Κεφάλαιο 45

185 16 17
                                    

Βιολέττα pov
Εφόσον ήμουν έξω και έπαιζα με τον Άγγελο για να ξεχάσω λίγο, σκέφτηκα ότι πρέπει να προχωρήσω μπροστά. Δεν θέλω να με βλέπουν οι φίλοι μου και οι συνεργάτες μου με αυτό τον τρόπο. Μια άψυχη κοπέλα. Πρέπει να ξεχάσω. Εκείνος το έχει ξεχάσει! Δεν θα περιμένω Μια σύγνωμη ενός play boy! Δεν θα σκέφτομαι τον μαλακά τον Mark. Εκείνος θα απολυθεί με την πρώτη ευκαιρία που θα πάω πίσω στην εταιρεία. Ναι αυτό θα κάνω θα κοιτάξω μπροστά. Ελπίζω να μην έμφανιστουν και άλλα απρόοπτα! Κάθισα στο κιόσκι με τον Άγγελο και σκέφτηκα την στιγμή του Daclan με την Αντζελίκα. Ήταν εδώ σε αυτό το σημείο που κοιμόντουσαν και εγώ τούς τραβηξα βίντεο. Θα το δώσω στο Daclan αυτό. Σε όλους θα στείλω κάτι διαφορετικό. Ήτανε τόσο γλυκούλης εκείνη την ημέρα. Καθόταν με την Αντζελίκα στο κιόσκι και ακούγανε μουσική και ο Άγγελος πήγε του εγλυψε το χέρι κάνοντας τον να τρομάξει και να πέσει κάτω από τον φόβο του. Ήταν γλυκούλης και αστείος, κάτι που έκανε την Αντζελίκα να γελάσει και να τον φιλήσει γλυκά. Όσο για την Αντζελίκα θα της δωσω ένα βίντεο που καθόταν στην μπαλκονοπορτα και κοιτούσε τον Daclan που έπαιζε με τον Άγγελο, ενώ εκείνη τον κοιτούσε με αγάπη και ένα δάκρυ κυλησε στο πρόσωπο της. Πραγματικά πόσο τους χαίρομαι!
Για τον Logan έχω το βίντεο που τραβηξα πρίν λίγο με τον Liam. Λατρεύω αυτή την φιλία που έχουν μεταξύ τους. Πραγματικά μπράβο τους, δεν τούς το είχα, με έκαναν να συγκινηθώ! Τώρα για τον Liam θα στείλω εκείνο το πρωινό που η Μιράντα τραγουδούσε στην κουζίνα με τα ακουστικά στα αυτιά φτιάχνοντας καφέ για όλους και εκείνος να έχει κοκαλωσει στην σκάλα και να την κοιτάει με θαυμασμό, αγάπη, πάθος και έρωτα. Πραγματικά χαίρομαι για την Μιράντα μου. Καταβάθος ήξερα ότι δεν ήταν σοβαρή η σχέση που είχε με την Κλάρα. Ίσως δεν πρέπει να υποτιμάμε το έξυπνο μυαλό του Liam. Τώρα όσο για την πολυαγαπημένη μου αδελφή θα της δώσω το μόνο βίντεο που τραβηξα με τον Άγγελο στον κήπο. Ήταν πριν λίγες μέρες μετά την παραμονή Χριστουγέννων. Δεν χιόνιζε πλέον και εκείνη βγήκε να παίξει μαζί με τον Άγγελο στον κήπο. Εκείνη την ώρα ο Liam εμφανιστηκε για να της πει να μπεί μέσα, ενώ κάνει κρύο. Κατεληξαν να καυγαδίζουν και ο Άγγελος που είναι πανέξυπνος το μωρό μου, τους τύλιξε με το λουρί και έπεσαν κάτω. Η αδερφή μου κατεληξε από πάνω από τον Liam μιας και εκείνος γύρισε στον αέρα για να μην χτυπήσει εκείνη, κατάληγοντας στο έδαφος εκείνος. Μείνανε για λίγα λεπτά ακίνητη μέχρι που ο Άγγελος τους εγλυψε το πρόσωπο. Αμέσως ξύπνησαν από το λήθαργο και αρχισαν να προσπαθούν να λυθούν, όμως μάταια μίας και ήταν καλά μπλεγμένη. Σε μια φάση ο Άρης εμφανιστηκε και τους βοήθησε. Περίμενα να φιληθουν, αλλά η αδερφή μου πεισματάρα σαν εμένα το χρυσό μου. Τώρα όσο για το Cameron Θα του δώσω το βίντεο που τράβηξα εκείνη την ημέρα όταν περνούσα από το δωμάτιο της Νορας για να της δώσω τα καλλυντικά που είχε αφήσει στο δωμάτιο μου, αλλά από ότι είδα ήταν απασχολημένη με τον Cameron. Αμέσως έβγαλα την κάμερα. Έφτιαχναν τα δώρα που πηραν για την Πρωτοχρονιά. Σε μια φάση η Νόρα κόβετε ελάχιστα από τον χαρτί δώρων που τύλιγε και o Cameron σηκώθηκε για να πάρει λίγο χαρτί από το μπάνιο. Της το σκούπισε προσεχτικά και της έβαλε τραυμαπλαστ. Εκείνη τον κοιτούσε και τον αγκάλιασε λέγοντας του ευχάριστω, ενώ εκείνος την φίλησε στο μέτωπο της. Εκείνη σήκωσε το κεφάλι της και τον κοίταξε κοκκινίζοτας από ντροπή. Εκείνος τής γέλασε γλυκά και της έπιασα την μύτη λέγοντας της να είναι πιο προσεχτική, μίας και τα όμορφα χέρια της δεν πρέπει να έχουν πληγές. Για την Νόρα θα της δώσω το βίντεο που κοιτούσε τον Cameron όταν χόρευε στον δρόμο προς το σπίτι. Είχαμε πάει όλοι μαζί σινεμά για ταινία και στο γυρισμό έγιναν πολλά πράγματα και ένα από αυτά ήταν η κατάσταση της Νόρα όταν έβλεπε τον Cameron να χορεύει στο δρόμο. Υπήρχε μια παρέα χορευτών στο δρόμο και έτσι εκείνος πήρε μέρος κάνοντας την Νόρα να φωνάζει το όνομα του στο μικρό πλήθος. Πραγματικά ήταν αξιολατρευτο. Ελπίζω μια μέρα ο Cameron και εκείνη να τα φτιάξουν μίας και αγαπιούνται τόσο πολύ. Θα είναι ο γίγαντας και ο Γολιάθ σε μια σωματική πριγγιπικη ιστορία αγάπης.  Μετά από όλα  αυτά κατεληξα μια μέρα να τραβάω βίντεο την Στέφη για τους φαν της στο YouTube. Ναι εκείνη εκτός από  σόλο τραγουδίστρια είναι και YouTuber. Το τι κάνει δεν θα μπορείτε να φανταστείτε. Κανονικά κάτι τέτοιο θα ταίριαζε στον Loagn, αλλά και εκείνη δεν πάει πίσω. Είναι YouTuber φαγανας. Παραγγέλνει διάφορα φαγητά από διαφορετικές χώρες και κάνει αναληση γεύσεων. Έτσι ήμουν αναγκασμένη να την τραβάω μίας και οι άλλοι είχαν δουλειές.  Βέβαια ο Karolos μόλις την είδε στην κουζίνα να τραβάει βίντεο για το YouTube έτρεξε και κάθισε δίπλα της. Σε μια φάση ενώ εκείνη μιλούσε στην κάμερα εκείνος της έβαζε διαφορά φαγητά αναμεταξύ τους. Σε μια φάση έφτιαξε ένα σάντουιτς με αυγά, ζαμπόν, μαρούλι, τυρί, ντομάτα, ξανά αυγό και έβαλε τα δύο τελευταία συστατικά, μαρμελάδα φράουλα και ροδάκινο. Πραγματικά θα ξερνουσα, αλλά είπα μην το κάνω. Η Στέφη το έφαγε και για μεγάλη μου εντυπωση που ήμουν σε φάση όχι υπάρχει βλέπω εφιάλτη, της άρεσε 😅🤢. Μετά από αυτό τα είδα όλα. Εφόσον τελείωσε όλο αυτό πήγα στο δωμάτιο μου για να εξάσκηθω λίγο στο χορο. Δεν είναι καλη η ακινησία σε έναν χορευτη. Το βράδυ κάθισαμε   να δούμε μία ταινία και ευτυχώς είχα την κάμερα μαζί μου. Όλοι ειχαν γλαρωσει για να κοιμηθουν και έτσι βρήκα την ευκαιρία να βγάλω την Στέφη που κοιτούσε τον Karolo να τρώει το κοτόπουλο που είχαμε παραγγείλει και ενώ λερώθηκε εκεινη σηκώθηκε να του φέρει χαρτοπετσέτα, ενώ ο Άρης κοιτούσε την κατάσταση. Εκείνος αντί να πάρει την χαρτοπετσέτα έβγαλε την γλώσσα και εγλυφε το χείλος του αισθησιακα κάτι που έκανε την Στέφη να κοκκινίσει και να του φέρει την χαρτοπετσέτα στα χείλη του. Έπειτα κάθισε στην θέση της δίπλα στον Άρη κατακόκκινη από τις σκέψεις της. Ο Άρης κοίταξε τον Karolo και του έκλεισε το μάτι, ενώ το επόμενο βλέμμα το έριξε σε έμενα που έκλεισα την κάμερα. Το ίδιο και η Στέφη. Όμως ήταν σε κατασταση ταραχης για να δώσει σημασία σε έμενα. Όλοι είχαν αποκοιμηθεί και έτσι και εγώ κατεληξα στο κρεβάτι μου.

