Κεφάλαιο 10

272 23 28
                                    

Να κάνετε συχνά αγκαλιά στα αγαπημένα σας πρόσωπα. Τα ήρεμει και τούς δίνει ασφάλεια. Γιατί μια αγκαλιά είναι ένας μικρός παράδεισος💕💖🙈.

Liam pov
Ήμουν τόσο απορροφημένος στην μελωδικη, τέλεια και απίθανη φωνή της που έμεινα όταν θύμωσε με τον κύριο Xari. Όμως ήταν τόσο γλυκιά που ήταν κόκκινη από τα νεύρα, αλλά και τόσο αστεία που αποκάλεσε τον Xari πιθηκο. Εκείνη την ώρα που γελούσα την είδα να φεύγει τρέχοντας με τα κλάματα στα μάτια της ενώ αμέσως στεναχωρηθηκα τόσο πολύ, γιατί έχω καταλάβει ότι μου αρέσει τόσο πολύ αυτή η κοπέλα. Από τότε που την είδα με εντυπωσίασε μιλοντας έτσι στον Ari. Έναν γυναικοκατακτητη σαν εκείνον. Είναι μια κοπέλα που ξέρει τι θέλει, με αποφασιστικότητα, με δύνατη ψυχή παρόλο το μικρούλη ύψος της. Είναι τόσο όμορφη με τα γάλανα μάτια της, τα φουσκωτά βελούδινα χείλη της, το μεγάλο στήθος της και το τελειο σώμα της. Έτρεξα από πίσω της και κάθισα στον καναπέ δίπλα της που καθόταν και έκλαιγε. Ακούγοντας τα τελευταία λόγια της.
Liam: Αν είχες τέτοια δύναμη θα ήσουν το σπορακι με την γιγάντια δύναμη.
Μιράντα: Liam δεν καταλαβαίνεις.
Liam: Είσαι τόσο γλυκιά που την υπεράσπιστηκες και κοκκινίσες από τον θυμό σου.
Μιράντα: Ναι αν ήρθες να μου πεις αυτό δεν έχω καθόλου όρεξη να σε ακούσω.
Liam: Έλα εδώ μικρό.

Μιράντα pov
Αμέσως εκείνος με αγκάλιασε και μου είπε να ηρεμήσω. Όμως πως μπορώ στην αγκαλιά του. Πως? Μου χάιδευε τα μαλλιά και μου τραγουδούσε γλυκά, ψιθυριστά. Όταν τελείωσε με έβγαλε από την αγκαλιά του και με είδε με τα μάτια μισό κλειστά έτοιμη να κοιμηθώ.
Liam: Δεν ήθελα να σε κάνω να κοιμηθείς τιγράκι. Έχει δίκιο η αδερφή σου που σε λέει έτσι. Είσαι μικροσκοπική και γλυκιά και όταν θυμώνεις και βγάζεις τα νυχάκια σου είναι να σε φοβάται κανείς.
Μιράντα: ( Εγώ χάθηκα στο τιγράκι και είμαι σίγουρη ότι μου μιλούσε εκείνος και εγώ είμαι χαμένη στο διάστημα ).
Liam: Είσαι τόσο γλυκιά που κοκκινίσες.
Μιράντα: ( Που να πάω να λυποθήμισω? Απλά αφήστε με να λυποθήμισω).
Liam: Θέλω να σε ρωτήσω εδώ και μέρες. Γιατί είστε έτσι εσύ και η αδερφή σου?
Μιράντα: ( Με έφερε στην πραγματικότητα απότομα). Εμ.. δεν πρόκειται να μιλήσω για αυτό το θέμα. Δεν με αφορά.
Liam: Τότε γιατί κανείς λες και σε αφορά?
Μιράντα: Επειδή είναι η αδερφή μου.
Liam: Μάλιστα! Μπορείς να με εμπιστεύεσαι.
Μιράντα: ( Έκανα πώς κατάλαβα ότι μιλούσε για τον κύριο Xari). Απλά είναι άδικο για ότι έλεγε ο πίθηκος στην αδερφή μου πρίν. Δεν την είδε χτυπημένη? Ήξερε ότι ήταν άρρωστη. Δεν είναι υπεράνθρωπος.
Liam: ( Μάλιστα. Άλλαξε θέμα. Δεν θέλει να μου πει, άρα δεν επιμένω). Αυτοί δεν νοιάζονται για τέτοια θέματα τιγράκι μου. Απλά θέλουν να βγάζουν λεφτά. Τα θέματα που σε απασχολούν δεν τους ενδιαφέρουν.
Μιράντα: Όμως εγώ δεν είμαι έτσι όπως όλοι οι άλλοι και θα το αποδείξω. Δεν θα σκύψω ποτέ το κεφάλι στις απαιτησεις τους γιατί πολύ απλά είναι παράλογες.
Liam: Σου εύχομαι να το πετύχεις. Τώρα πάμε για δουλειά.
Μιράντα: okay.

Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα Where stories live. Discover now