Μιράντα pov
Εφόσον έκανα ένα χαλαρωτικό μπάνιο και φόρεσα τις άσπρες πιτζάμες μου με τα μαύρα μικρά φτερά για σχέδιο και έκανα τα μαλλιά μου μια πλαγιά κοτσίδα. Όταν βγήκα από το μπάνιο και μπήκα στο δωμάτιο δεν την είδα με τα κορίτσια τα οποία κοιμόντουσαν η μία πάνω στην άλλη στο διπλό κρεβάτι. Αμέσως έτρεξα για να βρώ την τρελή μεθυσμένη αδερφή μου. Έψαξα σε όλα τα δωμάτια για να την βρώ, όμως τίποτα. Τότε στο μυαλό μου ήρθε η ιδέα ότι μπορεί να πήγε στην πισίνα. Κατατρομαξα και έτρεξα σαν τρελή. Την είδα με τον Ari έξω στην πισίνα. Με τόσο κρύο θα κρυώσουν και οι δύο, αλλά εκείνη δεν καταλαβαίνει με το μεθύσι και θέλει να κάνει μπάνιο ενώ χιονίζει και αυτός προσπαθεί να την μαζέψει.Βιολέττα pov
Ξαφνικά εκεί που θα ήμουν ξαπλωμενη και ζαλιζομουν τόσο πολύ. Ήθελα να κάνω εμετό και ενώ πήγα στην τουαλέτα. Ενώ ήμουν στο μπάνιο είδα από το παράθυρο ότι χιονίζε ακόμα έξω. Μου αρέσει τόσο πολύ το χιόνι, μακάρι να χιονίζε κάθε χρόνο έτσι. Ήθελα τόσο πολύ να πάω στη πισίνα να κάνω μπάνιο. Είμαι τόσο στεναχωρημένη με τον εαυτό μου. Ήθελα να δώ αν η καρδιά μου είναι τόσο κρύα όσο το κρύο, παγωμένο νερό. Είμαι σίγουρη το νερό θα είναι πιο ζεστό απο την κρύα ψυχρή καρδιά μου χωρίς συναίσθημα. Κατέβηκα αλλοπρόσαλα τις σκάλες για το ισόγειο προς στην μπαλκονόπορτα. Γιατί νιώθω έτσι τόσο αδύναμα και ζαλισμενη αν και ήπια μόνο νερό. Κάποιος ήταν στην κουζίνα και καθάριζε, όμως δεν μπορούσα να καταλάβω ποιος. Άνοιξα την μπαλκονόπορτα που είχε στο σαλόνι με την κουζίνα και βγήκα έξω στην πισίνα. Όμως εκείνος πού ήταν στην κουζίνα ήρθε για να με πάρει μέσα.Aris pov
Εφόσον η Βιολέττα με έκανε χάλια από τα φαγητά που μου πετούσε εξαιτίας του ποτού που της έδωσε η Αντζελίκα. Όλοι πήγαμε να καθαρίσουμε και αφού έκανα ένα χαλαρωτικό μπάνιο. Μόλις πήγα στο δωμάτιο είδα τον Liam, Korolo, Max και ο Alex κοιμόντουσαν στο δωμάτιο μου. Φαντάστηκα ότι και οι υπόλοιποι θα κοιμούνται σε κάποιο δωμάτιο. Εφόσον ντύθηκα με ένα μαύρο παντελόνι και μια άσπρη φαρδιά μάλλινη μπλούζα για να πέσω να κοιμηθώ. Όμως ενώ ξαπλώσα στο δωμάτιο του Max μιας και εκείνος κοιμόταν στο δικό μου, δεν μπορούσα να κοιμηθώ με ότι έχουν γίνει το τελευταίο μήνα και κατέβηκα να καθαρίσω την κουζίνα. Μόλις είδα πως έχει κατάντησει η κουζίνα αναστεναξα, αλλά δεν είχα επιλογή ή θα καθόμουνα στο κρεβάτι με ένα αδιάφορο κινητό ή θα καθάριζα. Οπότε διάλεξα το καθάρισμα. Εκεί που καθάριζα άκουσα βήματα να σέρνονται και νόμιζα ότι θα ήταν ο Logan για να φάει εφόσον δεν έφαγε πολύ σήμερα μιας και είναι ερωτοχτυπημένος. Μάλλον θα είναι με την Βιολέττα όπως το είχα καταλάβει εδώ και πολύ καιρό. Απογοητευτηκά και μόνο στην σκέψη αυτή. Τα μάτια μου γουρλωσαν μόλις αντίκρισα την Βιολέττα να κατεβαίνει με κάτι σέξι πιτζάμες. Ένα χνουδωτο άσπρο παντελόνι που ήταν κολλητό πάνω της, με μια κοντη χνουδωτή μπλούζα σαν τοπακι και την άσπρη ζακέτα της. Εσερνε τα πόδια της και περπατούσε αλλοπρόσαλα από το μεθύσι. Με τρία ποτήρια έγινε λιώμα ,αν πιεί μπουκάλι τι θα γίνει? Ούτε να φανταστώ δεν θέλω. Άνοιξε την πόρτα ενώ χιόνιζε και βγήκε έξω. Κάθισε σε μια ξαπλώστρα στην πίσινα και την κοιταγε ενώ το χιόνι έπεφτε πάνω στο μαύρο με μπορντό μαλλί της. Μόλις είχα τελειώσει το καθάρισμα στην κουζίνα και ήμουν έτοιμος να πάω στο δώματιο μου με ένα ποτήρι νερό. Ενώ ανέβαινα τις σκάλες θυμήθηκα ότι πρίν κάτι ώρες έλεγε ότι ήθελε να κάνει μπάνιο στην πισίνα. Δεν μπορεί να είναι τόσο ηλίθια για να το κάνει αυτό έτσι? Τότε χωρίς να το σκεφτώ παραπανω, άφησα το νερό στο τραπεζάκι δίπλα στο καναπέ και βγήκα έξω. Πήγα δίπλα της και την είδα που έκλαιγε. Την πλησίασα ακουμπώντας τον ώμο της για να της πω να πάμε μέσα. Έτσι όπως κάνει θα κρυώσει.
Aris: Τι κάνεις εδώ τέτοια ώρα, μέσα στο κρύο? Θα κρυώσεις! Πάμε μέσα!
Βιολέττα: Ασε με θέλω να μείνω μόνη μου.
Aris: Πάμε μέσα κάνει κρύο και δεν σε αφήνω να κάνεις μπάνιο μεθυσμένη και μέσα στο κρύο. Πάμε μέσα θα κρυώσεις! ( Αρχίσαμε να καυγαδιζουμε μέσα στο κρύο).
Βιολέττα: Όχι είπα. Ασε με μόνη μου και μην με αγγίζεις!!! ( Έτσι όπως μαλώναμε ενώ με τραβούσε να πάω μέσα καταλήξαμε μούσκεμα).
YOU ARE READING
Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα
FantasyΑυτή η Ιστορία που γράφω μιλάει για δύο διαφορετικούς χαρακτήρες που θα υποκύψουν Στα πρέπει και όλοι αγνοούν τα θέλω τούς εκτός από εκείνους. Η συνάντηση τους θα είναι μια καταστροφή. Μια συμφωνία θα τα αλλάξει όλα. Βιολέττα μια κοπέλα όχι και τόσ...