Κεφάλαιο 3

427 37 18
                                    

Μιράντα pov
Πώς μπορεί να με αγγίζει αυτός που για χάρη του η ..... Σηκώθηκα μόνη μου και έφυγα τρέχοντας από εκεί να πάω γρήγορα στην αίθουσα χορού για να μην δεί η αδελφή μου τον ακατανόμαστο. Όχι δεν θέλω να τον συναντήσει, όχι θα πάθει κρίση αν τον δεί μπροστά της. Τον μισεί τόσο πολύ που θα τον σκοτώσει με τα ίδια της τα χέρια. Δεν είναι πλέον η αδύναμη που εγώ την προστάτευα. Είναι πλέον ένας λύκος με δόντια και νύχια που είναι έτοιμα να κατασπαράξουν και εκείνον ή όποιον της έκανε κακό. Όταν έφτασα στην αίθουσα χορού ενώ με ψάχναμε γιατί ήταν η σειρά μου να χορέψω, με αρπάζουν και με βάζουν να μπω μέσα στην αίθουσα με τις κάμερες. Η μουσική αρχισε και εγώ δεν έβρισκα πουθενά την αδελφή μου αφού την έψαχνα με τα μάτια μου στους προτεινόμενους. Άρχισα να χορεύω σε ότι με είχε μάθει η αδερφή μου, ενώ προσπαθούσα να την βρώ. Όταν τελείωσα μου ανακοίνωσαν οι κριτές τα προταιρήματα και τα μειονεκτήματα που πρέπει να διορθώσω. Λες και εμένα αυτό με νοιάζει τώρα. Εδώ θα γίνει ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος αν συναντηθούνε.

Βιολέττα pov
Περίμενα να περάσω στην αίθουσα να τελειώνω, αλλά είδα ότι η Μιράντα δεν ήταν στην αίθουσα. Τότε με πλησιασαν 2 κοριτσάκια. Ήταν πολύ καλές, όμορφες και στιλάτες. Η μία είχε μοβ μαλλιά με πράσινα μάτια, λίγο μαγουλακια και η άλλη ήταν ξανθιά με κάστανα μάτια, τέλεια χείλη και τέλειο σώμα.
? Γειά σου Βιολέττα έτσι? Είμαι η Αντζελίκα.
Βιολέττα: Γειά σας κορίτσια. Είμαι η Βιολέττα χάρηκα για την γνωριμία. Χαχχαχα. Εμ... Συγνώμη έχω λίγο άγχος.
?? Όλες έτσι είμαστε. Σε καταλαβαίνουμε. Μην ανησυχείς όλα καλά θα πάνε. Εγώ είμαι η Στεφανία και μπορείς να με λές Στέφη.
Ατζελικα: Η αισιόδοξη Στέφη μου.
Βιολέττα: Όμως είμαι τόσο χαρούμενη που είμαι εδώ.
Στέφη: Ναι αλλά αργούμε τόσο πολύ και έχουνε να περάσουν τόσα πολλά άτομα πριν την σειρά μάς.
Αντζελίκα: Θέλετε να πάμε για να φάμε αφού θα αργήσουμε να μπούμε?
Βιολέττα: Ναι πάμε.

Βιολέττα pov
Κατεβηκαμε στον πρώτο όροφο με μέροι χαλαρώσεις και το τεράστιο εστιατόριο που απλωνόταν η μυρωδιά των νόστιμων φαγητών από χιλιόμετρα μακρυά. Καθισαμε σε ένα τραπέζι να φάμε, ενώ εγώ ήμουν η μόνη που δεν πήρε πολλά να φάω. Πήρα ένα χάμπουργκερ και πατάτες με ένα χυμό πορτοκάλι. Συζητήσαμε διάφορα πράγματα για να περάσει η ώρα του φαγητού και τούς είπα για την υπέροχη αδελφή μου και πενεβομουνα για εκείνη όπως πάντα φυσικά. Γελάσαμε μιας και εγώ δεν είχα σταματησει να κορδονομαι. Εφόσον κουτσομπολεψαμε και φάγαμε, ξεκινήσαμε για την αίθουσα του χορού και ενώ μίλαγα για την καλύτερη ομάδα με τραγουδιστές και χορευτές στην εταιρεία που μόνο εγώ δεν ήξερα αν και ήλπιζα να είναι ο Logan σε αυτήν μίας και είναι ο μόνος που ξέρω με το τέλειο φωνητικό του ταλέντο. Τότε εμφανίστηκε μια ομάδα από αγόρια πολύ στιλατα και κουλ που η Αντζελίκα με την Στέφη είχανε μείνει με ανοιχτό το στόμα ενώ εσπρωχαν η μία την άλλη. Εκείνοι ήρθανε και μας μίλησαν.
? Γειά σας κορίτσια?
Αντζελίκα + Στέφη: Γειά σάς.
? Εγώ είμαι ο Alex και από δώ οι φίλοι μου και συνάδερφοι μου. Ο Cameron, ο Logan, O Max, Daclan, ο Karolos, ο Liam και ο Aris που είναι απασχολημένος.
Αντζελίκα: Χαρήκαμε για την γνωριμία.
Cameron: Μην έχετε άγχος. Θα τα πάτε καλά, αρκεί να είστε συγκεντρωμένες.
Βιολέττα: Ευχάριστουμε για την υποστήριξη.
Logan: Τίποτα ζουζούνια.
Αντζελίκα: Ζουζούνια? Χαχαχα.
Max: Θα μας πείτε τα ονόματα σας? Μίας που θα δουλέυουμε στον ίδιο χώρο.
Αντζελίκα: Από δώ όπως βλέπετε η πολύ ομηλιτικες φίλες μου είναι η Στεφανία ή αλλιώς Στέφη και από δώ η Βιολέττα.
Daclan: Εμάς μας ξέρετε όπως φαίνεται.
Βιολέττα: Εγώ δεν σας ήξερα σήμερα μου είπαν τα κορίτσια για σας.
Alex: Απλά είμαστε καταξιωμένοι και θα γίνουμε και άλλο. Όποτε θα μας μάθετε περισσότερο τώρα που θα δουλέυουμε μαζί.
Στέφη: Είπατε υπάρχει και άλλος στην παρέα?
Karolos: Ναι ο Aris όμως κάπου θα βοσκει με καμία γυναίκα.
Αντζελίκα: Χαχαχα βοσκει.

