Κεφάλαιο 59

636 16 24
                                    

Στο παρελθόν!

Πατέρας της Μιράντας
Elian Powell pov
Άλλη μια μοναχική μέρα ξημέρωσε για μένα μιας και ο γιος μου για 9 χρόνια έχει να πατήσει σπίτι. Έρχεται σπάνια από τότε που έγινε τραγουδιστής
σε μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες της χώρας. Τον μεγάλωσα μόνος μου μετά το ατύχημα και το χαμό της γυναίκας μου. Ελάχιστα θυμάμαι από τότε. Ο γιατρός είπε ότι έχω απώλεια μνήμης από το βαρύ χτύπημα μου στο κεφάλι. Έτσι σηκώθηκα όπως κάθε μέρα, έκανε ένα μπάνιο, ξυρίστηκα και ντύθηκα με ένα κουστούμι για την δουλειά. Κατέβηκα και πήρα πρωινό έξω στην πισίνα ενώ διάβαζα στο λάπτοπ τις ειδήσεις για σήμερα. Εφόσον τελείωσα πήρα το σοφέρ μου και ξεκίνησα με το αυτοκίνητο για την δουλειά. Ενώ ήμουν στο αυτοκίνητο και κοιτούσα τους ανθρώπους της τεράστιας πόλης, χάνομουν στις σκέψεις με την μορφή της γυναίκας μου στο μυαλό μου. Ποτέ δεν έχω πάει με καμία άλλη γυναίκα από τότε που την έχασα, εκτός για να πνίξω της σεξουαλικές μου ανάγκες και πάλι το κάνω άψυχα. Δεν ξανά αγάπησα ποτέ καμία άλλη εκτός της γυναίκας μου. Ήταν τόσο όμορφη όσο η ωραία Ελένη της Τροίας. Και εκείνη Ελένη την λέγανε και ήταν από την Ελλάδα. Τόσο όμορφη με μακριά μαύρα μαλλιά, γαλανά μάτια, άσπρη λευκή σάρκα σαν μεταξύ, τέλεια φουσκωτά χείλη και ένα γλυκό πρόσωπο που όταν χαμογελούσε έλαμπε ο κόσμος μου. Ο γιος μου της μοιάζει λίγο, αλλά πιο πολύ στο χαρακτήρα της. Είναι αρκετά καλός, τους αγάπαει όλους όσους είναι κοντά του και του άρεσει να βοήθαει. Στα ξαφνικά ενώ βρισκόμουν στις σκέψεις μου, ένα ατύχημα διεξάγει μπροστά στα μάτια μου και ο σοφέρ δεν μπορούσε να το αποφύγει με αποτέλεσμα να χτυπήσουμε στο μπροστινό αυτοκίνητο. Τότε ενώ πόνεσε το κεφάλι μου από την σύγκρουση, άρχισα να πονάω και εικόνες από την ημέρα του ατυχήματος που έχασα την γυναίκα μου ήρθαν στο μυαλό μου. Είδα την γυναίκα μου τραυματισμένη με αίματα στο κεφάλι να είναι δίπλα μου ενώ το αμάξι είχε αναποδογυρίσει και η νεογέννητη κόρη μου έκλαιγε και Ο γιος μου ήταν λυπόθημος. Κάτσε!!! Έχω κόρη?!!!! Θυμήθηκα ότι έχω κόρη?!!!! Προσπαθούσα να πιέσω το εαυτό μου για να θυμηθώ περισσότερα, όσο ο σοφέρ μου προσπαθούσε να διαχωριστεί την κατάσταση με τους θημωμενους και εξαγριωμένους πολίτες. Τότε εικόνες εμφανίστηκαν στο κεφάλι μου για ακόμα μια φορά. Έβλεπα ότι οδηγουσα στο δρόμο για το εξοχικό μέσα στο δάσος και ξαφνικά ένα ελάφι πετάχτηκε στον δρόμο μας. Το χτύπησα μίας και δεν μπορούσα να σταματήσω και τότε από την σύγκρουση το αυτοκινητο βρέθηκε έξω από το δρόμο με αποτέλεσμα να κατρακυλησουμε καταλήγοντας πάνω σε ένα δέντρο στον απότομο λόφο. Προσπαθούσα να φτάσω την γυναίκα μου την Ελένη που βρισκόταν μες στα αίματα. Τότε κάποιος άνοιξε την πόρτα και προσπαθήσε να βγάλει έξω τα παιδιά. Εγώ προσπαθούσα να βγω έξω ώστε να βοηθήσω την γυναίκα και τα παιδιά μου. Όταν κατάφερα να βγω από το αυτοκίνητο και τότε άκουσα την έκρηξη, αλλά τότε η πόρτα του αυτοκινήτου πετάχτηκε και με χτύπησε στο κεφάλι πριν γυρίσω να δώ για την οικογένειά μου. Όταν ξύπνησα στο νοσοκομείο είδα την νοσοκόμα από πάνω μου. Εκείνη φώναξε τον γιατρό και εκείνος μου είπε για την κατάσταση μου και ότι η γυναίκα μου πέθανε, αλλά ο γιος μου επέζησε. Τότε ο σοφέρ ήρθε κοντά μου για να δεί αν είμαι καλά. Ενώ τον ενημέρωσα ότι ήμουν καλά. Φύγαμε για την εταιρεία. Πρέπει να βρώ την κόρη μου και να βρώ αν έζησε από το ατύχημα. Όταν έφτασα στην εταιρεία φώναξα άμεσως τον jack τον κολλητό του γιού μου. Ξέρω ότι μόνο εκείνον μπορώ να τον εμπιστευτώ για να βρεί την κόρη μου και είναι κοντά στην ηλικία της. Έτσι εκείνος τα ανέλαβε όλα. Έψαξε για την κόρη μου και μόλις την βρήκε βάλαμε το σχέδιο μπροστά. Θα γινόταν ο μάνατζερ της, ώστε να την πλησιάσει, να το συμπαθήσει και να πιστέψει την αλήθεια. Ήθελα να την δώ αμέσως, αλλά ξέρω ότι για εκείνη είμαι ξένος. Έτσι ο jack θα την προετοιμάσει για την αλήθεια.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 24, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα Where stories live. Discover now