Βιολέττα pov
Εφόσον φάγαμε με ησυχία και χωρίς απρόοπτα. Αν και το κεφάλι μου βρισκόταν σε σύγχυση, ενώ κοιτούσα τον Mark και τι προσπαθούσε να κάνει.
Η Μιράντα ενώ καθόταν απέναντι μου, προσπαθούσε να με ενθάρρυνει να ηρεμησω. Το τέρας ο Άρης κοιτούσε κάθε κίνησή μου. Μόλις τελειώσαμε κάθισαμε στο σαλόνι γύρω από το τραπέζι και πραγματικά εγώ βρισκόμουν σε χάος καθώς καθόμουνα σε αναμμένα κάρβουνα. Ενώ καθισαμε για αρκετή ώρα στο να συζητάμε ο καθένας με τους φίλους τους ενώ εγώ προσπαθουσα να ξεχάσω αυτό που έγινε πριν κάτι ώρες, ξαφνικά ο Daclan πετάγεται λέγοντας να αρχίσουμε να παίζουμε κάποιο παιχνίδι μιας και βαρεθήκαμε για να κυλήσουμε την βραδιά με διασκέδαση. Όλοι συμφωνήσαμε και μαζευτήκαμε κοντά.Daclan: Εγώ λέω να παίξουμε το παιχνίδι πέτρα, ψαλίδι, χαρτί. Με ένα σφυρί και ένα τσιγκινο κανάτι.
Βιολέττα: Όχι δεν είναι καθόλου καλή ιδέα.
Max: Ναι άστο μην καταστρέψουμε τίποτα και γίνουνμε ρεζίλι Χριστούγεννατικα.
Βιολέττα: Ξέρω ότι είμαι αδέξια. Ευχαριστώ!!!( γέλασα αμυδρά κάτι που παραξένεψε τα παιδιά).
Αντζέλικα: Είσαι πολύ αστεία Βιολέττα μου.
Βιολέττα: Ναι το ξέρω. Χαίρομαι που σας κάνω να γελάτε.
Βικτώρια: Εγώ λέω να παίξουμε θάρρος και αλήθεια.
Όλοι: Μέσα!!!
Βικτώρια: Ωραία αρχίζουμε. Ποιος θα ξεκινήσει πρώτος?!!!
Max: Ας αρχίσω εγώ. Λοιπόν Liam.
Liam: Ακούω.
Max: θάρρος ή.....
Liam: Θάρρος!
Max: Λοιπόν έχεις το θάρρος να πείς ένα μυστικό που έχεις πρόσφατα ή μια κατάσταση που έγινε πρόσφατα και δε το ξέρει κανένας?!!!!
Liam: Φυσικά και Ναι! Λοιπόν στα βραβεία...( Και είδα την Μιράντα να παγώνει στην θέση της, που θα αποκάλυπτατο πρώτο φίλι μας). Στα βραβεία ακολούθησα εκείνη που αγαπάω τόσο πολύ και είμαι ερωτευμένος μαζί της. Την φίλησα όμως εκείνη έφυγε πρίν γίνει κάτι. Αυτά!
Daclan: Είναι από δώ μέσα αυτό το πρόσωπο?!! Είναι η Κλάρα?!!!
Liam: ( Όλοι περιμένανε με ανυπομονησία την απάντηση μου. Παραξενεύτηκα με την αντίδραση του Logan). Όχι. Καμία σχέση από την παρέα μας.( Κάλυψα την Μιράντα που ξεφυσηξε σιγά, σιγά από ανακούφιση και την Κλάρα που την παιδεύω με την δέσμευση της ψεύτικης σχέση μας).
Max: Λοιπόν Liam, τώρα ρωτάς εσύ.
Liam: Λοιπόν για να δούμε?....Βιολέττα pov
Ενώ παίζαμε όλοι ωραία και καλά με την αδελφή μου να προσπαθεί να κρύψει ότι εκείνη ήταν αυτή που φίλησε ο Liam στα βραβεία. Σε μια φάση έρχεται και η ερώτηση της Βικτώριας προς την Ria. Κανένας δεν περίμενε το αποτέλεσμα της ερώτησης και φυσικά για άλλη μια φορά η καρδιά μου πληγώθηκε.Βικτώρια: Ωραία είναι η σειρά μου. Θα διαλέξω την Ria. Θάρρος ή αλήθεια?
Ria: θάρρος!
Βικτώρια: Λοιπόν Ria έχεις το θάρρος να φιλήσεις το αγόρι σου μπροστά σε όλους?!!!
Ria: Μα φυσικά.
YOU ARE READING
Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα
FantasyΑυτή η Ιστορία που γράφω μιλάει για δύο διαφορετικούς χαρακτήρες που θα υποκύψουν Στα πρέπει και όλοι αγνοούν τα θέλω τούς εκτός από εκείνους. Η συνάντηση τους θα είναι μια καταστροφή. Μια συμφωνία θα τα αλλάξει όλα. Βιολέττα μια κοπέλα όχι και τόσ...