Μιράντα pov
Πλησίασα τον Mark και ενώ εκείνος κοιτούσε την Ria και γελούσε από ικανοποίηση, τον γύρισα και του έχωσα μια στα παπάρια του. Είμαι σίγουρη ότι του τα έκανα ομελέτα γιατί εκείνος γούρλωσε τα μάτια του τα οποία αλληθώρισαν και έπεσε στα γόνατα μου ενώ μου κρατούσε με το χέρι του το φόρεμα μου από τον πόνο.Ria: Πώς τολμάς να το κάνεις αυτό στο αγόρι μου?!!! ( Ενώ την έσπρωξα έτοιμη να την αρπάξω από τα μαλλιά).
Μιράντα: Μην με σπρώχνεις εμένα ανδροχωρίστρα. Πιστεύεις ότι εσύ αποκαλείς εξαίρεση για ότι έκανες στην αδερφή μου? Να δείς τι θα κάνω σε εσένα?!Ria: Δεν πρόκειται να με αγγίξεις....( Ήχος από χαστούκι).
Μιράντα pov
Αμέσως την χαστούκισα χωρίς σκέψη και εκείνη με έπιασε από τα μαλλιά και άρχισε να μου τα τραβάει. Τότε άρχισα να της τραβάω και εγώ τα δικά της μαλλιά. Αρχίσαμε να φωνάζουμε η μία στην άλλη με βρισιές να αφήσουμε τα μαλλιά. Καμία δεν υποχωρούσε. Ο Liam με τράβηξε από πάνω της και ο Daclan την Ria.Ria: Θα σε σκοτώσω ετσι και με αγγίξεις ξανά! Κοιτά πως με έκανες?!!
Μιράντα: Δεν θα προλάβεις! Εγώ θα είμαι αυτή που θα σε σκοτώσει. Αν δεν με κρατουσαν δεν θα έφευγες ζωντανή από δώ. 4 θα σε περνάνε από δώ. ( Ο Max γελούσε με τα χαλιά μας από το ποτό, όπως η Βικτώρια και η Σελίνα).
Ria: Κοίτα μιλάει η κοντή που είναι ίσα με το πάτωμα.
Μιράντα: Κρατάτε με γιατί θα την κομμάτιασω!!!
Liam: Ηρέμησε!!!
Μιράντα: Όχι δεν θα ηρεμήσω. Θέλω να την σακατέψω!!!
Liam: Ηρέμησε ρε γάμωτο!!!
Μιράντα: Όχι! Ασε με μην με κρατάς?!!!
Liam: Έλα μαζί μου τώρα!!!
Μιράντα: Όχι! Ασε με μην με τραβάς!!!Μιράντα pov
Με τραβούσε από το χέρι προς την μπαλκονόπορτα. Βγήκαμε έξω και με πήγε στο γκαράζ. Άρχισα να φωνάζω σαν υστερική. Μου είχε ανέβει το αίμα στο κεφάλι, όχι ότι κάνει πολύ να ανέβει. Εκείνος ήρθε και με έπιασε από τους ώμους ταρακούνοντας με ενώ μου έλεγε να ηρεμήσω. Όμως δεν μπορούσα να ηρεμησω. Η καημένη η αδερφή μου έχει τραβήξει τόσα πολλά. Δεν της αξίζει κάτι τέτοιο. Με κρατούσε με δύναμη για να με ηρέμησει.
Μιράντα: Σου είπα να μην με αγγίζεις!
Liam: Αν δεν ηρέμησεις δε θα σε αφήσω.
Μιράντα: Όχι αν δεν την σακατέψω για ότι έκανε στην αδερφή μου! ( Ούρλιαξα από τα νεύρα μου).
Liam: Τώρα θα δείς! Θα ηρέμησεις θέλεις δεν θέλεις!Liam pov
Τότε πήγα πήρα κάτι αλυσίδες που είδα στα χερούλια της ξύλινης παλιας ντουλάπας και ενώ εκείνη πήγε να φύγει, την έπιασα, την γύρισα και της έδεσα τα χέρια της. Εκείνη φώναζε να την αφήσω και απορούσε στο τι θέλω να της κάνω. Την σήκωσα και την τοποθέτησα πάνω στο αυτοκίνητο ενώ έδεσα τις αλυσίδες στο πλαϊνό καθρέφτη. Εκείνη χτυπιόταν και εγώ ανέβηκα από πάνω της.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα
FantasiaΑυτή η Ιστορία που γράφω μιλάει για δύο διαφορετικούς χαρακτήρες που θα υποκύψουν Στα πρέπει και όλοι αγνοούν τα θέλω τούς εκτός από εκείνους. Η συνάντηση τους θα είναι μια καταστροφή. Μια συμφωνία θα τα αλλάξει όλα. Βιολέττα μια κοπέλα όχι και τόσ...