Κεφάλαιο 13

235 20 22
                                    

Μιράντα pov
Πραγματικά ήταν όλοι χαμένοι. Όμως εγώ θέλω να κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα και δεν ήρθα εδώ να παίξω και θα το αποδείξω.
Jack: Κάνεις καυγά και νάζια για να τραβήξεις την προσοχή, αλλά από ότι βλέπω το συμβόλαιο το κρατάς πολύ καλά και σε μέρος.... Κουχ, κουχ ναι!!!
Μιράντα: Δεν το κάνω για τον πονηρό τρόπο που σκέφτεσαι εσύ και ιδιαίτερα οι άνδρες. Το κάνω αυτό για να δεχτώ και βάζω τώρα υπογραφή για να δείξω σε όλους εδώ ότι το προαίσθημα μου είναι σωστό. Αυτό έχω να πω.

Μιράντα pov
Έφυγα από εκεί με νεύρα και τα κορίτσια με ακολούθησαν. Κατευθυνόμουν προς το στούντιο ηχογράφησης και εκείνες μου τα είχαν πρίξει. Μαλακίες λέγανε, όπως πως φέρθηκα έτσι σε ένα κούκλο και φαινόμενο σαν αυτόν. Ναι ο jack Smith είναι ένας διάσημο και καταξιωμένο φαινόμενο για καλλιτέχνες μεγάλης κλάσης, αλλά και πολύ όμορφος και νέος. Ποια δεν θα το ήθελε μιας και έχει μαύρα μαλλιά, πράσινα μάτια, ωραίο πρόσωπο και γυμνασμενο σώμα. Όμως εμένα δεν με ενδιαφέρε κάτι τέτοιο μιας και δεν μου άρεσε το προαίσθημα που ένιωθα για αυτόν. Όταν έφτασα στο στούντιο άκουσα την αδερφή μου να κάνει εξάσκηση και άνοιξα να μπω μεσα. Η αδερφή μου είπε να πάω σπίτι μιας και εκείνη θα έκανε πρόβα ως αργά. Εκείνη πριν φύγω μου είπε ότι θα κοιμόταν στα διαμερίσματα της εταιρείας μαζί με τον Logan. Εγώ έφυγα και πήγα σπίτι πτώμα. Όμως ένιωθα ότι κάτι είχε η αρδεφή μου την ξέρω καλά. Έκανα ένα μπάνιο για να χαλαρώσω και έπεσα για ύπνο.

Aris pov
Εφόσον έγινε ότι έγινε και κατηγόρησαν εμένα, ακόμα και το νίανιαρο ο Logan, αν και δεν είχαν άδικο. Αυτή η γυναίκα με έκανε να χάσω την ψυχραιμία μου για πρώτη φορά στην ζωή μου. Είναι τρελή και διχασμένη προσωπικότητα δεν την αντέχω. Τι της έχω κάνει γαμώ το στανιό μου? Είναι τόσο όμορφη και αυτά τα μάτια μου θυμίζουν εκείνη πριν χρόνια. Δεν θέλω να θυμάμαι. Δεν θα της αναφέρω τον   λόγο ξανά, ούτε θα ενδιαφερθω για αυτήν. Ο άλλος θέλει να γίνει και μάνατζερ της. Χαχα θα καλοπέρασει. Προφανώς καταλάβατε την ειρωνεία μου. Πήγα στην εστία της εταιρείας μιας και δεν θέλω να δω κανέναν και ειδικά τον Logan. Θα τους τα έχει πει ήδη όλα στο σπίτι και δεν θέλω να μιλήσω για αυτήν.

Βιολέττα pov
Ήμασταν πτώματα όταν τελειώσαμε το μάθημα με τον Logan κατά της 2:30 το βράδυ. Το σώμα μου ίσα που στεκόταν όρθιο και τα πόδια μου απλά το έσυραν στα διαμερίσματα της εταιρείας. Μπήκα μέσα στην εστία μαζί με τον Logan ο οποίος με ενημερώσε ότι δεν υπήρχε μεριά αγοριών ή κοριτσιών. Μου έδειξε ένα άδειο δωμάτιο και ξαπλώσα στο κρεβάτι κατευθείαν. Έβγαλα από τα πράγματα μου μια φόρμα, έβαλα στο κινητό ξυπνητήρι για να σηκωθώ να κάνω μπάνιο νωρίς ώστε να πιάσω σειρά και έπεσα για ύπνο.

Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα Where stories live. Discover now