Μιράντα pov
Καθώς προχωρούσα στην αίθουσα και είδα ότι όλοι μας ακολουθούσαν αν και δεν ξέρω τον λόγο. Η Βιολέττα μπήκε στην αίθουσα και οι κριτές την πήραν από τα μούτρα. Ενώ ήταν χάλια ψυχολογικά άκουγε και τα βρισίδια που καθυστέρησε. Η μουσική αρχισε και εκείνη ξεκίνησε. Όλοι έμειναν με ανοιχτό το στόμα και άλλη φωνάζανε για τίς δεξιότητες της στον χορο. Όταν τελείωσε το μόνο που έκαναν οι κριτές ήταν να την συγχαρούν και να την επιπληξουν για την καθυστέρηση της. Λες και εκείνην την νοιάζει αυτό τώρα σε τέτοια κατάσταση που είναι. Όμως ένας κριτής πήρε την Βιολέττα πιο εκεί ενώ στο πρόσωπο της ήταν χαραγμένη η προσοχή και η θλίψη. Μόλις τελείωσε ήρθε κατευθείαν σε έμενα ενώ με αγκάλιασε και μου είπε ότι είναι μέσα στα καλύτερα άτομα που διακρίναν για χορογράφους. Όμως έπρεπε να χαίρεται μιας και είναι το όνειρο της, αλλά εκείνη φαινόταν αποκαρδιομενη και τα έλεγε άτονα σαν να τελείωσε η ενέργεια που είχε το πρωί. Χαμογελα λίγο και εγώ είμαι σε αυτή την ομάδα. Εκείνη χαμογέλασε με το πιο ανέκφραστο χαμόγελο που είχα να δω εδώ και χρόνια. Ο μάλακας φταίει για όλα. Σε λίγα λεπτά ήρθα ένα σορό άτομα μαζί με τα κορίτσια να την συγχαρουν.
Αντζελίκα: Ήσουν καταπληκτική. Έχεις ένα φοβερό ταλέντο. Μπράβο σου.
Στέφη: Δεν πίστευα αυτό που έβλεπα να κάνεις. Είσαι μια θέα κοπέλα μου.
Βιολέττα: Ευχάριστω πολύ κορίτσια.
Μιράντα: Πάμε τώρα σπίτι. Συγνώμη κορίτσια δεν είναι πολύ καλά η Βιολέττα.
Αντζελίκα: Πήγαινετε. Θα τα πούμε αύριο.
Βιολέττα: Ναι φυσικά.Βιολέττα pov
Προχώρησα έξω από την αίθουσα και η παρέα με τα 8 αγόρια χειροκροτούσαν ενθουσιασμένοι. Τότε με πλησίασαν ο Logan που ήταν στην παρέα τους, ο Max με τον Liam, ο Daclan και ο Cameron και μου έδωσαν συγχαρητήρια.
Logan: Ήσουν τόσο φοβερή.
Max: Καταπληκτική ήσουν κοπέλα μου.
Liam: Από πού τα έμαθες αυτά?
Βιολέττα: Τα περισσότερα από μόνη μου και άλλα από βίντεο χορού του Tristan Torres.
Cameron: Είπες από μόνη σου,από τα βίντεο μόνο?
Βιολέττα: Ναι.
Μιράντα: Βιολέττα πάμε δεν είσαι καλά.
Βιολέττα: Ναι.
Aris: Είναι άρρωστη?
Μιράντα: Πάμε Βιολέττα.Μιράντα pov
Πήγαμε σπίτι και το μόνο που έκανε εκείνη ήταν να κλείστει στο δωμάτιο της. Πήγα έκανα ένα μπάνιο και μετά στο δωμάτιο μου μίας και η αδερφή μου είναι χάλια και θέλει να μείνει μόνη της. Θα είναι μία πολύ δύσκολη χρονιά για εκείνη και δεν θέλω να ξανά γυρίσει στην μοναξιά και στην κατάθλιψη. Γιατί αυτός να είναι εκεί? Γιατί? Ελπίζω να μην είναι και ο Liam έτσι? Δεν θα το αντέξω. Κοιμήθηκα με την φαντασία μου για αυτόν τον όμορφο ημίθεο.
YOU ARE READING
Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα
FantasyΑυτή η Ιστορία που γράφω μιλάει για δύο διαφορετικούς χαρακτήρες που θα υποκύψουν Στα πρέπει και όλοι αγνοούν τα θέλω τούς εκτός από εκείνους. Η συνάντηση τους θα είναι μια καταστροφή. Μια συμφωνία θα τα αλλάξει όλα. Βιολέττα μια κοπέλα όχι και τόσ...