Μιράντα pov
Οι μάνατζερ φύγανε ενώ έδωσαν την λίστα με τα καθήκοντα στο Alex και εμείς κάθισαμε στο σαλόνι. Εκείνος σκέφτηκε για λίγο πώς θα μοιράσει τα καθήκοντα στο κάθε ζευγάρι μιας που πολύ παραπονέθηκαν μην γίνει κλήρος για πολλούς λόγους.Alex: Λοιπόν κορίτσια και αγόρια. Αφού δεν θέλετε κλήρο και συμφωνώ και εγώ σε αυτό, μιας το φαγητό είναι το πιο σημαντικό και δεν ξέρουνε όλοι να μαγειρεύουν και έτσι αν κάναμε κλήρο και δεν ήμασταν τυχεροί δεν θα τρώγαμε τίποτα. Το πολύ πιθανόν. Θα διαλέξω εγώ με βάση τις δυνατότητες μας. Επίσης αν κάποιο από τα ζευγάρια που έχουμε δεν θα ξέρει πως να κάνει την δουλειά σίγουρα θα ξέρει ο άλλος και αν δεν ξέρουν και οι δύο απλά ρωτάνε για πληροφορίες. Όλοι είστε εντάξει με αυτό?
Όλοι: Ναι!!!
Σελίνα: ( Ο Alex είναι αρκετά έξυπνος και στρατηγικός).
Alex: Λοιπόν. Ξέρω ότι καλά από εμάς, τουλάχιστον στην παρέα των αγοριών, ξέρει να μαγειρεύει καλά ο Aris, οπότε αν δεν υπάρχει πρόβλημα, το μαγείρεμα θα το αναλάβει ο Aris και η Βιολέττα μαζί και τα ψώνια των τροφίμων.
Αντζελίκα: Επίσης και η Βιολέττα ξέρει να μαγειρεύει. ( Εκείνη με κοίταξε,σαν να μου λέει εσύ τι ανακατευεσαι πάλι).
Βιολέττα: Κάτι θα κάνω αν και την τελευταία φορά έκοψα το χέρι μου. ( Το είπα μήπως αποφύγω να κάνω κάτι με το τέρας, αλλά κανένα από τα παιδιά δεν ενδιαφέρθηκε).
Alex: Μήν ανησυχείς! Ο Aris θα σε προσέχει. ( Το βλέμμα της, όχι και τόσο φιλικό απέναντι μου).
Βιολέττα: ( Είπα χαμηλόφωνα). Ναι, καλά!
Alex: Λοιπόν όσο εσείς κάνετε τα ψώνια για το φαγητό, εμείς θα κάνουμε τις υπολοιπες δουλειές. Συνεχίζουμε με την δεύτερη αγγαρεία. Είναι το μάζεμα των ρούχων και το πλυντήριο. Λοιπόν ο Karolos και η Στέφη θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό. Έτσι παιδιά?
Karolos: Δεν ξέρω να βάζω πλυντηριο!
Στέφη: Θα σου δείξω εγώ.
Alex: Εσύ Στέφη τών κοριτσιών τα ρούχα και ο Karolos των αγοριών.
Και οι δύο: Μάλιστα.
Alex: Λοιπόν εντάξει και με αυτό το κομμάτι. Λοιπόν καθάρισμα στα δωμάτια λέω να το κάνω εγώ και η Σέλινα, αν δεν έχεις πρόβλημα.
Σελίνα: Είμαι εντάξει με αυτό.
Alex: Πολύ ωραία λοιπόν. Πάει και αυτό.
Το επόμενο κομμάτι είναι το σκούπισμα και το σφουγγάρισμα. Το οποίο λέω να το πάρουν ο Max και η Βικτώρια.
Max: Γιατί εγώ! Δεν ξέρω να σκουπίζω ή να σφουγγαριζω?
Alex: Πρέπει κάποτε να μάθεις να το κάνεις και αυτό. Δεν νομίζεις?
Max: Όχι δεν το νομίζω.
Βικτώρια: Μην κάνεις σαν πεντάχρονο. Alex συνέχισε και αστον να λέει. Θα του δείξω εγώ του μπέμπη από δώ.
