κεφάλαιο 51

191 15 29
                                    

Liam pov
Πραγματικά αναρωτιέμαι γιατί η Μιράντα δεν ενθουσιάστηκε με την ιδέα του Max για το μπαρ?!. Ήταν τόσο χαρούμενη, αλλά ξαφνικά έχυσε ένα δάκρυ που το παρατήρησα και εκείνη χαμογέλασε γλυκά. Ίσως να είναι ακόμα θυμωμενη με αυτό που της έκανα στο γκαράζ?! Αλλά δεν ξέρω τι να σκεφτώ. Τα κορίτσια πράγματικα είναι μπέρδεμα. Αν προσπαθήσεις να σκεφτείς τι σκέφτονται ή για ποιον λόγο είναι στεναχωρημενες δεν θα καταφέρεις να το καταλάβεις πότε. Ίσα, ίσα που θα σε πιασει πονοκέφαλος και στο τέλος θα τον κάψεις τον εγκέφαλο. Τότε αποφάσισα να της μιλήσω και να την πίσω να έρθει στο μπάρ. Θέλω να περάσω την αρχή του χρόνου μαζί της.

Liam: Μιράντα έλα και εσύ θα περάσουμε καλά, όλοι μαζί. Είναι η πρώτη μέρα του χρόνου και την σχολιαζαμε αυτή την μέρα όλοι μαζί.
Μιράντα: Δεν ξέρω δεν έχω και τόσο καλό προαίσθημα!
Αντζελίκα: Μήν ανησυχείς, όλα καλά θα πάνε! Βιολέττα εσύ γιατί δεν θέλεις να έρθεις?!
Βιολέττα: Δεν θέλω να πιω την τελευταία φορά δεν ξέρω τι έγινε?!( Εξάλλου είναι η πρώτη φορά που θα βγω σε μπάρ μετά από πολλά χρόνια. Θα νιώθω έξω από το νερό).
Νόρα: Ααα μεθυσμένη ήσουν στην αγκαλιά του Άρη?! ( Εκείνη έμεινε κόκαλο).
Βιολέττα: Για αυτο δεν θα ξανά πιω! Δεν αντέχω το ποτό!
Στέφη: Τουλάχιστον έλα και μην πίνεις αλκοόλ, απλά διασκέδασε. Θα περάσουμε ωραία!
Βιολέττα: Καλαααα!!! ( Είπα καθώς γύριζα τα μάτια μου).
Daclan: Εσύ Άρη για ποιον λόγο δεν είσαι ενθουσιασμένος?! Συνήθως θα πέταγες την σκούφια σου για μπαρ, ποτά και γκόμενες?! Δεν θέλεις να έρθεις?!
Άρης: Δεν έχω διάθεση! Πηγαίνετε εσείς!
Max: Ρε μαλάκα είναι η πρώτη μέρα του χρόνου και την περνάμε σχεδόν κάθε φορά όλοι μαζί! Μην γίνεσαι μπιχλας και έλα!
Άρης: Ακριβώς όπως το είπες, σχεδόν κάθε φορά και αυτή την φορά δεν θα είμαι.( Τον κοίταξα με ένα έντονο άγριο βλέμμα που έκανε εντύπωση σε όλους εκτός εκείνης και του Max).
Max: Εντάξει!!!
Πάμε παιδιά?!
Όλοι: Ναι!!!

Άρης pov.
Δεν ήθελα να πάω στο μπάρ. Ήθελα να κάτσω να δώ το στικάκι με την ησυχία μου. Εξάλλου δεν έχω όρεξη με όσα έγιναν σήμερα με μένα και εκείνη. Ίσως μαγειρέψω για όλους όταν έρθουν από το μπάρ. Πάντα ο Logan και ο Daclan πεινάνε.

Βιολέττα pov
Εφόσον φτάσαμε στο μπάρ και ήμασταν μόνο εμείς μιας και είχαμε κλείσει το μπάρ μόνο για μας. Τα αγόρια κάθισαν στο μπάρ και τα κορίτσια πήγαμε σε ένα τραπέζι και κάθισαμε στο κάναπε, ενώ ο Logan και ο Liam φτιάχνανε και πρόσφεραν ποτά. Αμέσως τα κορίτσια αρχίσαμε την ψηλή κουβέντουλα μέχρι να πιούνε κάνα 2 ποτηράκια να κάνουν κέφι. Αν και και η Αντζέλικα μπήκε αμέσως στο ψητό! Φέρνοντας με  σε δύσκολη θέση!

Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