Κεφάλαιο 55

198 17 23
                                    

Liam pov
Εφόσον φτασαμε στο σπίτι και η Βικτώρια δεν άντεξε άλλο και πέταξε τον Max στο καναπέ και εκείνη έπεσε πάνω του από την κουράσει και την νυστα από την επιρροή του αλκοόλ, εγώ πήγα την Μιράντα που την είχα στα χέρια μου σε στιλ νύφης στο δωμάτιο της και την τοποθέτησα γλυκά στο κρεβάτι της. Της έβγαλα τα παπούτσια και την σκέπασα. Πήγα να φύγω, αλλά εκείνη με έπιασε από το χέρι και ενώ με κοιτούσε με μισάνοιχτα μάτια, μου ψιθύρισε ότι με αγαπάει και ύστερα βυθίστηκε στα γλυκά όνειρα της. Πραγματικά την αγαπάω τόσο πολύ που με κάνει να την λαχταράω κάθε μέρα. Την ερωτεύτηκα από την εκείνη την ημέρα που άκουσα για πρώτη φορά την μελωδική φωνή της που είναι τόσο εθιστική πάνω μου, τα γαλανά μάτια της που έχουν το χρώμα του ουρανού, τα φουσκωτά χείλη της και το τέλειο σώμα της. Έτσι αποφάσισα να κοιμηθώ δίπλα της. Μαζί της και το πρωί να φύγω πριν μας δει κάποιος ανώτερος. Της έδωσα ένα φίλι στα ελκυστικά χείλη της και την πήρα αγκαλιά ενώ εκείνη κουρνιασε στην αγκαλιά μου. Χαιδευα τα μαλλιά της ενώ μυριζα το γλυκό άρωμα τους. Πραγματικά δεν θα μπορούσα να μαλώσω με ένα φίλο μου αν εκείνη τον αγαπούσε. Θα την άφηνα ελεύθερη να είναι με εκείνον που αγάπαει. Όμως είμαι τόσο ευτυχισμένος που είμαι εγώ αυτός που αγάπαει. Έτσι ο ύπνος με πήρε γλυκά.

                   Το επόμενο πρωί!

Βιολέττα pov
Ήμουν στο τέλειο όνειρο μου και ξαφνικά ακούω έναν ήχο από ντουντουκα και πετάγομαι στον αέρα. Έπεσα από το κρεβάτι και χτύπησα τον κώλο μου και τον καρπό μου. Βρισκόμουν σε σόκ. Είχαν μπει μέσα στο δωμάτιο του καθένα μας ο αντίστοιχος μάνατζερ και ενώ άκουγα βρισιές από τα αγόρια στο δεύτερο όροφο εγώ ήθελα να τον πλάκωσω στο ξύλο. Αυτόν τον είχα ξεχάσει τον μπασταρδο και γελούσε με τα χαλιά μου. Πρέπει να τον απολύσω όταν γυρίσω πίσω.

Βιολέττα: Τα έχασες ρε πρωί, πρωί?!!! Τι θέλεις στο δωμάτιο μου?!
Mark: Χαχα!! Δεν είχα πρόθεση να έρθω. Απλά πρέπει να γυρίσουμε πίσω. Έτσι όλοι οι ανώτεροι κανονίσαμε να ξυπνήσουμε τα αφεντικά μας έτσι. Μιας και εχθές ξενυχτησατε!
Βιολέττα: Ένα νορμάλ ξύπνημα δεν θα μπορούσατε να κάνετε?! Ξέρεις δεν είμαι στρατιώτης για να μου κάνετε γυμνάσια και εσένα δεν σε παιρνει να τα κάνεις αυτά.
Mark: Ναι! Όσο για αυτό παραιτούμε από μάνατζερ σου. Αυτό είναι η αποχαιρετήστηρια καλημερα μου.
Βιολέττα: Μάλιστα. Τώρα έξω!!!( Φώναξα).

Μιράντα pov
Βρισκόμουν στα υπέροχα όνειρα μου με τον Liam. Όμως ξαφνικά εκεί που χουζουρευω και ανοίγω για ελάχιστα τα μάτια μου βλέπω τον Liam στο κρεβάτι. Νόμιζα ότι ήταν όνειρο και έκλεισα τα μάτια μου, όμως ένιωσα το άγγιγμα του στην μέση μου και απότομα άνοιξα τα μάτια μου και απόμακρυνθηκα από κοντά του.

Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα Donde viven las historias. Descúbrelo ahora