Μιράντα pov
Πάντα δίπλα του είχε εκείνη την Κλάρα και στο τέλος τα φτιάξανε, αν και με μπερδεύει λίγο. Τι προσπαθούσε να κάνει στο γκαράζ τότε με εμένα, ενώ είχε την Κλάρα?! Και η Κλάρα για ποιον λόγο δίνει στον Logan τόσα συναισθήματα. Ο καθένας θα τα παρεξηγουσε αυτά?!. Το κεφάλι μου πάει να σπάσει και ζαλίζομαι αρκετά?! Όμως δεν θα το αφήσω έτσι?! Αν τον έχω χάσει όμως?! Αν είναι αργά?! Πρέπει τουλάχιστον να του εξηγήσω η να προσπαθήσω!!!Μιράντα: Το ξέρω ότι σου έκανα πολλά και πάντα σε απόμακρυνα από κοντά μου, ενώ εσύ με ήθελες. Δεν θέλω να χαλάσετε την φιλία σας για χάρη μου! Δεν θα το άντεχα κάτι τέτοιο!
Liam: ( Φέρεται τόσο περίεργα σήμερα η Μιράντα. Είναι το αλκοόλ! Αλλά θέλω να δω πως νιώθει πραγματικά και γιατί με αποφεύγει?! Ίσως είναι η ευκαιρία να μάθω). Γιατί να γίνει κάτι τέτοιο?! Δεν θα μαλωνα με τους φίλους μου, αν κάτι δεν ήταν σοβαρό.
Μιράντα: Ακριβώς γιατί είναι σοβαρό το θέμα! Θα πιανόσασταν στα χέρια εσύ και ο Alex!
Liam: Μάλιστα. Λες για εμάς τους τρείς?! Κατάλαβα! Αν ο Alex σε διεκδίκουσε από μένα και είχες εσύ συναισθήμα για αυτόν, εγώ θα έκανα πίσω. Άρκη εσύ να ήσουν ευτυχισμένη. Όμως ξέρω ότι δεν έχεις τα ίδια αισθήματα με εκείνον. Η ίσως έχεις?!
Μιράντα: Όχι φυσικά δεν νιώθω έτσι για τον Alex. Τον νιώθω σαν φίλο και μόνο σαν φίλο. ( Δεν άντεχα άλλο να κρατάω τα δάκρυα μου και άρχισα να κλαίω σιωπηλά. Συνήθως κλαίω μόνη μου στο μπάνιο, αλλά τώρα δεν άντεξα. Γιατί δεν μου λέει πώς νιώθει πραγματικά εκείνος για μένα?! Και η Κλάρα που κολλάει σε όλα αυτά?! Το κεφάλι μου!!!).
Liam: Για αυτο τον λόγο ήσουν έτσι?! Μην κλαίς Μιράντα μου! Δεν μπορώ να σε βλέπω να κλαίς!!! Πωπω εσείς οι γυναίκες σκέφτεστε πολύ! Το μυαλό σου θα έχει γίνει πουρές τόσες βδομάδες και τα συναισθήματα σου τόσο μπερδεμένα! Μα πως άντεξες τόσες βδομάδες?!
Μιράντα: Liam εσύ πώς νιωθ...! ( Αυτή την φορά ζαλίστηκα για τα καλά και δεν θυμάμαι τίποτα).Liam pov
Η Μιράντα πως άντεξε τόσες βδομάδες έτσι?! Και τώρα λυπόθημη! Πράγματικα νοιάζετε για τους φίλους της τόσο πολύ. Για αυτό την ερωτεύτηκα! Αυτό πρόκειται να αλλάξει. Αλήθεια ρώτησε πως νιώθω για εκείνη?! Ίσως να την μπέρδεψε τόσο το σχέδιο μου με την μυστική ψεύτικη σχέση μου με την Κλάρα που για αυτό δεν άντεξε. Όμως αν δεν το έκανα αυτό δεν θα άνοιγε ποτέ τα συναισθήματα της σε έμενα. Είμαι σίγουρος ότι όταν γυρίσουμε πίσω στην Αυστραλία να της προτείνω να γίνει το κορίτσι μου. Γύρισα στα παιδιά που ήταν οι περισσότεροι τυφλά και είπα ή μάλλον τους διέταξα να πάμε σπίτι. Όσοι ήταν νορμάλ από το αλκοόλ κουβάλησαν τα πτώματα. Παρατήρησα ότι έλειπε ο Alex με τον Daclan και τα κορίτσια, η Σελίνα και η Αντζελίκα. Ελπίζω μην κάνουν καμία μαλάκια έτσι όπως είναι?! Η Βικτώρια πήρε τον Max που ψιθηριζε συνεχεία ότι είναι κακία, ενώ εκείνος ήταν λιώμα πάνω στην πλάτη της. Ο Logan πήρε τον Karolo, η Κλάρα την μικρή Νόρα και ο Cameron ίσα που μπορούσε να πάρει τα πόδια του. Εγώ πήρα την Μιράντα μου σε στιλ νύφης και βγήκαμε έξω από το μπάρ. Μπήκαμε μια παρέα σε ένα τα ταξί και οι άλλοι σε ένα άλλο. Όταν φτάσαμε στο σπίτι τους πήγαμε όλους στα δωμάτια τους εκτός από την Βικτώρια που άφησε τον Max στο καναπέ και εκείνη έπεσε πάνω του μιας και δεν άντεξε από το ποτό και το βάρος. Γέλασα σε αυτή την εικόνα. Πραγματικά είναι τόσο ωραίοι μαζί. Είναι μια κοπέλα που μπορεί να κουμανταρει την τρελή προσωπικότητα του Max.
