κεφάλαιο 46

197 16 19
                                    

              Πρίν κάτι μέρες πίσω.

Βιολέττα pov
Το επόμενο πρωί που σηκώθηκα ήμουν λίγο μπορώ να πω χαρούμενη μιας και σήμερα έχουμε ελεύθερο χρόνο. Αν και έχουμε  κανονισει να πάμε να δούμε ταινία στο σινεμά. Η ώρα ήταν πολύ νωρίς το πρωί. Εφόσον σηκώθηκα και ντύθηκα με ένα απλό τζίν μαύρο και μια άσπρη μάλλινη μπλούζα με τον ώμο έξω. Πήγα στο μπάνιο στο κάτω όροφο και έφτιαξα τα μαλλιά μια πλαγιά κοτσίδα, βάφτηκα λίγο και έβαλα ένα μαύρο σκουφάκι. Όταν βγήκα είδα την Βικτώρια στις σκάλες που είχε μείνει να κοιτάει τον Max. Άνοιξα την τσάντα μου που είχα μέσα την κάμερα και άρχισα να τραβάω. Τον κοιτούσε ενώ έκανε προπόνηση μιας και κανένας δεν είχε σηκωθεί ακόμα και εκείνος βρήκε την ευκαιρία να εξασκηθεί στον χόρο μαζί με την σφουγγαρίστρα. Εκείνη γελούσε με την γλυκά  του που προσπαθεί. Μετά από λίγο εκείνη έφυγε για το δωμάτιο  της και εγώ προχωρούσα στην κουζίνα για να φάω πρωινό. Εκεί είχε την Κλάρα πίσω από τον τοίχο της κουζίνας να κοιτάει τον Logan  που έστηβε με τα χέρια του τα προτοκαλια. Εκείνη τον κοιτούσε και έλιωνε σαν τα πορτοκάλια στο χέρι του, ενώ εκείνος έδειχνε την δύναμη του και την τέλεια φωνή του. Τότε αμέσως σκέφτηκα ότι εκείνη είναι με τον Liam! Τι τρέχει εδώ?! Αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα άμα το βίντεο θα το στείλω σε εκείνη. Εφόσον έφτιαξα τα δημητριακά μου και ξύπνησαν όλοι κάθισαμε να φάμε πρωινό. Ενώ τελειώσαμε το πρωινό ο καθένας πήγε να χαλαρώσει στο μέρος που ήθελε. Εγώ πήγα να φτιάξω τα βίντεο που είχα ήδη στα χέρια μου και να τα ταξινόμισω σε ονόματα. Η ώρα πέρασε και η Στέφη μπήκε μέσα στο δωμάτιο να με ειδοποιήσει ότι είναι έτοιμοι να φύγουμε για το σινεμά. Εφόσον έκλεισα τον υπολογιστή μου κατέβηκα κάτω και φυγαμε για το σινεμά. Ο καθένας είχε το ζευγάρι του με βάσει τους κανόνες των διακοπών. Όλοι φαινόντουσαν χαρούμενοι σε σχέση με εμένα και τον Άρη. Μόλις φτάσαμε στο σινεμά, άλλοι πήγαν στα παιχνίδια και διαγωνίζοντουσαν για το καλύτερο ρεκόρ και άλλοι περιμένανε στην καφετέρια για να ξεκινήσει η ταινία. Εγώ ήμουν στην καφετέρια και κοιτούσα στο κινητό μία χορογραφία του Tristan Torrens του αγαπημένου χορογράφου και χορευτή στον κόσμο. Το όνειρο μου είναι να γίνω τόσο ξακουστή όσο και αυτός κάποτε. Αν βέβαια μπορέσω να το υλοποιήσω με όλα αυτά που γίνονται. Τότε στα ξαφνικά ο Άρης ήρθε και κάθισε στο τραπέζι ενώ μου πρόσφερε τα ποπ κορν. Τον κοίταξα λίγο περίεργη και μου έδειξε τα παιδιά που μπαινανε μέσα στην αίθουσα του σινεμά για να δούνε την ταινία. Αμέσως σηκώθηκα και προχωρουσα για την αίθουσα ενώ εκείνος ήταν από πίσω μου με τα ποπ κορν. Στην αίθουσα ο καθένας είχε διαφορετικές θέσεις από τον άλλον με απογοητεύση τα ζευγάρια να κάθονται μακριά ένω έμενα με βολεύε.

Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα Where stories live. Discover now