Μιράντα pov
Ήμουν στην αίθουσα και έβλεπα την Βιολέττα ότι δεν είναι και τόσο καλά σήμερα. Όταν η Βιολέττα κοίταξε τα κορίτσια που με είχαν ζαλίσει να τους πω τι στα κομμάτια έχει και είναι έτσι, για μια στιγμή τρόμαξα και εγώ από το βλέμμα της, όμως ήξερα ότι ποτέ δεν θα το έκανε σε έμενα. Εφόσον ανακοίνωσε τον νεαρό που θα ξεκινήσει την καριέρα του, μετά από αυτόν έφτασε η σειρά των 10 γυναικών οι οποίες δεν ήταν άλλες από εμάς και μερικά άλλα κορίτσια. Μόλις ακούσαμε τα ονόματα μας τρέξαμε εγώ η Αντζελίκα, η Στεφανία, η Βικτώρια, η Νόρα, η Σέλινα, η Amy στην Βιολέττα που ήταν στην άλλη άκρη της μεγάλης αίθουσας και πανηγυριζαμε ενώ χοροπηδούσαμε πάνω κάτω. Εμείς την είχαμε αγκαλιάσει και σε μία φάση βλέπω εκείνη να καταρρέει, ενώ το χέρι της χάθηκε από το κράτημα το δικό μου και να πέφτει στο πάτωμα αναίσθητη ενώ πανικόβλητη φώναζα το όνομα της. Έσκυψα όπως όλες να δούμε τι έχει και ενώ το χέρι μου έπιασε το δικό της ένιωσα την θερμότητα να είναι στα ύψη που τρόμαξα. Παραμιλουσε και το μόνο που έλεγε ήταν Γιατί? Τότε ήρθε το τέρας να την πάρει. Πήγα να τον σταματήσω, όμως έτρεξε με εκείνη στην αγκαλιά του προς το γιατρείο του κτηρίου. Άμα μάθει ποιος την σήκωσε θα με σκοτώσει μαζί με αυτόν. Ήμασταν στο γιατρείο εγώ και εκείνη ενώ το τέρας πήγε για τα φάρμακα. Ο γιατρός είπε ότι είχε υποσιτιστη και είχε ίωση. Το χειρότερο είναι ότι ο πυρετός είχε φτάσει στα 39, 8 °C που έκανε τον γιατρό να εκπλαγεί που ήταν όρθια. Η μητέρα μας ήρθε και αρχισε τις ερωτήσεις λές και δεν ήξερε για πιο λόγο ήταν έτσι. Δεν μας είπαν τίποτα ότι εκείνος εργάζεται στην εταιρεία του πατέρα μας. Εμένα μου φαιρόντουσαν καλά ενώ στην αδερφή μου συμπεριφεροντουσαν με αυστηρότητα και με αναισθησία μερικές φορές και κυρίως από το μέρος του πατέρα μας. Μόλις η μητέρα μας έφυγε, ήρθε το τέρας με τα φάρμακα στο χέρι. Ναι βέβαια τώρα που έγινε όμορφη η αδερφή μου την θέλει και όταν ήταν χάλια και ένα τιποτα όπως είπε εκείνος τότε. Όμως δεν θα το θυμάται, εφόσον για αυτόν ήταν ένα τίποτα η αδερφή μου.
Aris: Πώς είναι?
Μιράντα: Γιατρέ μίλησε κανένας?
Aris: Για ποίο λόγο εσύ και η αδερφή σου μου συμπεριφέρεστε έτσι?
Μιράντα: Απλά φύγε.
Aris: Εγώ να βοηθήσω θέλω. Επισης πέσ'της να φροντίζει τον εαυτό της.
Μιράντα: Δεν θα πω τίποτα και δεν θα μάθει τίποτα.Μιράντα pov
Μόλις άνοιξε τα μάτια της και σηκώθηκε η Βιολέττα, ο γιατρός εφόσον την επέπληξε για την κακή συντήρηση του εαυτού της, της πρότεινε να πάει σπίτι για 2 μέρες. Βέβαια οι εταιρεία δεν έδινε παραπάνω μέρες. Βρήκε ξανά την χαρά και την ηρεμία. Η επόμενες μέρες με βρήκαν να κάνω εξάσκηση στο χορό εφόσον δεν είμαι και καλή όσο η αδερφή μου. Μία ώρα χόρευα και δύο καθόμουνα. Ένας από τους κριτές που ήρθε να με ελέγξει ενώ με κατσαδιασε έβαλε να με ελέγξει ένας από τους δασκάλους χορού και δεν ήταν άλλος εκτός από τον Liam. Πάγωσα και άρχισα να ιδρώνω πιο πολύ από ότι χόρευα. Μου μάθαινε χορευτικά και κινήσεις για 4 ώρες. Εεε όχι δεν θα ξεθεωθω εγώ για αυτούς. Κάθισα κάτω και πήρα τα δύο μπουκάλια με το νερό και τα κατέβασα και τα δύο.
Liam: Δεν τελειώσαμε ακόμα.
Μιράντα: ( Εγώ είχα λαχανιασει και δεν μπορούσα να μιλήσω καλά, καλά). Θέλω... εν... ένα διάλειμμα.
Liam: Δεν έχει διάλειμμα αν δεν το κάνεις καλά.
Μιράντα: Δεν με ενδιαφέρει τι λές εσύ Κύριος. Εγώ θα κάνω όσο διάλειμμα θέλω. Εσύ πήγαινε κόψε τον λαιμό σου.
Liam: Δεν φτάνει που σε βοηθάμε!!!
Μιράντα: Αυτό ήτανε!!! Δεν το κάνεις για μένα, το κάνεις γιατί είναι η δουλειά σου. Φύγε από την αίθουσα, θα με βοηθήσει η αδερφή μου.
Liam: Θα την αναγκάσεις να σε βοηθήσει ενώ είναι άρρωστη?
Μιράντα: Αυτό γιατί μου το θύμισες?
YOU ARE READING
Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα
FantasyΑυτή η Ιστορία που γράφω μιλάει για δύο διαφορετικούς χαρακτήρες που θα υποκύψουν Στα πρέπει και όλοι αγνοούν τα θέλω τούς εκτός από εκείνους. Η συνάντηση τους θα είναι μια καταστροφή. Μια συμφωνία θα τα αλλάξει όλα. Βιολέττα μια κοπέλα όχι και τόσ...