Από την μεριά του Alex και της Σελίνα!Alex pov
Ειλικρινά είμαι τόσο μπερδεμένος. Δεν ξέρω τι να σκεφτώ! Τώρα θα με ρωτάτε τι έχω πάθει? Γιατί είμαι μπερδεμένος?! Είμαι μπερδεμένος γιατί εκείνη με μπερδεύει. Νιώθω ότι κάτι μου κρύβει. Νιώθω ότι μου θυμίζει κάτι που έχω ξεχάσει χρόνια τώρα! Πάντα νοσταλγώ εκείνη την σκιά του παρελθόντος μου. Πάντα το νοσταλγώ όσο και να το έχω ξεχάσει. Όμως είναι μόνο για αυτό? Ή τα συναισθήματα μου άλλαξαν από ένα φιλί, ένα τραγούδι που εγώ ο ίδιος έγραψα πριν πολύ καιρό?!
Εφόσον τελείωσε η ταινία στο κινηματογράφο, κάναμε βόλτα στα μαγαζιά. Περπατούσαμε εγώ η Σελίνα μπροστά από την παρέα. Σε μια στιγμή η Σελίνα βλέπει ένα πιάνο που έπαιζε ένας περιπλανομενος τραγουδιστής και ξαφνικά ρώτησε αν μπορούσε να παίξει ένα κομμάτι. Τότε άρχισε να παίζει το τραγούδι που εγώ είχα γράψει πολύ καιρό πρίν με ένα γλυκό μικρό κορίτσι που ήταν η καλητερη μου φίλη και η πρώτη μου αγάπη. Για εκείνη το έγραψα. Έφυγα μακριά από εκείνη. Την άφησα μόνη της γιατί η οικογένεια μου μετακόμισε στην πρωτεύουσα για ένα καλύτερο μέλλον για μένα. Έτσι χαθήκαμε. Μικρός μου έλειπε πολύ, αλλά απόφασισα να την ξεχάσω μιας και δεν θα την ξαναδώ ποτέ. Έμεινα κόκαλο όταν εκείνη τελείωσε το κομμάτι. Εκείνη έτρεξε μακρυά από όλους και έτρεξα πίσω της. Αλλά δεν την πρόλαβα. Γιατί? Γιατί μου θυμιζεις εκείνη τόσο πολύ αυτή την στιγμή?!!! Όντως είναι αυτή?! Όχι δεν μπορεί?! Όμως πάντα παίζαμε μαζί πιάνο μιας και μας έμαθε η μητέρα της. Ο τρόπος που παίζει το πιάνο μου την θύμιζει. Στο σπίτι δεν μπόρεσα να την πιάσω να της μιλήσω. Ίσως να μου λείπει τόσο πολύ που να την φαντάζομαι ότι είναι εκείνη. Τι να της πω δήλαδη? Μήπως είσαι η μικρή παιδική φίλη μου η Σελίνη? Δεν γίνεται αυτό. Άμα ήταν θα με ήξερε,αν και έχουν περάσει 8 χρόνια και θα με έχει ξεχάσει. Αλλά το τραγούδι?! Ποτέ δεν το έχω δημοσιοποίηση αυτό?! Τα κορίτσια πήγαν για να ετοιμαστούν για την αλλαγή του χρόνου και το μπάρ, όπως και τα αγόρια. Το μυαλό μου ήταν σε εκείνη και στο παρελθόν. Ενώ μου έδωσε το δώρο και κάθισε μπροστά μου με ένα γλυκό χαμόγελο για να το ανοίξω, ένιωσα ότι ίσως είναι εκείνη. Την αγκάλιασα από την χαρά μου. Δεν ξέρω αν είναι εκείνη, αλλά έτσι όπως την είδα τόσο ντυμένα σέξυ και τόσο γοητεύτικη ένιωσα ότι την θέλω με κάθε τρόπο. Ίσως να μην είναι αυτή. Όμως είμαι τόσο μπερδεμένος! Απομακρύνθηκα από την αγκαλιά της. Πρέπει να σκεφτώ, γιατί δεν θέλω να πληγώσω κανέναν.Λουκουμακια νέοι συναρπαστικό κεφάλαιο για τα ζευγάρια μάς.
Τί θα γίνει με την Μιράντα? Θα θυμάται τίποτα από το μεθύσει? Ο Liam όμως κατάλαβε πολλά, αν και συνήθως δεν τα πιάνει εύκολα. Κάτι που θα δείτε στο μέλλον 😈😉❤️
Επίσεις τί θα γίνει με τον Alex και την Σελίνα?!
Στο επόμενο με αγάπη από μένα 😍🌹❤️😘❤️
Περιμένω τα σχόλια ΣΑΣ και αν θέλετε απαντήστε αστεράκι λουκουμακια 😘❤️.
ESTÁS LEYENDO
Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα
FantasíaΑυτή η Ιστορία που γράφω μιλάει για δύο διαφορετικούς χαρακτήρες που θα υποκύψουν Στα πρέπει και όλοι αγνοούν τα θέλω τούς εκτός από εκείνους. Η συνάντηση τους θα είναι μια καταστροφή. Μια συμφωνία θα τα αλλάξει όλα. Βιολέττα μια κοπέλα όχι και τόσ...