Βιολέττα pov
Μόλις άκουσα το όνομα έμεινα κόκαλο. Όμως κατάλαβα ότι υπάρχουν πολλά ίδια όνοματα και έτσι χαλάρωσα. Όμως αυτό το όνομα δεν μου αρέσει καθόλου. Τότε φώναξε ο Liam τον Ari που ήταν σε μια παρέα από γυναίκες και εκείνος ήρθε στην παρέα του. Μόλις τον είδα τα μάτια μου γουρλωσαν, η καρδιά μου σφυχτικε και τα χέρια μου έγιναν γροθιές που τα νύχια μου καρφωναν την σάρκα μου και έτοιμα να του επιτεθούν. Ήθελα να ξερασω από το μίσος μου για αυτόν. Έβαλα το χέρι στο στόμα και έτρεξα στην τουαλέτα που βρίσκονταν για καλή μου τύχη στην γωνία του διαδρόμου. Μπήκα σε μια από τις τουαλέτες και έκανα εμετό ότι είχα φάει από πρίν, ενώ τα μάτια μου δακρυζαν από τις άπαισιες και βασανιστικές αναμνήσεις μου.

Μιράντα pov
Μόλις τελείωσα έτρεξα σαν μανιακή στο διάδρομο, έξω από την αίθουσα που βρισκομουν και είδα μια μεγάλη παρέα με 8 αγόρια και 2 κορίτσια να συζητάνε και σταμάτησα να τους ρωτήσω σκυβοντας και λαχανιαζοντας. Τα κορίτσια με ρωτούσαν γιατί τόσο πανικός και απλά τις απάντησα ότι ψάχνω την αδερφή μου. Εκείνες κατάλαβαν και μου είπαν ότι είναι στις τουαλέτες και μόλις σηκώθηκα κατάλαβα για ποίον λόγο. Γιατί είδε την φάτσα του ακατανομαστου. Αμέσως πήγα στις τουαλέτες και άκουσα κάποιος να ξερναει. Άνοιξα την πόρτα και είδα την Βιολέττα πάνω από μια λεκάνη να κάνει εμετό. Έσκυψα αρχίζοντας να της τρίβω την πλάτη. Όλα καλά θα πάνε μην αγχώνεσαι και μην σε νοιάζει δεν θα τον βλέπεις και συχνά.
Βιολέττα: Τον είδα από την πρώτη μέρα μας εδω και μου λες ότι δεν θα τον βλέπω συχνά? Θέλω.... Θέλω..... Να τον....
Μιράντα: Να τον σκοτώσεις και να θάψεις το σώμα του στην μάνδρα σκουπιδιών. Γιατί για εκεί κάνει.
Βιολέττα: Ακριβώς.

Μιράντα pov
Αμέσως με αγκάλιασε και άρχισε να κλαίει στην αγκαλιά μου και εγώ της χαιδευα τα μαλλιά της και την παρηγορούσα. Ξέρω τι πέρασε 6 χρόνια και πραγματικά είναι αξιοθαύμαστο που σηκώθηκε στα πόδια της. Την θαυμάζω τόσο πολύ. Όμως τότε ήρθε η Αντζελίκα μέσα και μας είπε ότι ψάχνουν την Βιολέττα για να πάει να διαγωνιστεί.
Αντζελίκα: Έγινε κάτι? Γιατί κλαίει η Βιολέττα? Είναι όλα καλά?
Μιράντα: Από το άγχος της για αυτό.
Βιολέττα: Τώρα είμαι καλά. Ευχαριστώ αδερφούλα.
Αντζελίκα: Πάμε γιατί θα χάσεις την θέση.

Μιράντα pov
Η Αντζελίκα πήρε από το χέρι την Βιολέττα και έτρεξαν στην αίθουσα προσπερνοντας την παρέα από πρίν. Εγώ μόλις βγήκα είδα την παρέα των 8 αγοριών και τους προσπέρασα πηγαίνοντας στην αίθουσα. Όμως το βλέμμα μου έπεσε πάνω στο τέλειο πρόσωπο του ξανθου πρίγκιπα από πριν και οι ματιές μας συναντήθηκαν για λίγο ενώ εγώ έκοψα την επαφή νιώθοντας να με διαπερνά ένα ρίγος σε όλο το σώμα μου.

Γειά Σας. Λοιπόν δύο κεφάλαια σε μια μέρα. Θα έρθει και άλλο μιας και το γράφω πολύ καιρό αυτό το βιβλίο στο σπίτι και τα κεφάλαια είναι έτοιμα. Αν σάς αρέσει παρακαλώ κάντε ένα σχόλιο ή έστω ένα αστεράκι δεν κοστίζει τίποτα. Τα λέμε στο επόμενο. ❤️💕💕💕

Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα Where stories live. Discover now