Άρης pov
Εφόσον έφυγα από το δωμάτιο της εξοργισμένος προχωρούσα με τα χέρια μου σε γροθιές πιέζοντας τα από τα νεύρα μου. Κατέβηκα κάτω και είδα τον Liam και όλα τα παιδιά να έχουν στήσει στον τοίχο τον μπασταρδο και ενώ ήμουν στα σκαλιά, εκείνος άνοιξε τον οχετό που είχε για στόμα και ξεστόμισε τα χειρότερα για την Βιολέττα.William pov
Μόλις η Μιράντα έφυγε από την αποθήκη εξοργισμένη γεμάτο δάκρυα στο πρόσωπο της, κατέληξα να τρέξω από πίσω της. Όμως εκείνη έφυγε για το δωμάτιο της. Πράγματικα το μόνο που με σταμάτησε για να μην την ακολουθήσω ήταν ο μάλακας που εξαιτιας του πληγώθηκε η Βιολέττα και η Μιράντα μου. Αν δεν ήταν αυτός ο μπάσταρδος και η πουτανιαρα που έφερε ο Άρης δεν θα γινόντουσαν τίποτα από αυτά. Μόλις τον είδα να κάθεται χαλαρός στον καναπέ με το πορνιδιο αγκαλιά και να γελάει χωρίς να συμβαίνει τίποτα τα πήρα αμέσως στο κρανίο 💀. Τον πλησίασα και τον έπιασα από τον γιακά του πουκάμισου του. Δεν εξοργίζομαι εύκολα, αλλά αυτός με έκανε να τα πάρω στο κρανίο.Liam: Μασταρδε! Γιέ της πουτάνας και του Δία! Έχεις το θράσος να βρίσκεσαι ακόμα εδώ και να φλερτάρεις με το πουτανακι σου από εδώ χωρίς να έγινε τίποτα ?! ( Τον πέταξα από τα χέρια μου, ενώ εκείνος πήγε να πέσει παραπατώτας και του έδειξα την πορτα) Πάρε δρόμο από δώ μπασταρδε!!!
Alex: Ρε μαλάκα ηρέμησε, έχουμε Χριστούγεννα!
Liam: Με βλέπεις πως σε κοιτάω?! Τί μαλακίες μου ξεφουνιζεις ρε Alex?! Για ποια Χριστούγεννα μιλάς?! Για αυτά που κατέστρεψε αυτό το ζώο!?
Daclan: Alex σταματά! Ξέρεις ότι έχει δίκιο ο Liam! Επίσης δεν μπορείς να του μιλήσεις αν είναι σε τέτοια χάλια. Ξέρεις ότι δεν εξοργίζεται εύκολα και όταν το κάνει δεν ακούει κανέναν!
Σελίνα: Πάρε τον άθλιο γκόμενο σου και φύγετε από δώ Ria!
Ria: Δεν έχω σκοπό να κάτσω εδώ με σας τα γκαουτσαλα!
Liam: Ευτυχώς που είσαι γυναίκα, αλλιώς δεν θα γλίτωνες καργιολακι!
Mark: Σε ποιον μιλήσες έτσι ρε μαλάκα του κερατά?!( Τον έπιασα από τον γιακά, έτοιμος να του ρίξω μπουνιά, αλλά το σκατό παιδο ήρθε και σταμάτησε το χέρι μου. Σιγουρα παιρνει αναβολικά το μαλακισμενο).
Logan: Αρκετά! ( Του έπιασα το χέρι του και του το σταμάτησα πριν ακουμπήσει το φίλο μου). Δεν σε παιρνει να το κάνεις αυτό! Φύγε με το καλό! Κάνεις δεν ενοχλεί τους φίλους μου!
Mark: ( έφτιαξα το κουστούμι μου και καθάρισα το μανίκι του πουκάμισου μου και είπα με ειρωνεία). Νομίζετε ότι μπορείτε να με διώξετε από δώ τόσο εύκολα χωρίς την άδεια του προέδρου?! Δεν νομίζω!! Είμαι μέλος της εταιρείας και αυτές η διακοπές είναι οργανωμένες απο τον πρόεδρο μας!
Ria: Σωστά!
Βικτώρια: Καρια! Εσύ μην μιλάς μην κάνω εγώ ότι δεν κάνουν εδώ μέσα οι υπόλοιποι!
Max: Βικτώρια ηρέμησε, κάνεις δεν θα το αφήσει έτσι αυτό!
Αντζέλικα: Ακριβώς! Ρε μαλάκα Mark, άσε της μαλακίες και φερσου σαν άνδρας! Πες μου! απάντησε μου σε κάτι! Αν δεν την αγαπούσες πλέον γιατί δε της το είπες και την απάτησες με το σκουπιδαρίο απο δώ?!
Ria: Αρκετά! Πώς τολμάτε να μου μιλάτε έτσι?! Λες και εσείς δεν έχετε αγαπήσει ποτέ! Φεύγω από εδώ! ( Γύρισα στον Mark και τον κοίταξα με δάκρυα στα μάτια) φεύγω, θα έρθεις?!
Mark: Πήγαινε εσύ. Εγώ έχω να δώσω μια απάντηση εδώ πέρα!
Ria: Για ποιον λόγο?! Δεν θα σε πιστέψουν εξάλλου!
Mark: Εγώ είμαι άνδρας και δεν φεύγω χωρίς να τους εξηγήσω! Πήγαινε στο αυτοκίνητο και θα έρθω!
YOU ARE READING
Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα
FantasyΑυτή η Ιστορία που γράφω μιλάει για δύο διαφορετικούς χαρακτήρες που θα υποκύψουν Στα πρέπει και όλοι αγνοούν τα θέλω τούς εκτός από εκείνους. Η συνάντηση τους θα είναι μια καταστροφή. Μια συμφωνία θα τα αλλάξει όλα. Βιολέττα μια κοπέλα όχι και τόσ...