Ένα κεφάλαιο διαφορετικό από τα άλλα της ιστορίας. Ναι ξέρω ίσως είναι βαρετό άλλα έχω λόγο να το κάνω.
Η Βιολέττα θα δώσει σε όλους δώρο ένα βίντεο για την Πρωτοχρονιά. Ναι ξέρω είναι Πάσχα, αλλά έτσι μου βγήκε.
Άραγε τί θα κάνει ο Άρης που την είδε να τραβάει?!
Επισης εδώ και στο άλλο κεφάλαιο θα δούμε την εξέλιξη και την σχέση τον υπόλοιπων ζευγαριών στην ιστορία. Σε λίγο Άρης+ Βιολέττα, Σέλινα+Alex και Κάρα+ loagn.
Μετά την Πρωτοχρονιά θα αρχίσει ένα Νέο κεφάλαιο για όλους τους ήρωες μάς. Με νέα πρόσωπα και νέες καταστασεις.
SOSARA
Πειτε μου αν θέλετε να το κόψω το βιβλίο στις διακοπές και το υπόλοιπο κομμάτι να το κάνω σε δεύτερο βιβλίο.
Το λέω αυτό γιατί είναι μεγάλο το βιβλίο και θα βγεί κάπου στα 150 +++ κεφαλαια. ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΘΈΛΩ ΤΗΝ ΓΝΏΜΗ ΣΑΣ!****

Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα Donde viven las historias. Descúbrelo ahora