Κεφάλαιο 1

1.2K 58 34
                                    

Η Βιολέττα είναι 20 χρόνων κοπέλα με ένα όχι και τόσο καλό παρελθόν μίας και έχει περάσει πολλά. Ήταν για 6 χρόνια στο σκοτάδι,στην απομόνωση,στην κατάθλιψη και όλα εξαιτιας εκείνου. Για να ζήσει σε ένα κόσμο άκαρδο. Εφοδιάστηκε με μίσος, πείσμα, μαχητικότητα και βάζοντας κάγκελα στην καρδιά της. Είναι ελεύθερο πνεύμα και θέλει να τα κάνει όλα με το δικός της τρόπο. Θέλει να γίνει τραγουδίστρια. Όμως το μέλλον αλλά έχει αποφασίσει για εκείνη.

Ο Άρης είναι ένας κούκλος πλούσιος διπολικός, play boy, μπάσταρδος. Όμως καλός εκεί που θέλει. Έγινε έτσι εξαιτιας του πρώτου του έρωτα που κατέστρεψε με τα ίδια του τα χέρια. Αν και προσπαθούσε να βοηθήσει. Θα μπορέσει να καταρρίψει αυτά που εκείνος δημιούργησε σε εκείνη την κοπέλα.

                       Το παρελθόν

Βιολέττα pov.
Το φώς του ήλιου μπήκε μέσα από την μεγάλη μπαλκονόπορτα του δωματίου μου και κατέληξε στο πρόσωπο μου. Σηκώθηκα με κλειστά μάτια και πήγα στο δωμάτιο της πολυαγαπημένης μου αδερφής και χώθηκα στα σκέπασματα της. Την πήρα αγκαλιά και εκείνη χουζουρεψε και μαζεύτηκε στην ζέστη αγκαλιά μου. Ξέχασα να σας πω μερικά πράγματα για τον εαυτό μου. Είμαι η Βιολέττα Lans, είμαι 20 χρόνων, με γκρίζα μάτια, μεσαία χείλη, μαλλιά μαύρα, χρώμα δέρματος θα'λεγα σοκολάτα γάλακτος και ακριβώς στην αγκαλιά μου έχω την μικρή κατά ένα χρόνο από μένα Μιράντα Lans. Είναι η πολύ αγαπημένη μου αδερφή. Είμαστε και εξωτερικά και εσωτερικά διαφορετικές και ο λόγος είναι το μυστικό που κρατάω για χρόνια από εκείνη. Όχι μόνο εγώ και οι γονείς μου και οσοι ζούν στο σπίτι μας.Εκείνη είναι πολύ όμορφη εξωτερικά γιατί εγώ παλιά ήμουν ένα κινούμενο τέρας. Έχει γαλανά μάτια, φουσκωτά χείλη, μεγάλο μέγεθος στήθους σε αντίθεση με εμένα που είναι μεσαίο, μαύρα ίσια μαλλιά και χρώμα δέρματος λευκό. Έχει ύψος στο 1,55 και την κάνει τόσο γλυκιά και χαριτωμένη που με την εμφάνιση της και το ύψος της τρελάινει κάθε άνδρα. Όμως νευριάζει εύκολα και βγάζει τα νυχάκια της. Η πολυαγαπημένη μου Μιράντα δεν είναι πραγματική αδελφή μου. Την βρήκαν οι γονείς μου όταν είχαμε πάει διακοπές στο εξώχικο μας έξω από την πρωτεύουσα της Αυστραλίας. Ναι ζώ στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας. Λοιπόν εγώ ήμουν ενός χρόνου τότε και όποιος την παράτησε ήταν απάνθρωπος. Οι γονείς μας την βρήκανε στον στάβλο με τα άλογα μας. Ψάξανε παντού να βρούνε τους γονείς της και βρήκανε ένα αμάξι οι γονείς μου με τούς ανθρώπους τους σε ένα γκρεμό κοντά στην λίμνη της περιοχής που κανένας δεν ηταν εκεί. Καλέσανε τις πρώτες βοήθειες και την αστυνομία και οι έρευνες που έγιναν έδειξαν ότι μόνο η μητέρα πέθανε από την έκρηξη του αυτοκινήτου. Οι γονείς μου αποφάσισαν με μεγάλη χαρά και αγάπη να κρατήσουν τον αγγελο που τους έφερε η ζωή και έτσι έγινε η πολυαγαπημένη μου, λατρεμένη μου αδερφή. Οποιός την πειράξει είναι νεκρός από τα χέρια μου. Το λέω και το δηλώνω. Την αγαπώ τόσο πολύ της το δείχνω κάθε μέρα από την ώρα που ξυπνάω μέχρι την ώρα που κλείνω τα μάτια μου για να κοιμηθώ. Έχω ειδοποιήσει όλους στο σπίτι από τους οικιακούς βοηθούς ότι θα απολυθεί με μια γροθιά στο μάτι από μένα αν πούνε το οτιδήποτε από αυτό το θέμα, ενώ το μυστικό στην αδερφή μου. Δεν θέλω να πληγωθεί. Δεν μου αρέσει να πληγώνονται αγαπημένα μου πρόσωπα. Εγώ είμαι ένα θέμα από μόνη μου που λένε και οι γονείς μου μιας και δεν τους αρέσει η συμπεριφορά μου που απέκτησα όταν έπαθα το ατύχημα.