Κεφάλαιο 17

227 18 7
                                    

Βιολέττα pov
Περίμεναμε στις εξόδους του κτηρίου για να έρθουν τα αυτοκίνητα μας. Οι περισσότεροι καλλιτέχνες και άλλα άτομα που παρεβρέθηκαν στα βραβεία είχαν φύγει. Η αδερφή μου είχε πάει στο μπάνιο, αλλά φαίνεται ότι αργεί κάπως. Ενώ την περιμέναμε, εγώ μιλούσα με τα κορίτσια για την υπέροχη βραδιά χωρίς πρόβληματα από μερικούς, μερικούς. Ονόματα δεν λέμε οικογένειες δεν θίγουμε. Όμως από ότι φαίνεται βιαστηκά να μιλήσω. Τότε με πλησίασε ο Logan για να μας συγχαρει εμένα και την αδερφή μου άσχετα στο ότι είχε εξαφανιστεί σε μια τουαλέτα. Εγώ τον αγκαλιάσα για τα καλά του λόγια και τότε ο Mark ενώ μας κοίταξε, άνοιξε το φασαριόζικο στόματακι του για να μου κάνει παρατήρηση μπροστά σε όλον τον κόσμο. Μας ενημέρωσε ότι μάς κοιτάνε οι παπαράτσι, αλλά όχι μόνο. Τον καθησυχασα ή πιο πολύ φάνηκε σαν δικαιολογία μίας και του αναφέρα ότι το ξέχασα. Όμως εκείνος εκνευρίστηκε ενώ ο ίδιος στην λιμουζίνα μου το είχε αναφέρει εκατό φορές. Τον απομακρύνα λίγο πιο εκεί και του εξηγήσα ότι όλο αυτό το συμβάν θα το συζητήσουμε στην εταιρεία και δεν έχει το δικαίωμα να μου παραβιάζει την ιδιωτική ζωή. Εκείνος εξοργίστηκε τόσο πολύ. Πριν κάν γυρίσω να φύγω εκείνος πήγε να αντιμιλησει και γύρισα με το εξοργισμένο βλέμμα μου. Εκείνος απλά γέλασε ειρωνικά. Η Μιράντα ήρθε κοντά μου και προσπαθούσε να κρύψει τα συναισθηματα της. Την αγκάλιασα για να την ηρεμησω και είδα τον Liam τόσο στεναχωρημένο και αναστατωμένο που κατάλαβα περίπου τι έγινε. Δεν της είπα τίποτα και μετά από λίγο φύγαμε.

                      Το επόμενο πρωί.

