Μιράντα pov
Εφόσον κανονίσαμε το πρόβλημα για το φόβο μας και ενώ είχαμε χαλαρώσει κάπως, από το πουθενά έμφανιστηκε ένα μεγάλο πρόβλημα, όχι τόσο για μένα, αλλά πιο πολύ για την Βιολέττα. Οι μάνατζερ που είχαν έρθει μαζί μας, μας ανακοίνωσαν μια εντολή.
Ανώτερος-Μάνατζέρ:
Λοιπόν μας έδωσαν εντολή από την εταιρεία ότι τα ζευγάρια θα παραμείνουν έτσι μέχρι το τέλος της εκδρομής μας. Μιας και είναι δίκαιο δεν θα σας πιέζει καθόλου.
Βιολέττα: Καλύτερα να πάω απο τώρα στο νοσοκομείο από έμφραγμα, μην κάνετε και τον κόπο. ( Το είπα δυνατά και όχι από μέσα μου, μιας και ήταν η σκέψη μου).
Ανωτερ-Μάνατζερ: Δεν κατάλαβα τι θέλεις να πεις δεσποινίς μου, αλλά σου συνιστώ να συνεργαστείς, είναι εντολή του Κυρίου Προέδρου. Οι διαφορές που έχεις με τα πρόσωπικα μην της μπερδεύεις με τα επαγγελματικά.
Aris: Αν είχα την δυνατότητα δε θα ερχόμουν κάν σε αυτό το ταξίδι.
Βιολέττα: Το ίδιο και εγώ.
( Όλοι μας κοίταξαν που συμφωνήσαμε σε κάτι).
Αντερ- Μάνατζερ: Λοιπόν πάμε να τελειώνουμε.Μιράντα pov
Πλέον ήμασταν μέσα στο αεροδρόμιο και φτιάχναμε τις βαλίτσες και μας κάνανε έλεγχο. Όταν τελειώσαμε με τα σχετικά έπρεπε να μπούμε στο αεροπλάνο για αποβίβαση. Το πιο δύσκολο κομμάτι για μας. Βάλαμε τις μάσκες που ήταν αισχρές που δεν τις φοράνε ούτε τα μωρά. Εγώ είχα μια με την τινγκερμπελ και η αδερφή μου με ένα δράκο. Φτάσαμε μέσα χωρίς να δούμε κάτι ή πως είναι το αεροπλάνο. Εμένα με κρατούσε ο Liam και την αδερφή μου ο Aris το τέρας. Που να μάθει ότι κοιμήθηκε πάνω του. Θα μας σφάξει άδικος. Την λυπάμαι όμως, γιατί θα φοβάται τώρα και δεν θα έχει υποστηρίξει από αυτόν και να έχει εκείνη δεν τον εμπιστεύεται όποτε μάταιο γιατί καταλήγουμε στο ίδιο παράγοντα. Στο τίποτα. Μετά από 30 λεπτά το αεροπλάνο απογειώθηκε και εγώ κρατούσα το χέρι του Liam, που ο καημένος θα είχε σημάδια από τα νύχια μου. Η καρδιά μου χτυπούσε εις διπλούν γρήγορα γιατί είχα και κοντά μου τον Liam που με αναστάτωνε κάθε άγγιγμα του σε συνδιασμό με το άρωμα του, ενώ είχα και τον φόβο του αεροπλάνου. Μόλις ανυψώθηκε η κοιλιά μου γαργαλήθηκε και αγκάλιασα τον Liam. Ενώ πηγαινανε όλα καλά άκουσα το ουρλιαχτό από την αδερφή μου.
Μιράντα: Βιολέττα τι έγινε? ( Δεν πήρα απάντηση). Βιολέττα όλα καλά?
Liam: Απλά λυποθήμισε!
