Κεφάλαιο 56

189 14 16
                                    

Liam pov
Προσπαθουσα να μην γελάσω μέσα στην ντουλάπα που με είχε βάλει η Μιράντα. Πραγματικά θα εσκαγα από τα γέλια με όλο το σκηνικό που διεξάγει μπροστά στα μάτια μου. Όταν εκείνος έφυγε επιτέλους εγώ βγήκα έξω για να πάρω ανάσα και ενώ γέλαγα για να την πειραξω λίγο εκείνη με έσπρωχνε προς την πορτα. Έτσι με έβγαλε έξω και εγώ  έτρεξα προς το δεύτερο όροφο που συνάντησα τον μάνατζερ έξω από την πόρτα μου, ενώ κοιτούσε το αδειο δώματιο μου. Του εξήγησα ότι ήμουν στο μπάνιο και έτσι εκείνος με ενήμερωσε ότι φεύγουμε σε 5 ώρες. Όταν όλοι είχαμε μαζευτει στο σαλόνι για να φύγουμε γελάγανε με τα χαλιά του μάνατζερ μου. Η Μιράντα μου διαμαρτυρήθηκε όπως πάντα με το γλυκό της τρόπο και την γλυκιά φατσούλα της όταν κοκκινίζει από τα νεύρα της.

Μιράντα pov
Προσπαθούσα να τους εξηγήσω ότι δεν ξυπνάμε τον κόσμο έτσι, λές και είστε άνθρωποι των σπηλαίων. Έτσι καταλήγουν όσοι είναι ζώα.

Βιολέττα: Ξέχασα να τους ενημερώσω. Όμως ήμουν ζαλισμενη από τον ύπνο πρωί, πρωί και δεν μπορώ να σκεφτώ.

Μιράντα pov
Όλοι γελάσαμε και τα δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια μας. Φύγαμε για το αεροδρόμιο. Εμείς καταλήξαμε να φοράμε τις μάσκες ύπνου γιατί φοβόμασταν τα αεροπλάνα και τα ύψη εγώ και η αδερφή μου, ενώ όλοι κοιμοντουσαν ακόμα και ο Άρης. Πράγματικα εγώ και η αδερφή μου μιλάγαμε από απόσταση χωρίς να βλέπουμε η μία την άλλη. Όταν φτάσαμε μετά από ώρες στο αεροδρόμιο της Αυστραλίας καταλήξαμε να τους ξυπνήσουμε όλους και έτσι όταν τελειώσαμε με τις αποσκευές και τον έλεγχο ο καθένας πηρε τον δρόμο του για το σπίτι. Όμως για δική μάς έκπληξη όταν φτάσαμε στο σπίτι το είδαμε μπουρδέλο. Ανακαινιζε  ο πατέρας μας, βασικά η μητέρα μάς το σπίτι και έτσι έπρεπε να ζήσουμε στα σπίτια τις  εταιρείας που έμεναν τα κορίτσια όλες μαζί. Η Βιολέττα πήρε τηλέφωνο την Αντζελίκα και έτσι καταλήξαμε με τις  βαλίτσες και έξω από το σπίτι των κοριτσιών. Ξέραμε ότι στο απέναντι σπίτι ζούσαν τα αγόρια μιας και οι είχαν προβλήματα συμβιώσεις. Ναι τώρα τι προβλήματα. Λοιπόν Για να μείνει ο καθένας μόνος του θα πρέπει να ξέρει τα βασικά τις επιβιώσεις ενός ανθρώπου. Εφόσον οι περισσότεροι δεν ξέρουν να μαγειρεύουν να πλένουν και να καθαρίζουν, απόφασισαν να μείνουν όλοι μαζί για να μοιράζονται τις δουλειές. Ελπίζω να με καταλάβατε. Εφόσον μπήκαμε μέσα στο σπίτι με τα κορίτσια τα οποία μας αγκάλιασαν από χαρά λές και είχανε να μας δούνε χρόνια και να καταλάβετε χωριστηκαμε πριν 2 ώρες, αποφασισαμε να μην κοιμηθούμε με τα πρόσωπα που ξέρουμε για να αποκτήσουμε μεγαλύτερο δέσιμο στη φιλία μας. Όμως ξέρω ότι το κάνουν για την αδερφή μου, ώστε να την μάθουν καλυτερα μιας και δεν μιλάει πολύ για τα προσωπικά της και ίδιαιτερα για εκείνη και έτσι ίσως ανοιχτεί και στις φίλες της. Έτσι πονταραμε στην τύχη και παίξαμε πέτρα, ψαλίδι, χαρτί. Τα ζευγάρια μετά από πολλές προσπάθειες μιας και όλοι κάναμε τα ίδια κατέληξαν ως έξης. Εγώ με την Στέφη  και η Βιολέττα στο μεγάλο δωμάτιο με την Βικτώρια και την Αντζελίκα. Εφόσον τα κορίτσια μας βοηθήσανε να βρούμε χώρο για τα πράγματα μας και να τα τακτοποιήσουμε, μόλις έφτασε η νύχτα πέσαμε ξέρες για ύπνο, χωρίς να φάμε τίποτα.

Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα Donde viven las historias. Descúbrelo ahora