγω και ο Logan με κράτησε από το χέρι).
Logan: Όχι δεν το εννοούσα έτσι. Δεν ήθελα να παρεξηγηθεί. Απλά....
Βιολέττα: Είσαι γλυκούλης. Δεν παρεξηγήθηκα, ηρέμησε. Έλα πάμε να φάμε.

Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα Where stories live. Discover now