Max: Μπέμπης εγώ?
Βικτώρια: Δεν νομίζω να είμαι αλλήθωρη!
Όλοι: Χαχαχα!!!
Max: Αν σε βάλω κάτω θα σου πω εγώ ποιος είναι μπέμπης.
Βικτώρια: Για την ώρα βάλε την σκούπα ή την σφουγγαρίστρα. Έχεις και να επιλέξεις γόη!
Όλοι: Χαχαχα!!!
Alex: Αρκετά! Να είσαι τυχερός που επέλεξα να είσαι στο σπίτι μέσα.
Βιολέττα: Ακριβώς! Εμείς πρέπει να πάμε έξω στο κρύο.
Max: Εσύ δεν έχεις πρόβλημα με το κρύο μιας και ήθελες να κάνεις μπάνιο στην παγωμένη πισίνα με το χιόνι, σαν το τρελό και τώρα παραπονιέσαι? Ορίστε η ευχή σου έγινε με κάποιον τρόπο πραγματικότητα.
Βιολέττα: Εχθές ήταν εχθές. Και δεν φταίω εγώ που με μεθησε μια που για να κάνει πλάκα εγώ βρέθηκα να με κατηγορούν.
Αντζελίκα: Στο είπα. Για πλάκα το έκανα.
Βιολέττα: Αυτά να τα πείς σε όσους με θεωρούν τρελή.
Alex: Έλεος μην μαλώνετε πάλι!
Daclan: Λοιπόν η Αντζελίκα το έκανε για πλάκα και το μετανιώνει από ότι βλέπεις. Δεν ήξερε ότι θα κάνεις έτσι. Μην την κατηγορείς.
Βιολέττα: Και είναι ωραίο να με κατηγορεί έμενα ο καθένας εδώ μέσα? ( Ο Aris δεν έπαιρνε μέρος στον καυγά για να δικαιολογηθεί μιας και του τα έχωσα πριν. Πολύ περίεργο).
Alex: Σταματήστε πια! Είμαστε σε διακοπές.
Αντζελίκα: Καλά σου ζητάω συγνώμη. Αν και δεν το έκανα επίτηδες.
Μιράντα: Βιολέττα δεν νομίζεις ότι πρέπει να πείς κάτι?
Βιολέττα: Ναι αδερφούλα ξέρω τι θα πω.
Δεν χρειάζεται να ζητάς συγνώμη, απλά ήθελα να με καταλάβεις, ότι αυτό που έκανες δεν ήταν όχι σωστό δεν θα το θέσω έτσι γιατί δεν ήταν λάθος. Απλά με έβαλε σε πολλους μπελάδες.
Αντζελίκα: ( Αγκαλιαστηκαμε και συνεχίσαμε).
Alex: Γυναίκες!
Όλα τα αγόρια: Και λίγα λες.
Logan: Μια λέξη πολλές έννοιες.
Alex: Λοιπόν η επόμενη δουλειά μίας και λύσαμε τα θέματα μας. Είναι φτυαρισμα του χιονιού στην είσοδο. Λέω να πάει ο Daclan και η Αντζελίκα.
Daclan+ Αντζελίκα: Την γαμησαμε.
Alex: Μην κάνετε έτσι.
Βιολέττα: Χαχαχα υπάρχει η θεία δικαιοσύνη.
Αντζελίκα: Μην κακαρίζεις σαν την κότα χρυσή μου.
Κλάρα: Σε λίγο θα κάνει και το αυγό.
Βιολέττα: Μωρη!!!
Όλοι: Χαχχαχα!!!
Alex: Λοιπόν εφόσον εσείς θα πάτε στην είσοδο η επόμενη δουλειά που είναι το φτυαρισμα της πισίνας είναι το ζευγάρι Logan και Κλάρα.
Κλάρα: Θα γίνω παγάκι εκεί έξω. Δεν μου αρέσει το χιόνι και το κρύο. Το μισώ το να κρυώνω.
Logan: Αν θέλεις μπορώ να το κάνω εγώ και εσύ να κάτσεις μέσα.
Κλάρα: Τι!!! Όχι, φυσικά. Δεν θα δεχτώ κάτι τέτοιο.
