Η φωτογραφία είναι άσχετη με το κεφάλαιο απλά μου αρέσουν οι αμυγδαλιες.
Μετα από δύο μέρες.
Μιράντα pov
Ημασταν στην εταιρεία με την Βιολέττα ενώ τα κορίτσια η Αντζελίκα, η Στέφη και η Βικτώρια ήρθαν να δούνε πώς είναι η Βιολέττα. Όμως ξαφνιάστηκαν όταν είδαν το χτυπημένο με γάζα χέρι της. Εκείνη απάντησε όπως το είχαμε κανονίσει. Ότι το έπαθε ενώ μαγείρευε και έμεινα εγώ με την Βιολέττα στην κίνηση των κοριτσιών που την αγκάλιασαν. Τα υπόλοιπα κορίτσια αποστασιοποίηθηκαν από μας για κάποιον λόγο αν και δεν μας ενδιαφέρει. Είμαστε καλά εμείς η 5 μαζί, σαν μια γροθιά.
Αντζελίκα: Βιολέττα ξέρω ότι δεν είμαστε φίλες. Όμως θέλω ότι σε απασχολεί να μας το λες, ώστε να βοηθήσουμε. Ανησύχησαμε πολύ, σε νοιαζόμαστε και σε αγαπάμε.
Στέφη: Ναι ρε σύ μην είσαι τόσο απόμακρη. Θέλουμε να σε μάθουμε και να γίνουμε φίλες σας.
Βικτώρια: Παιδιά μην την πιέζετε. Έτσι είναι ο χαρακτήρας της.
Βιολέττα: Συγνώμη κορίτσια που έχω τέτοιο χαρακτήρα και σας ανησύχησα. Δεν ήμουν πάντα έτσι.
Μιράντα: Δεν χρειάζεται Βιολέττα μου να δίνεις εξηγήσεις.
Βιολέττα: Απλά λέω ότι ο χαρακτήρας μου είναι περίεργος.
Στεφανία: Ωωω! Έλα μήν κλαίς τώρα. Δεν είπαμε αυτά για να κλάψεις.
Logan: Βιολέττα! Κλαίς?
Μιράντα: Καλέ από πού μας ήρθες εσύ? Με τρόμαξες. Πάλι τρώς εσύ?
Logan: Είμαι στην ανάπτυξη. Ένταξει?
Βιολέττα: Χαχχαχα! Ακόμα στην ανάπτυξη έχεις μείνει εσύ?
Βικτώρια: Γέλασες επιτέλους.
Μιράντα: Για λίγο θα είναι.Aris pov
Οι δύο μέρες πέρασαν και εγώ είχα σπάσει το κεφάλι μου γιατί οι δύο νέες εκπαιδευομενες μου συμπεριφέρονται έτσι από την μέρα που με ειδανε? Ξέρω ότι όλοι δεν ταιριαζουν με όλους όμως χωρίς να με ξέρουν δεν καταλαβαίνω γιατί όλα αυτά? Η μια με βλέπει και με βρίζει ενώ κάνει πως δεν υπάρχω και η άλλη με βλέπει δεν μιλάει και κάνει εμετό. Όμως είναι τόσο όμορφη και αυτά τα γκρίζα μάτια της, το σώμα της...και τώρα που το σκέφτομαι πως άντεξε με τόσο πυρετό? Πραγματικά όταν την είδα να πέφτει στο πάτωμα ανησύχησα και έτρεξα για να την πάω στο γιατρό. Όταν την πήρα στην αγκαλιά μου για να την πάω στο γιατρό, το μόνο που έκανε εκείνη ήταν να παραμιλαει και να λέει Γιατί? Το μόνο που κατάλαβα είναι ότι πίσω από όλα αυτά θα είναι ένας τύπος που της έκανε κακό και τώρα μισει τους πάντες. Ποιος μάλακας μπορεί να πληγώσει μια κοπέλα σαν αυτήν? Αν και τώρα που τα λέμε και εγώ ένας από αυτούς είμαι. Ήμουν ξαπλωμενος στο κρεβάτι και σκεφτούν αυτήν. Τόσο όμορφη και αυτά τα γκρίζα μάτια της με λίγο γαλάζιο στο κέντρο.Αχ δεν μπορώ να τα κοιτάω χάνομαι. Είναι τόσο όμορφη. Το πρωί που σηκώθηκαμε έγιναν τα συνηθισμένα στο σπίτι. Ο Logan έτρωγε τα πάντα και οι υπόλοιποι φώναζαν.
Οι υπόλοιποι είχαν φύγει για την εταιρεία και μόνο εγώ με τον Logan είχαμε μείνει πίσω λόγο που ήθελε να φάει και την τελευταία μπουκιά αν και τα 5 κρουασάν τα πήρε στα χέρια του. Αυτό το παιδί αδιόρθωτο είναι πια. Στο τέλος θα φάει και εμάς. Όμως τον αγαπάμε όλοι μιας και είναι ο μικρότερος από εμάς.Οταν φτάσαμε στην εταιρεία και πήγαμε στο 4 όροφο με τα στούντιο ηχογράφησης για να κάνω ένα βίντεο για τις φαν μου και το νέο τραγούδι που πρόκειται να βγάλω. Όμως για καλή μου ή κακή μου τύχη είδαμε την ομάδα των νέων κοριτσιών στο διάδρομο και γουρλωσα τα μάτια μου όταν παρατήρησα το χέρι της Βιολέττας. Είχε πυρετό, υποσιτισμό και τώρα μετά από δύο μέρες την βλέπω με το χέρι έτσι. Δεν καταλαβαίνω. Αρχίσανε να μιλάνε με τα κορίτσια και τους εξηγούσε για τον κρύο χαρακτήρα τής. Ώσπου την είδα να κλαίει και τα υπέροχα μάτια της να γυαλίζουν.
Logan: Κοίτα πόσο γλυκιά είναι με την καρό την φούστα της και το ζιβάγκο που φοράει?
Aris: Μμμ....
Logan: Πρώτη φορά την βλέπω χωρίς φόρμα. Καλά είναι κόμματος η κοπέλα.
Aris: Μμμ....
Logan: Πάω να της μιλήσω.
Aris: Που πάς?
YOU ARE READING
Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα
FantasyΑυτή η Ιστορία που γράφω μιλάει για δύο διαφορετικούς χαρακτήρες που θα υποκύψουν Στα πρέπει και όλοι αγνοούν τα θέλω τούς εκτός από εκείνους. Η συνάντηση τους θα είναι μια καταστροφή. Μια συμφωνία θα τα αλλάξει όλα. Βιολέττα μια κοπέλα όχι και τόσ...