Alex pov
Εφόσον φτάσαμε στο μπάρ τα αγόρια κάθισαμε στο μπαράκι με τα κορίτσια σε ένα μεγάλο τραπέζι. Είχαμε κλείσει το μπάρ μόνο για μας και εμείς κανονίζαμε πως θα πλησιάσουμε τα κορίτσια. Ξέρω ότι όλοι έχουν ερωτικά αμοιβαία συναισθήματα μετάξυ τους οπότε μερικά άτομα από εμάς χρειαζόμαστε θάρρος ή λίγο ποτό. Αν και κάποιοι δεν πρέπει να πίνουν λόγο τρελητιδας και ζαβητιδας. Για παράδειγμα ο Max και ο Daclan, αν και οι άλλοι δεν πάνε πίσω. Με 5 ή 6 ποτηράκια ουίσκι ή βότκα όλοι ήταν πίτα. Εγώ βρισκόμουν στο δικό μου πρόβλημα. Ήμουν τόσο μπερδεμένος που αν δεν ξεμπερδεψω δεν θα μπορώ να χαλαρώσω. Την κοιτούσα από το μικρό μπαράκι και εκείνη μιλούσε με τα κορίτσια. Σε μια φάση με κοίταξε με τα υπέροχα μέλι μάτια της. Τότε πήρα την απόφαση να της μιλήσω. Ήπια το τελευταίο ποτό μονοκοπάνια και σηκώθηκα ενώ προχωρησα προς το μέρος της. Αμέσως την πήρα γλυκά από το χέρι και φύγαμε έξω από το μπάρ. Εκείνη ρωτούσε τί έπαθα. Ήταν λίγο να το πω σοκαρισμένη με τον τρόπο μου.Σελίνα pov
Ένιωθα λίγο περίεργα όλο το απόγευμα. Ένιωθα τον Alex να με κοιτάει τόσο έντονα που ανατριχιαζα. Μετά από το κομμάτι που έπαιξα στο πιάνο του περιπλανόμενου τραγουδιστή και έφυγα γιατί ο Alex με κοιτούσε με βλέμμα σοκαρισμένο, σκεπτικό και αφηρημένο. Ήξερα ότι θα κάνει την σύγκριση του τραγουδιού του με το παρελθόν. Ήθελα να παίξω αυτο το κομμάτι από τότε που μπήκα στην εταιρεία. Για εκείνον μπήκα στην εταιρεία γιατί από μικρή τον θαύμαζα. Όμως ο θαυμασμός έγινε έρωτας και αγάπη όταν τον συνάντησα από κοντά και κάναμε παρέα σαν συνάδελφοι. Ήθελα από την μέρα που φτάσαμε στο νησί για τις διακοπές τον Χριστουγέννων να του μιλήσω, αλλά δεν ήξερα τον τρόπο. Δεν τολμούσα. Όταν είδα το πιάνο, σκέφτηκα να παίξω το πρώτο τραγούδι που είχε γράψει τότε. Τότε πριν φύγει μακρυά. Ίσως του δώσω να καταλάβει από μόνος του ποια είμαι. Αλλά και πάλι δεν ήλπιζα να με θυμάται. Ναι έτρεξε από πίσω μου όταν έφυγα από εκεί τρέχοντας, αλλά στο σπίτι δεν είπε τίποτα. Έτσι κατάλαβα ότι δεν με θυμάται καθόλου. Το μόνο που θα του είχα δημιουργήσει θα ήταν απόρια πως ξέρω το τραγούδι του. Όμως ένιωθα το βλέμμα του και στο μπάρ. Τότε ενώ τον κοίταξα και δεν άντεξα που με κοιτούσε τόσο σκεπτικα και περίεργα, εκείνος με άρπαξε ενώ μιλούσα με τα κορίτσια και με έβγαλε έξω από το μπάρ ενώ φώναζα αν πάει καλά. Ίσως να θέλει να με ρώτησει από που ξέρω το τραγούδι. Ούτε καν θα με θυμάται μετά από 8 χρόνια. Έχω αλλάξει και έχει αλλάξει. Ήμασταν στην 2α γυμνασίου τότε που έφυγε. Όμως εκείνος έχει αλλά αίσθηματα. Του αρέσει άλλη και όχι εγώ.
YOU ARE READING
Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα
FantasyΑυτή η Ιστορία που γράφω μιλάει για δύο διαφορετικούς χαρακτήρες που θα υποκύψουν Στα πρέπει και όλοι αγνοούν τα θέλω τούς εκτός από εκείνους. Η συνάντηση τους θα είναι μια καταστροφή. Μια συμφωνία θα τα αλλάξει όλα. Βιολέττα μια κοπέλα όχι και τόσ...