Φανταστείτε το Max κάπως έτσι.
Μιράντα pov
Εφόσον φύγανε η αδερφή μου, ο Aris, η Νόρα και ο Cameron, εμείς οι υπόλοιποι αρχισαμε τις δουλειές μας. Ο Daclan με την Αντζελίκα πήγε στην είσοδο για να φτυαρισει το χιόνι. Το ίδιο και ο Logan με την Κλάρα από την πίσω μεριά του σπιτιού για να φτυαρισουν το χιόνι από την πισίνα. Μέσα στο σπίτι όλοι ειχαν πάρει τις θέσεις τους για να τελειώνουν γρήγορα. Ο Karolos με την Στέφη στα δωμάτια μαζεύοντας τα ρούχα, ενώ ο Alex με την Σελίνα περίμενε να τελειώσουν με τα ρούχα ο Karolos με την Στέφη ώστε να μαζέψουν τα δωμάτια. Ο Max με την Βικτώρια αρχίσανε να σκουπίζουν και να σφουγγαριζουν στο σαλόνι ώστε εμείς ο Liam και εγώ να φέρουμε το δέντρο από το γκαράζ με το αυτοκίνητο. Ενώ ήμασταν στο σαλόνι ο γόης άρχισε να παραπονιέται.Max: Ρε παιδιά έχω μία απορία!
Μιράντα: Για να την ακούσω?
Βικτώρια: Ωχ τι έχουμε να ακουσουμε. Άντε ρίχτο να δούμε.
Max: Έχω μία δυσκολία με αυτά. ( Και τους δείχνω την σκούπα και την σφουγγαριστρα). Ποια είναι η σκούπα και ποια η σφουγγαριστρα? Και ο κουβάς τι δουλειά έχει εδώ?
Όλοι: Χαχαχα!!! 😂😅
Μιράντα: Λιώνω από τα γέλια, βοήθεια.
Βικτώρια: Χαχαχα! Πεθαίνω δεν μπορώ.
Max: Ρε μην γελάτε. Είπα ότι δεν ξέρω να σκουπίζω.
Liam: Ποιος γελάει? Ωωω.... Τα κορίτσια. Χαχαχα!!!!
Max: Μην με δουλευεις εμένα. Λές και εσύ ξέρεις.
Μιράντα: Δεν μπορώ να σε βλέπω, μου φέρνεις γέλιο.
Liam: Λοιπόν για να τελειώνουμε γιατί εσύ θα μας στείλεις. Η σκούπα είναι αυτή η ηλεκτρική και η σφουγγαριστρα μιας και δεν βρήκαμε καινουριας τεχνολογίας είναι αυτή με τα μαλλιά και πάει πακέτο με τον κουβά. Είναι ζευγαράκι. Κατάλαβες? ( Και τον καπέλωσα με τον κουβά).
Όλοι: Χαχαχα !!!
Max: Ναι πολύ αστείο, τι γέλιο. Άντε να τελειώνουμε.
Βικτώρια: Ξέρεις να τα χρησιμοποιείς?
Μιράντα: Όχι μην το κάνεις αυτό Βικτώρια. Δεν θα αντέξω.
Max: Δεν είναι και δύσκολο. Λογικά θα πρέπει να τα κάνω και τα δυο μαζί ή να σφουγγαρισω και να σκουπίσω μετά.
Μιράντα: Ωχ το στομάχι μου από το γέλιο. Δεν μπορώ άλλο.
Liam: Χαχαχα! Δεν αντεχεσε.
Βικτώρια: Τώρα ξέρεις ή μας ρωτάς? Γιατί σαν ερώτηση φάνηκε. Χαχαχα! Είσαι άχρηστος.
Μιράντα: Βοήθεια δεν αντέχω άλλο. Πάρτε τον από δω.
Max: Για να σας πώ. Το επάγγελμα μου είναι τραγουδιστής, όχι καθαρίστρια.
Liam: Πάλι καλά γιατί θα ήσουν απένταρος.
Βικτώρια: Ναι! Ούτε η δουλειά σου είναι να κάνεις τον ηλίθιο και να πετάς μαλακίες , αλλά το κανεις. Λοιπόν για να τελειώνουμε. Πρώτα σκουπίζουμε και μετά σφουγγαριζουμε.
Max: Liam την ακούς?
Liam: Ναι έχω αυτιά και την ακούω.
Max: Ενταξει άντε να τελειώνουμε. Για να μην τα πάρω. Λοιπόν σφουγγαριζω και σκουπίζεις. Πάω να βάλω στον κουβά νερό.
Μιράντα: Όχι μόνο νερό. Και απορρυπαντικό.
Liam: Βάζουμε στο κούβα νερό και απορρυπαντικό για τα πιάτα?
Βικτώρια: Ρε τι σαΐνια είστε εσείς. Που σας βρήκαμε. Χαχαχα!
Μιράντα: Όχι δεν θα αντέξω άλλο. Σταματά και εσύ βρε. Χαχαχα.
Βικτώρια: Καλά δεν έχετε δεί την μητέρα σας να σφουγγαριζει και να σκουπίζει?
Max: Όχι γιατί όποτε σφουγγαριζε κοιμόμουν ή έφευγα από το σπίτι.
Liam: Ναι ακριβώς.
Βικτώρια: Βάζουμε ειδικό απορριπαντικο για το πάτωμα. Άσε μπέμπη! Θα σφουγγάρισω εγώ. Εσύ σκούπισε.
Max: Μάλιστα!!!
Βικτώρια: Μαλλί. Που έμπλεξα η γυναίκα.
Max: Αυτό μπορώ να το κάνω.
Μιράντα: Άντε να δούμε.
Liam: Δεν περιμενα να είναι τόσο δύσκολο το σκούπισμα και το σφουγγάρισμα. Ευτυχώς εγώ έχω το δέντρο.
Βίκτωρια: Να σε δούμε και εσένα.
Liam: Θα τα καταφέρω εγώ. ( Και κάθισα στον καναπέ αναπαυτικά, ωσπου να τελειώσουν και να κάνουμε το δέντρο).
YOU ARE READING
Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα
FantasyΑυτή η Ιστορία που γράφω μιλάει για δύο διαφορετικούς χαρακτήρες που θα υποκύψουν Στα πρέπει και όλοι αγνοούν τα θέλω τούς εκτός από εκείνους. Η συνάντηση τους θα είναι μια καταστροφή. Μια συμφωνία θα τα αλλάξει όλα. Βιολέττα μια κοπέλα όχι και τόσ...