Βιολέττα pov
Το παιχνίδι αρχισε και μας κάναν μια ερώτηση εφόσον διαλέξαμε αλήθεια και εγώ και η Αντζελίκα. Η ερώτηση ήταν αν ένας φίλο σου, σου ζητούσε μεγάλο ποσό λεφτά θα του τα έδινες? Εγώ είπα ναι και το ίδιο η Αντζελίκα, όμως εγώ με βάση τον ανιχνευτή αλήθειας ήμουν σωστή και η Αντζελίκα λάθος οπότε έπρεπε να την χτυπησω με το πλαστικό σφυρί, όμως αντί να πάρω το σφυρί, αντίστοιχα πήρα το κατσαρολάκι για να την χτυπήσω. Όλοι είχαν πλαντάξει στα γέλια το ίδιο και οι θαυμαστές αφού κατέληξα να σπάσω το χερούλι από το τσίγκινο κατσαρολάκι και πήγα να κάτσω στην καρέκλα ενώ γελούσα και έκατσα στον αέρα μιας και η καρέκλα ήταν εκατοστά πίσω μου καταλήγοντας στο πάτωμα με πάνω τα πόδια.
Αντζελίκα: Χαχαχαχα 😂 ρε τι έπαθες!!!
Μιράντα: Πάλι τα ίδια χαχαχχα!!!
Στέφη: Τι εννοείς το κάνει συχνά αυτόν τον χαμό?
Μιράντα: Ναι στο σπίτι δεν έχει αφήσει και τίποτα όρθιο. Χαχχαχα κλαίω από τα γέλια δεν μπορώ.
Βικτώρια: Δεν μπορώ να κοιτάω άλλο έχω λιώσει στα γέλια!!! 😂😂😂
Στέφη: Χαχχαχα να σαι καλά έχω να ρίξω τέτοιο γέλιο από τότε που η γάτα μου κόλλησε το κεφάλι της μέσα στο βάζο μου.
Βιολέττα: Ωωω ελάτε τώρα!!! ( Καθώς έπεσα χτύπησα το χέρι μου, αλλά δεν το έδειξα μιας και ήταν χαρούμενες).
Βικτώρια: Χαχαχα φαντάζομαι την γάτα σου. Πώ ρε φίλε γέλια. 😂😂😂Βιολέττα pov
Τότε εφόσον σηκώθηκα και ενώ γελαγανε ακόμα όλες. Είπα ένα ευχαριστώ και έκλεισε η ζωντανή μετάδοση. Πέσαμε κάτω στο πάτωμα και την κούραση ενώ γελαγανε με έμενα και τα σχόλια των θαυμάστων μου. Ήμουνα η μόνη που είχα σχόλια για γέλια και για κλάματα. Οι άλλες είχαν κομπλιμέντα και διάφορα άλλα σχόλια. Είχανε αναρτησει σχόλια και τα αγόρια τα οποία γελαγανε μαζί μου και πενέυανε τα κορίτσια. Αμέσως σκέφτηκα το μάθημα με τον χλεμπουρα και είδα την ώρα στο κινητό μου. Αμέσως πήρα ένα κρουασάν από την τσάντα μου το άνοιξα βάζοντας το στο στόμα και έτρεξα για το μάθημα μας και η ώρα ήταν 6:15. Ενώ έτρεχα φτιάχνοντας την τσάντα μου, έπεσα πάνω σε κάποιον και στραβοκατάπια την τελευταία μπουκιά από το κρουασάν μου.
? Χίλια συγνώμη. Είσαι καλά?Βιολέττα pov
Του έκανα νόημα ενώ πνιγόμουν στην κυριολεξία και εκείνος με χτύπησε στην πλάτη για να κατέβει η μπουκιά. Είχα κόκκινιση και δεν μπορούσα να πάρω ανάσα. Εκείνος έτρεξε να φέρει νερό από το μηχάνημα στην γωνία λίγο πιο πέρα. Μου έδωσε το νερό στο χέρι και άρχισα να πίνω για να κατέβει η μπουκιά που μου είχε κολλήσει στον λαιμό. Μετά από λίγο πήρα μια βαθιά ανάσα και χωρίς να το καταλάβω του είχα πιασει το χέρι πολύ σφιχτά και το πίεζα μιας και είχα τρομάξει. Το συναίσθημα το να σου κόβεται η ανάσα είναι απαισιο. Εντωμεταξύ μόλις το κατάλαβα, το άφησα απότομα.
Βιολέττα: Συγνώμη δεν ήθελα να σε πονέσω.
? Όχι τι λες! Εγώ συγνώμη που έπεσα πάνω σου. Τρόμαξα τόσο πολύ, ούτε ανάσα δεν έπαιρνες. Είσαι καλά τώρα?
Βιολέττα: Κουχ... Κουχ ναι καλά, μπορώ να πω. Ευχαριστώ για την βοήθεια. Χάρηκα για την γνωριμία είμαι η Βιολέττα.
? Είμαι ο Mark χάρηκα πολύ Βιολέττα! Ήρθα για δουλειά και κατέληξα να σε πνίξω ο αφηρημένος. Και πάλι συγνώμη.
Βιολέττα: Είμαι καλά τώρα.
Mark: Το χέρι σου!!!
Βιολέττα: Ααα αυτό δεν είναι κάτι.
Mark: Δεν είναι κάτι? Χρειάζεσαι γιατρό!
Βιολέττα: Έχω δεί γιατρό. Και λοιπόν για δουλειά ήρθες εδώ?
Mark: Ναι. Υπάρχουν νέοι καλλιτέχνες που θα θέλουν κάποιον μάνατζερ και έτσι είμαι εδώ.
Βιολέττα: Και εγώ ψάχνω για μάνατζερ.
Mark: Μάλιστα! Και έχεις βρεί?
Βιολέττα: Όχι αφού ψάχνω!!!
Mark: Χαχχαχα σωστά. Εύχομαι να βρείς έναν καλό.
Βιολέττα: Ευχάριστω. Πωπω ξέχασα εχω να κάνω άσκηση με το τέρας. Ελπίζω να σε δω κάποια άλλη φορά. ( Και έτρεξα σαν σφαίρα).
YOU ARE READING
Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα
FantasyΑυτή η Ιστορία που γράφω μιλάει για δύο διαφορετικούς χαρακτήρες που θα υποκύψουν Στα πρέπει και όλοι αγνοούν τα θέλω τούς εκτός από εκείνους. Η συνάντηση τους θα είναι μια καταστροφή. Μια συμφωνία θα τα αλλάξει όλα. Βιολέττα μια κοπέλα όχι και τόσ...