Βιολέττα pov
Το βράδυ δεν μπορούσα να κοιμηθώ όλο το βράδυ αν φανταστείτε ότι ο ύπνος με πήρε τα ξημερώματα. Ήμουν χαρούμενη που βραβεύτηκα για το τραγούδι και τις χορευτικές μου ικανότητες και μάλιστα πολύ πιο γρήγορα από ότι φαντάζομουν. Όμως αυτό που με απασχολει ήταν το συμβάν που έγινε με τον Mark. Τα ΜΜΕ δεν αναφέρθηκαν σε κάτι πονηρό, αλλά σε μια ωραία στιγμή σε δύο καλλιτέχνες που θαύμασαν ο ένας τον άλλον. Βέβαια ανέφεραν και σε μια συμπάθεια, αλλά δεν καταλαβαίνω τι τον πείραξε εκείνον. Επίσης ανησυχούσα και για την αδερφή μου η οποία δεν μου ανέφερε τίποτα σχετικά με το τι έπαθε εχθές το βράδυ. Εφόσον έκανα τα απαραίτητα φόρεσα ένα τζίν μαύρο και μια φαρδιά μάλλινη μπλούζα με τον έναν ώμο ανοιχτό να πέφτει το ύφασμα της μπλούζας στο  μπράτσο μου και τα τέλεια άσπρα αθλητικά παπούτσια. Κατέβηκα να κάνω πρωινό, οκ όμως η Μιράντα τα είχε ετοιμάσει όλα, τοστ, κρουασάν, δύο μπολ με δημητριακά και γάλα, ενώ για εκείνη μια κούπα καφέ. Ενώ την αγκαλιάσα και την καλημερισα, κάθισαμε να φάμε και εγώ μιας και δεν είχαμε φάει εχθές τίποτα λόγο των βραβείων είχα μπουκωθει με το κρουασάν. Τότε είπα να ρωτήσω την αδερφή μου για το χθεσινό. Την είδα τόσο στεναχωρημένη και μπερδεμένη.
Βιολέττα: Μμμ... Για πες μου τι έγινε εχθές με τον Liam?
Μιράντα: Φάε πρώτα και μετά μίλα. Δευτερε Logan. Και εσύ που το ξέρεις ότι κάτι συμβαίνει με αυτόν?
Βιολέττα: Σε ξέρω και έχω καταλάβει αρέσετε ο ένας στον άλλο και δεν ξέρω γιατί δεν το προχωράτε το θέμα? Ο Liam είναι ένα εξαίρετος καλλιτέχνης και καλό αγόρι.
Μιράντα: Γιατί πρώτον με πολιορκη ο Alex και ο Jack.
Βιολέττα: Τί πράγμα? Για το Jack το ήξερα, αλλά για τον Alex δεν είχα ιδέα!
Μιράντα: Ναι έτσι είναι τα πράγματα. Είμαι σε δύσκολη θέση γιατί δεν θέλω να μαλώσουν μεταξύ τους.
Βιολέττα: Απλά ξεκαθάρισε τα πράγματα για να μην έχουν ελπίδες ούτε ο Alex, ούτε ο Jack. Για αυτο έκλαιγες έχθες?
Μιράντα: Να ξέρεις εχθές.... Άστο καλύτερα.
Βιολέττα: Μίλα!!! Σου έκανε κάτι κάποιος?
Μιράντα: Ωωω! Καλά θα σου πω. Να λοιπόν εχθές πήγα στο μπάνιο και ο Liam με ακολούθησε. Με κόλλησε στον τοίχο και με φίλησε με πάθος εγώ έφυγα από εκεί έτοιμη να βάλω τα κλάματα και έπεσα πάνω στον Dylan Wilson. (Τότε εκείνη πνήγηκε με το γάλα που έπινε. Την χτύπησα ελαφρά στην πλάτη).
Βιολέττα: Συνάντησες τον Dylan Wilson? Είσαι πραγματικά απίστευτη. Τον συναντήσες και εκτός σκηνής.
Μιράντα: Απλά έπεσα πάνω του. Εκείνος με ρώτησε αν είμαι καλά, όμως εγώ δεν μπορούσα να του απαντήσω μίας και από πίσω μου ερχόταν ο Liam. Μετά τα ξέρεις.
Βιολέττα: Μάλιστα! Δεν ξέρω τι άλλο να σου πω. Απλά να ξεκαθαρίσει το θέμα.
Μάλιστα: Για πες μου τώρα εσύ ?
Βιολέττα: Εγώ τίποτα. Τα συνηθισμένα.
Μιράντα: Πάντως πιστεύα ότι θα σου ζητούσε συγνώμη ο Aris  μετά από τότε που μάθανε σχέδον την αλήθεια. Η φάτσα του είχε πάθει σοκ και είχε τόσο λυπητερή έκφραση.
Βιολέττα: Δεν έγινε κάτι τέτοιο αντίθετα ήταν με την Ria.
Μιράντα: Κατάλαβα. Κατάβάθος πίστευα ότι το έκανε για να σε βοηθήσει τότε από τα bad boys του σχολείου, όμως από ότι φαίνεται έκανα λάθος.
Βιολέττα: Δεν είχα τέτοιες ελπίδες. Λοιπόν έφαγες πάμε γιατί αργήσαμε.
Μιράντα: Ναι καλά λές.