Ο πατέρας μου ο David Lans είναι ένας επιχειρηματίας με μια από της μεγαλύτερες εταιρίες στην μουσική βιομηχανία με πολλές άλλες εταιρείες σε πολλές χώρες. Η μητέρα μου η Άννα είναι το δεξί του χέρι και διευθύνει τα πάντα για τους καλλιτεχνες. Εγώ με όσα πέρασα που πρέπει να σας τα πω και να θυμηθώ την κόλαση που βρίσκομουν αν και τώρα είμαι καλά. Θέλω να γίνω μια χορεύτρια μεγάλης κλάσης όπως το είδωλο μου ο Tristan Torres. Όμως οι γονείς μου έχουν αλλά όνειρα για μένα. Να δειηκίσω την εταιρεία του πατέρα μου. Όμως ως πεισματάρα που είμαι δεν θα γίνει κάτι τέτοιο. Αχ ήρθε η ώρα να σας πω τι έγινε και έγινα έτσι ένα άψυχο σώμα που λέει ο πατέρας μου. Λοιπόν παίρνω μια βαθιά ανάσα και ξεκινάω. Τα παιδικά μου χρόνια στον έξω κόσμο της κοινωνίας ήταν χάλια και ζούσα μια κόλαση στο σχολείο. Ο λόγος για όλα αυτά? Ήμουν πολύ άσχημη ας και έχω τώρα ένα αξιοπρεπές πρόσωπο και σώμα. Είχα πολλά κιλα κάπου στα 70 και το χειρότερο είχα πολύ εστοστερόνη ( για όσους δε ξέρουν σας εξηγώ ότι είναι πολλές ορμόνες σε ένα σώμα παραπάνω από ότι χρειάζεται και έτσι ήμουν με τρίχες στα χέρια και οι φαβορίτες έντονες ). Για αυτό το λόγο με κορόιδευαν όλα τα παιδιά και ήμουν ο περίγελος και ο κλόουν του σχολείου. Μια με κορόιδευαν για τα κίλα, μια για τις τρίχες και μερικές φορές και για τα δύο, ίσως και πάντα. Η παιδική και εφηβική ζωή μου στο Γυμνάσιο και Λύκειο. Το φώς μου μέσα σε όλο αυτό ήταν η αδελφή μου η Μιράντα. Η οποία κατσαδιαζε τούς πάντες που με πλησιαζαν για να με κοροϊδέψουν. Ναι παρόλο που είμαι η μεγαλύτερη εκείνη με προστάτευε και με παρηγορούσε. Επισης ήμουν τόσο χαζή και ηλίθια που νόμιζα ότι κάποιος με αγαπούσε όπως είμαι. Ήμουν ερωτευμένη με ένα όμορφο αγόρι και φίλος του γείτονα μας του Maximus και εκείνος ήταν ο Aris Evans ένας πολύ όμορφος έφηβος. Τον ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή που άνοιξα τα μάτια μου μιας και εκείνος μου έριξε την μπάλα του μπάσκετ στο κεφάλι. Μόλις άνοιξα τα μάτια μου από την λυποθήμια μου έμεινα  στα τέλεια κάστανα μάτια του. Μου συμπεριφερόταν τόσο καλά κάθε φορά που με έβλεπε και μερικές φορές με βοηθούσε να κουβαλησω διάφορα πράγματα και να τα πάω στο γραφείο των καθηγητών. Όμως μια μέρα που ήμασταν με την Μιράντα στην πίσω αυλή του σχολείου γιατί εκεί καθόμουν πάντα όταν ένιωθα χάλια για την εμφάνιση μου και ήθελα να κλάψω. Τότε με πλησιασαν κάτι παιδιά και μάλιστα οι νταήδες του σχολείου τα bad boys για να με κοροϊδεύψουν και να μου κάνουν μπουλινγκ όπως πάντα. Ο αρχηγός τους και οι υπόλοιποι παρέα του άρχισε να με κοροϊδεύουν και η Μιράντα τους φώναζε και τους κατσαδιαζε να με αφήσουν ήσυχη. Ενώ με σπρωχνανε και με τραβούσαν φωτογραφίες. Ο γείτονας μας ο Maximus ήρθε για να με υπερασπιστεί. Όμως κατέληξε  και εκείνος θύμα. Τότε εγώ χάθηκα γιατί κατέληξα  να βρίσκομαι στην κόλαση από το στόμα εκείνου που αγαπούσα τόσο τίποτα άλλο στην ζωή μου. Ο Aris είπε το εξής: "Αφήστε το αρκουδάκι στην ησυχία του. Δεν βλέπετε σε τι κατάσταση είναι? Γιατί ασχοληστε με αυτό το πράγμα αφού δεν σας αρέσει? Ποιος ασχολείται με ένα τίποτα όπως αυτή? Είναι χοντρή και τριχομπαλα σαν άνδρας. Αφήστε την είμαι σίγουρος ούτε οι γονείς της δεν θα την θέλουν. Τότε τα bad boys φύγανε και ο Maximus έμεινε κόκαλο όπως και η Μιράντα. Τα είχανε χάσει και εγώ ήμουν στην κόλαση. Η καρδιά μου ήταν χίλια κομμάτια και όλα όσα ένιωθα ήταν μίσος και όχι έρωτας πλέον. Έφυγα τρέχοντας έξω από το σχολείο προς την μεγάλη διασταύρωση πατωντας με αυτοκίνητο.

Νέα ιστορία από μένα για σάς. Θα προσπαθήσω να ανεβάσω και άλλα κεφάλαια για σήμερα. Ελπίζω να σάς αρέσει. ❤️❤️

Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα Where stories live. Discover now