Μιράντα pov
Τρία, δύο, ένα!!! Happy new year!!! 🎉 Πυροτεχνήματα παντού και εμείς να τα κοιτάμε ενώ τα αγόρια κοιτούσαν εμάς. Ακόμα και ο γλυκούλης Άγγελος γαβγίζε και κουνούσε την ουρά του. Μόλις τα πυροτεχνήματα τελειώσανε, αρχίσαμε να μοιράζουμε τα δώρα μας. Δεν μου άρεσε που ήταν η Ria και ο Mark εκεί. Αλλά δεν είχαμε και άλλη επιλογή. Ανταλλάξαμε δώρα από το μικρότερο στον μεγαλύτερο. Την αρχή την έκανε ο Logan που έδωσε το δώρο του στην Κλάρα και εκείνη αντίστοιχα. Εκείνος άνοιξε γρήγορα το δώρο του και τα μάτια του έλαψαν από αγάπη μόλις είδε το κολιέ από ταύτοτητα με μια καρδιά χαραγμένη στο κέντρο του. Η Κλάρα άνοιξε το δώρο προσεκτικά και είδε ένα κολιέ με κόκκινο τριαντάφυλλο που ήταν τυλιγμένο γύρω από μια άσπρη διαμαντένια καρδιά. Εκείνη χάρηκε τόσο πολύ που έτρεξε και του έδωσε μπροστά σε όλους ένα μεγάλο φίλι στο μάγουλο για να τον ευχαριστήσει για το δώρο του. Όλοι κοκαλωσαν εκτός από την αδερφή μου. Νομίζω κάτι ξέρει ή έχει υποψιαστεί. Όμως από την άλλη ο Liam δείχνει τόσο χαλαρός. Δεν ήταν η κοπέλα του? Αλλά από την άλλη ήταν απλά ένα φιλί στο μάγουλο για να τον σταματήσει. Μήπως εκείνη την ημέρα που κυνηγήθηκαν ο Logan και ο Liam είχε σχέση με την Κλάρα?
Πραγματικά θα φρικαρω και δεν θέλω να χαλάσω το κέφι μου έστω για σήμερα, από αύριο βλέπουμε. Οι επόμενοι στην σειρά είμαι εγώ με τον Liam. Αμέσως του έδωσα το δώρο μου, το οποίο εκείνος έσκισε γρήγορα το περιτύλιγμα σαν μανιακός και όλοι γελάγανε με τα χάλια του, όμως στα μάτια μου είναι αξιαγάπητος. Η καρδιά μου χτύπησε γρήγορα και είχα τόσο άγχος που ξέχασα το περιστατικό που διεξάγει πρίν λίγα λεπτά. Εκείνος εκπλαγηκε με το δώρο του. Αμέσως φόρεσε το λευκόχρυσο βραχιόλι με ενα σταυρό πάνω του. Εκείνος μου έκλεισε το μάτι και χαμογέλασε πονηρά, κάτι που έκανε την καρδιά μου να φτερουγίσει. Για μία στιγμή κοκκίνισα και χάθηκα, αλλά η αδερφή μου με επανέφερε με ένα όλο νόημα βλέμμα της. Αμέσως εκείνος με πλησίασε και μου έδωσε το δικό του δώρο.Liam: Αν δεν σου αρέσει, σου υποσχόμαι ότι θα σου κάνω ένα καλύτερο δώρο την επόμενη φορά. 😉
Μιράντα pov
Αμέσως εκείνος έφυγε πριν μιλήσω και πήγε στην θέση του. Εγώ κοίταξα το δώρο με το κόκκινο περιτύλιγμα και σιγά σιγά άρχισα να το σκίζω. Μόλις το άνοιξα είδα ένα κουτάκι κοσμηματοπωλείου. Χώρις δεύτερη σκέψη άνοιξα το κουτί και είδα ένα λευκόχρυσο μικρό δαχτυλίδι με μια μικρή διαμαντένια σκούρα μπλέ καρδιά. Αμέσως τα μάτια μου έλαψαν από χαρά και ενώ το έπιασα με τα μικρά μου δάχτυλα, το φόρεσα στο μεσαίο δάχτυλο μου. Σήκωσα σιγά το χέρι προς το πρόσωπο μου και με ένα μεγάλο χαμόγελο και μάτια έτοιμα να κλάψουν από χαρά του είπα ένα μεγάλο ευχαριστώ. Ύστερα από εμάς ήταν η σειρά του ερωτευμένου μας ζευγάριου. Η Αντζελίκα που καθόταν 1 εκατοστό δίπλα του, του έδωσε το δώρο και εκείνος προσεκτικά το άνοιξε, λες και κρατούσε ένα πολύ εύθραυστο πράγμα για αυτόν. Αμέσως φόρεσε το χρυσό ρολόι με μαύρο λουρί που του είχε δώσει η κοπέλα του και της έδωσε πεταχτά ένα φιλί. Ενώ από όλους ακούστηκαν επιφωνήματα θαυμασμού και ενθουσιασμού. Εκείνος άμεσως της έδωσε το δώρο και την άφησε από κοντά του για να μπορέσει να το ανοίξει. Όταν άνοιξε το κουτάκι είδε ένα ζευγάρι κρεμαστά σκουλαρίκια με διαμαντενιες λευκές πέτρες σε χρήμα αστεριού.
YOU ARE READING
Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα
FantasyΑυτή η Ιστορία που γράφω μιλάει για δύο διαφορετικούς χαρακτήρες που θα υποκύψουν Στα πρέπει και όλοι αγνοούν τα θέλω τούς εκτός από εκείνους. Η συνάντηση τους θα είναι μια καταστροφή. Μια συμφωνία θα τα αλλάξει όλα. Βιολέττα μια κοπέλα όχι και τόσ...