Μιράντα: Τι? ( Όλα σκοτείνιασαν).Aris pov
Πλέον ημασταν στην είσοδο 7 του αεροδρομίου για να επιβιβαστούμε στο αεροπλάνο και εκείνη είχε φορέσει την μάσκα της. Εγώ ήμουνα δίπλα της και της κρατούσα το χέρι ώστε να μην φοβάται. Εκείνη με έσφιγγε τόσο πολύ πρίν κάν μπούμε μέσα. Όσο περπατούσαμε και την καθοδηγούσα τόσο εκείνη έσφιγγε. Όταν κάθισαμε στις θέσεις μας της είπα να χαλαρώσει γιατί το χέρι μου ήταν σε άθλια κατάσταση από τα νύχια της, όμως εκείνη δεν άκουγε από τον πανικό ή δεν ήθελε να ακούσει έμενα. Μόλις απογειώθηκε αγκάλιασε όλο το χέρι και ο μπαμπουίνος της κοιτούσε με μίσος και οργή. Λές και εγώ φταίω που εκείνος είναι άτυχος. Σε μα στιγμή που το αεροπλάνο βρέθηκε σε κενό αέρος και τρατάχτηκε εκείνη από το φόβο της ούρλιαξε και αυτόματα λυποθήμισε. Η αδερφή της μόλις το άκουσε έπαθε το ίδιο. Όλοι γελαγανε με τα χάλια μας και η αεροσυνοδός ανησύχησε αν πρέπει να κάνουνε κάτι. Όμως τους εξηγήσαμε και όλα καλά. Μετά από 7 ώρες επιτέλους φτάσαμε, αλλά και οι δύο ήταν τέζα. Ο Liam πήρε την Μιράντα στην αγκαλιά του και εγώ την Βιολέττα και κατέβηκα εχόντας το κεφάλι της στον ώμο μου. Η Βιολέττα άνοιξε τα μάτια της στο βαν που ήμασταν εγώ, εκείνη, ο Max, η Βικτώρια, ο Logan και η Κλάρα, ενώ όλοι οι άλλοι στο άλλο βαν.
Βιολέττα: Εμ... Πως βρέθηκα εδώ?
Βικτώρια: Είσαι φοβερη κούκλα μου. Χάρης εσένα και την Μιράντα γελάσαμε μέχρι σκασμού.
Βιολέττα: Δεν ξέρω τι έκανα. ( Εκείνος κοιτούσε έξω από το παράθυρο).
Max: Λυποθήμισες αυτό έκανες. Και εσύ και η Μιράντα.
Βιολέττα: Τί έκανε λέει? Είναι καλά?
Max: Ηρέμησε! Η Μιράντα το έκανε γιατί σε άκουσε να φωνάζει και μόλις λυποθήμισες της το είπε ο Liam, παρ'την κάτω. Χαχαχα! Τέτοιο γέλιο δεν έχω ξανά ρίξει ποτέ μου.
Βιολέττα: Δεν είναι αστείο! ( Θύμωσα και σταυρώσα τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου. Τότε εκείνος γύρισε και με κοίταξε).
Logan: Τόσο γλυκιά. Μην θυμώνεις γλυκούλα.
Βιολέττα: Τέλος πάντων. Η Μιράντα ξέρετε αν συνήλθε?
Max: Μου έστειλε ο Liam μήνυμα ότι πρίν 15 λεπτά ξύπνησε.
Βιολέττα: Ευτυχώς!
Βικτώρια: Γιατί ποίο λόγο λυποθήμισες?
Βιολέττα: Γιατί όπως τρανταχτηκε το αεροπλάνο, είπα εδώ είναι το τέλος μου. Μετά δεν θυμάμαι τίποτα.
Aris: Το αεροπλάνο βρέθηκε σε κενό αέρος και για αυτό τρανταχτηκε. Δεν έπεφτε.
Βιολέττα: ( Τον κοίταξα άγρια και του είπα). Και εγώ που θέλεις να το ξέρω!!!
Max: Νόμιζες ότι έπεφτε? Χαχαχα!!!!
Βιολέττα: Έλα εδώ! ( Εκείνος μαζεύτηκε στην θέση του και εγώ σηκώθηκα και τον πλησίασα. Τότε του τράβηξα το αυτί). Για να μάθεις να γελάς με τον πόνο μου.
Max: Καλά μην βαράς!!!
( Τότε γέλασαν όλοι).
