φανταστείτε τον Logan καλώς έτσι.
Αντζελίκα pov
Μόλις βγάλαμε τα πόδια μας έξω και πατήσαμε στο έδαφος εκείνα βούλιαξαν άμεσως στο βαθύ και πυκνό χιόνι που ήταν μέχρι την γάμπα μου. Αμέσως αναστεναξα με απογοήτευση. Ο Daclan γύρισε και με κοίταξε με γλυκύτητα.Daclan: Αν θέλεις θα το κάνω για σένα αγάπη μου?
Αντζελίκα: Όχι φυσικά. Τι λες? Δεν θα τελειώσεις ούτε αύριο με τόσο χιόνι. Εξάλλου δεν μπορώ να γίνω γαϊδούρα και να σε αφήσω μόνο σου με τόσο κρύο να βγάλεις όλο αυτό το χιόνι.
Daclan: Okay! Όταν τελειώσουμε θα πιούμε μια ζεστή σοκολάτα μπροστά στο τζάκι.
Αντζελίκα: Αυτό θα ήταν το πιο ωραίο πράγμα για σήμερα.
Daclan: Λοιπόν εσύ θα καθαρίζεις από πάνω και εγώ από κάτω.
Αντζελίκα: Άντε να αρχίσουμε για να τελειώνουμε.Αντζελίκα pov
Αρχίσαμε την δουλειά μας φτυαριζοντας το χιόνι στην άκρη για να καθαρίσουμε τονδρόμο και να φανεί το πέτρινο δρομάκι. Εκείνη την ώρα που καθάριζα στην πόρτα μπροστά κάτω από το υπόστεγο, μου έπεσε πάνω στο κεφάλι χιόνι από το την οροφή του υπόστεγου. Ο Daclan ανησύχησε τόσο πολύ που έτρεξε όσο μπορούσε μέσα στο χιόνι για να έρθει να δεί αν είμαι καλά.
Daclan: Είσαι καλά αγάπη μου?
Αντζελίκα: ( Ήρθε κοντά μου και με έπιασε από τα κόκκινα μάγουλα μου με τις παλάμες των χεριών και με το ένα χέρι του καθάρισε το χιόνι στο κεφάλι). Μην ανησυχείς καλα είναι. Λίγο χιόνι είναι.( Αφού με επεξεργαστηκε με λεπτομέρεια αν έχω χτυπήσει με κοίταξε στα μάτια και μου γέλασε).
Daclan: Εντάξει, δεν έχεις κάτι.Αντζελίκα pov
Μόλις είχε κάνει τρία βήματα του έπεσε από το υπόστεγο χιόνι και από την τρομάρα του έπεσε κάτω και εγώ άρχισα να γελάω. Όμως εκείνος μου έβαλε τρικλοποδιά και έπεσε πάνω του. Αμέσως το γέλιο μου κόπηκε και άρχισα να τον χτυπάω. Εκείνος γέλαγε και τότε θύμωσα. Το πήρε για πλάκα εκείνος όμως μπορούσα να είχα χτυπήσει ή να τον είχα χτυπήσει με το πέσιμο μου πάνω του. Εκείνος με έπιασε και με έβαλε να ξαπλώσω στο μαλακό χιόνι, σηκώθηκε ελάχιστα στα πλάγια ώστε να είναι από πάνω μου και με φίλησε γλυκά στα χείλη. Μετά από αυτό το γλυκό διάλειμμα, αρχίσαμε πάλι το καθάρισμα.Κλάρα pov
Αφού βάλαμε και εμείς ζεστά ρούχα και γαλοτσες, βγήκε στο πίσω μέρος του σπιτιού για να καθαρίσουμε την πισίνα από το χιόνι. Είναι τόσο όμορφος, γλυκός με φωνάρα και ωραίο σώμα που μπορώ να κάθομαι να τον βλέπω για ώρες, μέρες, εβδομάδες, μήνες και χρόνια. Με έλκυει τόσο πολύ σαν άνδρας και αυτά τα μάγουλακια του που αυτή την στιγμή έχουν κόκκινιση από το κρύο είναι για να τα τσιμπήσεις, να τα δαγκώσεις και να τα φιλήσεις. Αν δεν είχα συμφωνία με τον Liam θα του είχα πεί πως νιώθω. Όμως πρέπει να παίζω θέατρο και να παίζω την κοπέλα του. Ξεφυσηξα από αγανάκτηση και ο Logan το παρατήρησε, όμως δεν είπε τίποτα κάτι που με εκνεύρισε. Τότε έσκυψα και πήρα στην χούφτα μου μπόλικο χιόνι και το πίεζα για να το κάνω μια χιονόμπαλα και τότε χώρις να διστάσω την έριξα πάνω στο κεφάλι του Logan.
BẠN ĐANG ĐỌC
Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα
Viễn tưởngΑυτή η Ιστορία που γράφω μιλάει για δύο διαφορετικούς χαρακτήρες που θα υποκύψουν Στα πρέπει και όλοι αγνοούν τα θέλω τούς εκτός από εκείνους. Η συνάντηση τους θα είναι μια καταστροφή. Μια συμφωνία θα τα αλλάξει όλα. Βιολέττα μια κοπέλα όχι και τόσ...