Βιολέττα pov
Μόλις φτάσαμε στην εταιρεία κοντά στην αίθουσα με το γυμναστήριο είδαμε την Αντζελίκα και τον Daclan να μιλάνε και να είναι σε μια ωραία και ευδιάθετη κατάσταση. Εγώ με την Μιράντα γελάσαμε πονηρά. Εφόσον φτάσαμε στον τρίτο όροφο μόλις βγήκαμε από το ανελκυστήρα και μιλάγαμε για την Αντζελίκα και τον Daclan, όμως τότε ο Mark ήρθε και με άρπαξε από τον καρπό μου τραβώντας με σε ένα δωμάτιο το οποίο ήταν εκεί και το τέρας. Δεν έδωσα και σημασία. Το μόνο που με προβληματιζε ήταν ο απότομος χαρακτήρας του Mark.
Βιολέττα: Μην με τραβάς έτσι!!!
Mark: Πως μπόρεσες να μου μιλήσεις με τέτοιο τρόπο σε δημόσιο μέρος!!!
Βιολέττα: Συγνώμη?
Mark: Συγχωρεμένη.
Βιολέττα: Όχι δεν κατάλαβες καλά. Δεν έκανα τίποτα για να σου ζητήσω συγνώμη. Σε αντίθεση με εσένα που έχεις πάρει αέρα επειδή γίναμε φίλοι και βγήκαμε μερικές φορές. Είσαι ο μάνατζερ μου και όχι το αγόρι μου για να φέρεσαι έτσι. Να κοιτάς μόνο την δουλειά σου. Αγκάλιασα ένα φίλο και συνάδελφο μου πάνω από όλα και εσύ έκανες σκηνή μπροστά στις κάμερες. Μπορούσες να μου το πείς στην λιμουζίνα ή σήμερα ας πούμε. Αλλά όχι εσύ ήθελες εκείνη την στιγμή. Δεν το κατάλαβα γιατί το έκανες αυτό? Επισης τα ΜΜΕ δεν είπαν κάτι εκτός από ότι συγχαρήκαμε ο ένας τον άλλον. Εκείνη την ώρα το τέρας έφυγε από την αίθουσα χώρου και έμεινα μόνη μου με τον Mark.
Mark: ( Τα νεύρα μου δεν ήταν καλα και άρχισα να της φωνάζω). Σου είπα τόσες φορές πριν μπούμε στα βραβεία και όλη την ημέρα επισης. Σου έλεγα να προσέχεις τις κάμερες και τις κινήσεις σου.
Βιολέττα: Δεν σε καταλαβαίνω. Όλα πήγαν καλά και εξάλλου αν γινόταν σκάνδαλο προς εμένα και τον Logan δεν σε αφορά. Επισης ο Logan είναι ένα καλό αγορι για το οτιδήποτε. Το ότι βγήκαμε οι δύο μας μερικές φορές σαν φίλοι δεν σου δίνει το οποιοδήποτε δικαίωμα πάνω μου. Και αν συνεχίσεις θα σε απολύσω.
Mark: Εεε όχι δεν θα βγείς και από πάνω. Έκανα απλά την δουλειά μου.
Βιολέττα: Θα βγω γιατί έχω δίκιο και συγνώμη που στο λέω δεν έκανες καλά την δουλειά σου.
Mark: Κάνε ότι θέλεις. Εγώ απολύομαι γιατί είσαι τόσο πεισματάρα και ξεροκεφαλη. Τέλος εγώ φεύγω. Αν θέλεις να μιλήσουμε ή να ζητήσεις συγνώμη θα είμαι με τους υπόλοιπους υπαλλήλους της θέσεις μου.
Βιολέττα: Να πας και μην ξανά γυρίσεις ηλίθιε.

Aris pov
Ήμουν ήσυχα σε μια αίθουσα χορού από τις πολλές για να κάνω ζέσταμα και εξάσκηση μαζί με τον Max. Ενώ είχαμε κάνει το ζέσταμα η πόρτα άνοιξε και μέσα μπήκαν ούτε και εγώ δεν μπορώ να το πιστέψω. Ήταν η Βιολέττα με τον Mark χωρίς να δωσουν σημασία αν είναι το δωμάτιο άδειο ή γεμάτο και άρχισαν να καυγαδίζουν.

Παιδιά νέο κεφάλαιο. Χαμός και σε αυτό. Ο Mark με την Βιολέττα Καυγαδισαν μπροστά στον Ari  άραγε τι θα κάνει και τι θα σκεφτεί εκείνος. Στο επόμενο σε λίγο. Φιλάκια 😍💕💞🙈

Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα Where stories live. Discover now