Κλάρα: Χρήση μου δεν έγινε τίποτα και δεν το καταλαβαίνω γιατί το έκανες θέμα.
Βιολέττα: Γλυκιά μου δεν το έκανα θέμα, απλά έχω μια φοβία. Δεν χρειάζεται να το καταλάβεις ή να σου εξηγήσω.
Logan: Τώρα είσαι καλά, απλά έληξε το θέμα.
Βιολέττα: Ναι Logan μου μια χαρά.
Κλάρα: ( Logan μου!!!).Μιράντα pov
Οι αισθήσεις μου επανήλθαν και ενώ άκουγα τις ομιλίες των φίλων μου και συναδέλφων, άνοιξα και εγώ ορθάνοιχτα τα μάτια. 1 Η έχουμε πεθάνει όλοι μαζί ή 2 δεν έπεσε το αεροπλάνο? Το κεφάλι μου ήταν στο ώμο του Liam, ενώ όλοι με ρωτάγανε πως είμαι. Τούς εξηγήσα ότι μόλις άκουσα το ουρλιαχτό της Βιολέττας και δεν μου απαντούσε. Μου είπε το ζώον από δώ ότι λυποθήμισε, νόμιζα ότι έπεφτε το αεροπλάνο ενώ τρανταζοταν. Άρχισα να βάραω τον Liam με τα μικρά αδύναμα χέρια μου.
Liam: Καλά μην βαράς!!! Ήρεμα τιγράκι! Χαχαχα!!!
Karolos: Και λοιπόν τι έγινε μετά? Έχει πλάκα θέλω να μάθω την συνέχεια.
Στέφη: Καλέ συνέλθε, δεν βλέπεις ταινία!
Karolos: Μα και να έβλεπα ταινία δεν θα γελούσα έτσι. Ακόμα το θυμάμαι και γελάω. Χαχαχα!!!
Cameron: Τελικά έπαθες σοκ για το τίποτα.
Μιράντα: Τι να πω. Δεν φταίω εγώ σε αυτό. Πρώτη φορά έμπαινα σε αεροπλάνο και έχω και φοβία με τα ύψη. Συγνώμη.
Νόρα: Πόσο γλυκιά είσαι. Δεν χρειάζεται να ζητάς συγνώμη γλυκιά μου. Ίσα, ίσα που γέλασαμε.
Στέφη: Ναι ήταν τόσο ωραία χάρις εσάς. Βαριομασταν στο αεροδρόμιο.
Μιράντα: Μάλιστα. Χάρηκα που διασκεδάσατε.Μιράντα pov
Μόλις φτάσαμε στο σπίτι μείναμε να το κοιτάμε σαν τους χάνους. Ήταν ένα τριώροφο διαμέρισμα, με τεράστιο κήπο, με μεγάλα και μικρά δέντρα, πισίνα, αιώρα και από την μεγάλη εξώπορτα μέχρι την είσοδο του σπιτιού ήταν ένα τεράστιο πέτρινο δρομάκι που το στόλιζαν μικρά μπουκέτα από γλάστρες με λουλούδια.Τι λέτε να γίνει στο νησί? Δεν έγραψα την τοποθεσία του νησιού για να φανταστείτε εσείς που θέλατε να πάτε.
Ο Mark από ότι μας περίγραψε ο Aris ζηλεύει όταν βλέπει την Βιολέττα μαζί του ή Ίσος όχι? Τι θα γίνει με την Μιράντα και τον Liam? Πώς θα αντιδράσουν όλοι σε αυτό το Χριστουγεννιάτικο κλίμα? Στο επόμενο.
Εύχομαι σε όλους καλές Γιορτές 🎄❄️⛄😍😍💕💕🎁🎀⛄❤️❤️.
YOU ARE READING
Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα
FantasyΑυτή η Ιστορία που γράφω μιλάει για δύο διαφορετικούς χαρακτήρες που θα υποκύψουν Στα πρέπει και όλοι αγνοούν τα θέλω τούς εκτός από εκείνους. Η συνάντηση τους θα είναι μια καταστροφή. Μια συμφωνία θα τα αλλάξει όλα. Βιολέττα μια κοπέλα όχι και τόσ...