Alex: Ωραία λοιπόν πάει και αυτό. Το επόμενο είναι η αγορά των δώρων στο εμπορικό για όλα τα ζευγάρια.
Όλοι: Το καλυτερο.
Alex: Εγώ δεν το θεωρώ μιας και δεν θα κάνεις τα ψώνια μόνο για έναν. Αλλά θα έχει παραγγελειες από όλα τα ζευγάρια, το ζευγάρι που θα πάει να ψωνίσει. Τότε θα ξεπατωθουν στο να ψάχνουν.
Όλοι: Χάλια!!! Χαχαχα.
Alex: Λοιπόν θα είναι ο Cameron και η Νόρα.
Νόρα: Δεν έχω πρόβλημα.
Cameron: Θα ξεπατωθώ, αλλά δεν πειράζει. Κάποιος πρέπει να το κάνει και αυτό. ( Επιτέλους θα μείνω μόνος με την Νόρα και ίσως μπορέσω να κάνω κάποια βήματα ώστε να νιώσει και εκείνη κάτι για μένα. Ώστε να μπορέσω να της εξομολογηθω κάποια μέρα στο κοντινό μέλλον).
Liam: Για εμάς τι έμεινε?
Alex: Το στόλισμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου και του τζακιού!
Μιράντα: Το δέντρο! Ναι!!!( Μόλις το άκουσα, ανέβηκα πάνω στο καναπέ και χοροπηδούσα από την χαρά μου).
Όλοι: Όχι!!!!
Liam: Έλα κατέβα κάτω τώρα. Γιατί αν χτυπήσεις δεν θα το στολίσεις!
Μιράντα: Ok!!!( Και μου έδωσε το χέρι του για να κατέβω. Αν και μπορούσα μόνη μου. Τι τζέντλεμαν! Όμως μην ενθουσιαζεσαι Μιράντα έχει κοπέλα. Απλά το παίζει καλός μαζί σου γιατί είναι το ζευγάρι σου για τις διακοπές. Αλλά όλο αυτό είναι πολύ περίεργο μιας και η Κλάρα δεν αντιδρά και τόσο. Είναι τόσο χαλαρή που το αγόρι της είναι μαζί μου)?Μιράντα pov
Εφόσον ο Alex μας μοιράσε τα καθήκοντα μας. Εμείς τα κορίτσια κάτσαμε και γράψαμε στο δωμάτιο της Νόρας τα δώρα που θέλαμε να κάνουμε στο ζευγάρι μας αν και η Βιολέττα δυσκολεύτηκε να το δεχτεί. Απλά της είπαμε να πάρει ένα οποιοδήποτε δώρο για τον Ari μιας και όλες το έχουνε καταλάβει ότι δεν τον συμπαθεί και να πάρει κανονικά για το αγόρι τής τον Mark. Εκείνη συμφώνησε και έτσι κατεβήκαμε για να φύγει η Νόρα με τον Cameron για τα μαγαζιά και η Βιολέττα με τον Ari στο σούπερ μάρκετ ώστε να ψωνίσουν τα υλικά για τα φαγητά που θα φτιάξουν.Γειά και πάλι. Λοιπόν η Βιολέττα τα βρήκε με την Αντζελίκα, αλλά όχι με τον Mark ο οποίος έφυγε για τα ψώνια μας και είναι στην ομάδα των μάνατζερ.
Λίγο περίεργο που ο Aris δεν μιλούσε για να υπερασπιστεί τον εαυτό του στο καυγά που δημιουργήθηκε με την Αντζελίκα και το μεθησι της Βιολέτας.
Στο επόμενο κεφάλαιο ο Aris...... Και η Βιολέττα ανήσυχη.
Τα λέμε!😘💕
YOU ARE READING
Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα
FantasyΑυτή η Ιστορία που γράφω μιλάει για δύο διαφορετικούς χαρακτήρες που θα υποκύψουν Στα πρέπει και όλοι αγνοούν τα θέλω τούς εκτός από εκείνους. Η συνάντηση τους θα είναι μια καταστροφή. Μια συμφωνία θα τα αλλάξει όλα. Βιολέττα μια κοπέλα όχι και τόσ...