Liam pov
Αμέσως τρέξαμε όλοι στην κουζίνα μήπως προλάβουμε να φάμε και εμείς τίποτα. Όταν φτάσαμε είδαμε τον Logan με τα μάγουλα φουσκωμενα από το φάει και 5 από τα πιάτα άδεια. Έγινε ο χαμός και ευτυχώς δεν ήσασταν εκεί να λέτε.
Karolos: Τα σάντουιτς με το κοτόπουλο μου!
Daclan: Τα αυγά με τα λουκάνικα μου, οκ πάνε!!!
Max: Τα δημητριακά είναι τα μισά στο μπολ μου!!!
Cameron: Τα τοστακια μου με την γαλοπούλα και το τυρί εξαφανίστηκαν!!!
Liam: Τα κρυασανακια με την σοκολάτα μου!!!
Alex: Logan!!! Ρε λαίμαργο γουρούνι. Ήμαρτον τι θα φάμε τώρα?
Logan: Σιγά πως κάνετε έτσι!!! Δεν πρόλαβα να τα φάω όλα. Να έμειναν λίγα δημητριακά. ( Με κοιτούσαν εξαγριωμένοι και αν ήταν καρτούν θα είχαν βγεί τα μάτια τους έξω).
Karolos: Θα σε σκοτώσω γουρούνι!!! Φέρε πίσω τα σάντουιτς με το κοτόπουλο μου!!!
Logan: Θα ξεράσω μην με πνιγείς.
Aris: Πάμε να ετοιμαστούμε γιατί πέρασε η ώρα.
Karolos: Τα σάντουιτς με το κοτόπουλο μου!!!
Aris: Θα φάμε στην εταιρεία.
Karolos: Πάω να ετοιμάστω.Cameron pov
Εφόσον σκάσαμε στα γέλια με τον Karolo και τον Logan πρωί, πρωί. Αν και κλαιγαμε από μέσα μας για το φάει που είχε φτιάξει ο Aris μιας και μαγειρευει εξαισια, ετοιμάστηκαμε για την εταιρεία. Όταν φτάσαμε είδαμε πολλά άτομα με αριθμούς κατατάξης μίας που ο πρόεδρος της εταιρείας David Lans ψάχνει για νέα ταλέντα. Εφόσον πήγαμε φάγαμε μίας και δεν βάλαμε μπουκιά στο στόμα μας το πρωί εξαιτίας του Logan και του μοτέρ του για στομάχι, καταλήξαμε μετά από ώρες ο καθένας στις δουλειές του. Το βράδυ μάς βρήκε να κάνουμε ένα βίντεο για το κοινο μας, ένα βίντεο με τον χορό και ένα με τούς τραγουδιστές. Εφόσον τελείωσαν ο Max, ο Liam, ο Daclan και o Alex πήγαν να φάνε στο ισογειο στο μεγάλο εστιατόριο της εταιρείας. Όταν τελειώσαμε πήγαμε και οι υπόλοιποι. Μόλις φτάσαμε άρχισαν να μιλάνε για μια μικρή ομορφη κοπέλα που μίλησε αισχρά στον Ari σαν να τον ήξερε χρόνια. Ηδη δεν την συμπάθησα την καινουρια γιατί πολύ απλά δεν μου αρέσουν τέτοιοι άνθρωποι που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα ή το χειροτερο τραβάνε την προσοχή για δημοσιότητα πάνω τους. Εφόσον φάγαμε.και εμείς φύγαμε από την τράπεζαρια του εστιατορίου και πήγαμε στον τρίτο όροφο που γινόταν η ακρόαση των νέων ταλέντων. Όταν φτάσαμε είδαμε τρία κορίτσια και ο Alex ως κοινωνικός και κουτσομπολης τις πλησίασε για να πιάσει κουβέντα και να πει τα σχετικά ότι και αυτός κάποτε ήταν πρωτάρης. Η μία γουρλωσε τα μάτια όταν άκουσε το όνομα του Ari. Όμως εκείνος σαν γυναίκας που είναι δεν παρεβρισκοταν στην παρέα μας, αλλά λίγο πιο πέρα σε μια παρέα με γυναίκες. Εφόσον συστηθηκαμε και τα είπαμε και τα κορίτσια ήταν περίεργα για το όγδοο μέλος τής παρέας μας, ο Liam ως φυσικό τον φώναξε για να έρθει να τον δούμε και να συστηθεί. Μόλις το βλέμμα της είδε τον Ari εκείνη έβαλε το χέρι στο στόμα και έτρεξε στο μπάνιο για να κάνει εμετό. Τα κορίτσια την δικαιολογησαν ότι ήταν από το άγχος και τα σχετικά. Η αδερφή της ήρθε τρέχοντας πανικόβλητη για να βρεί την αδερφή της και από το βλέμμα τον αγοριών κατάλαβα ότι για εκείνη μιλούσαν στο εστιατόριο. Εκείνη έφυγε στις τουαλέτες. Μια υπάλληλος έψαχνε τον αριθμό 105 και τα κορίτσια την ενημέρωσαν ότι θα την φωνάξουν. Όταν εκείνες βγήκαν από το μπάνιο τα μάτια της Βιολέττας ήταν κάπως πρισμενα, σαν να έκλαιγε. Ήταν πολύ περίεργη αυτή ή κοπέλα και όμορφη. Χωρίς πολλά, πολλά πήγαμε να δούμε την αξιολόγηση της και μείναμε όλοι κόκαλο όσοι βρίσκονταν μέσα και έξω από την αιθουσα. Χόρευε τόσο τέλεια σαν μια καθηγήτρια χορού. Παρόλο που άκουσε καλά σχόλια από τους κριτές εκείνη ήταν στα κάτω της. Πήγαμε και της δώσαμε τα συγχαρητήρια μας. Το μόνο που με ενόχλησε ήταν όταν είπε ότι ήταν θαυμάστρια του Tristan Torres ένας από τούς καλύτερους των καλύτερων. Όμως είμαστε και εμείς καλοι σε αυτό που κάνουμε. Επισης για ποίον λόγο ήρθε σε αυτήν την εταιρεία και δεν πήγε στην εταιρεία όπου ήταν το πρότυπο της? Ο Aris της μίλησε, όμως η αδερφή της την πήρε και έφυγαν για το σπίτι. Ήδη δεν τις πάω καθόλου αυτές τις αδύο. Είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε κακα ξεμπεδερματα.
ESTÁS LEYENDO
Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα
FantasíaΑυτή η Ιστορία που γράφω μιλάει για δύο διαφορετικούς χαρακτήρες που θα υποκύψουν Στα πρέπει και όλοι αγνοούν τα θέλω τούς εκτός από εκείνους. Η συνάντηση τους θα είναι μια καταστροφή. Μια συμφωνία θα τα αλλάξει όλα. Βιολέττα μια κοπέλα όχι και τόσ...