Κεφάλαιο 18

227 19 23
                                    

Ari pov
Καβγαδίζανε σαν το σκύλο με την γάτα για τα βραβεία. Από ότι φαίνεται εκείνος πήρε θάρρος. Όμως δεν μου πήγενε το μυαλό στο τι θα γινόταν. Εγώ με τον Max κοιτούσαμε και εκείνος ήθελε να τούς ηρέμισει. Δεν τον άφησα και βγήκαμε έξω από την αίθουσα. Εκείνος με ρώτησε γιατί το απέτρεψα από το να τούς χωρίσει και εγώ απλά του είπα ότι εκείνη θα τα έβαζε μαζί του αν ανακατευόταν στο θέμα. Εκείνος ξεφυσιξε και έφυγε για να φέρει καφέδες. Εγώ κάθησα στο καναπέ έξω από την αίθουσα και περημενα να τελειώσουν. Ήμουν εκνευρισμένος μαζί του. Δεν καταλάβαινα τι πρόβλημα έχει ο τύπος. Καβγαδιαζαν παρά πολύ άσχημα και εκείνος βγήκε από την αίθουσα με νεύρα. Προχώρισα για να πάω στην αίθουσα και πρίν προλάβω να μπω η Βιολέττα έπεσε στο πάτωμα και αρχήσε να κλαίει.
Βιολέττα: Τι τον έποιασε έτσι ξαφνικά? Εφόσον τα ΜΜΕ δεν είπαν κάτι το σοβαρό!

Ari pov
Έμεινα μακριά της όταν έμαθα την αλήθεια. Δεν την ξανά ενόχλησα γιατί δεν μπορούσα. Τώρα καταλαβαίνω γιατί η αδερφή τής ήταν τόσο σκληρή μαζί μου. Ήθελα τόσες φορές να της ζητήσω συγγνώμη ενώ την έβλεπα μόνη της, αλλά δεν θέλω να της θυμίσω άσχημα πράγματα που εκείνη έχει ξεχάσει. Ήμουν σε σόκ όταν έμαθα την αλήθεια. Την είδα μετά από τόσα χρόνια ξανά μπροστά μου και θυμήθηκα τι έκανα. Πώς την κατέστρεψα. Πώς κατέστρεψα εκείνη με τα ίδια μου τα χέρια. Την πρώτη μου αγάπη. Για αυτό όταν έβλεπα τα μάτια της μου την θύμιζαν τόσο. Όμως ποτέ το μυαλό μου δεν πήγε στο να είναι το ίδιο άτομο. Έγινε ένας άλλος άνθρωπος από εκείνον που ήξερα. Η καρδιά μου ράγιζε όταν την έβλεπα έτσι όπως παλιά να κλαίει. Τότε τα παιδιά στο σχολείο την κοροϊδεύαν λόγο τής εμφάνιση της. Ναι μπορεί να ήταν χάλια για αυτούς και για όλους τούς άλλους, αλλά για μένα δεν ήταν έτσι. Όταν την χτύπησα καταλάθος με την μπάλα του μπάσκετ στο κεφάλι και συνελθε μετά την λυποθήμια της, εγώ έμεινα να κοιτάω τα γκρίζα μάτια της. Έπρεπε να το καταλάβω ότι ήταν αυτή. Τώρα την βλέπω να κλαίει πάλι όπως τότε. Ήταν τόσο αδύναμη και την προστάτευε η αδελφή της, αλλά τώρα έγινε επικίνδυνα όμορφη και δυνατή. Ο χαρακτήρας της παρόλο που θέλει να δείξει ένα δυνατότο κορίτσι, παραμένει το ίδιο καλός, γλυκός, στοργικός, υπερπροστατευτικός για όσους αγάπει. Δεν άντεξα άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα. Εκείνη με κοίταξε με αυτά τα γκρίζα μάτια της, τόσο λυπημένα να τρέχουν δάκρυα. Αμέσως τα σκούπισε και σηκώθηκε να φύγει, όμως την σταμάτησα. Ναι ξέρω δεν έχω το δικαίωμα με ότι της έκανα, αλλά δεν μπορώ να την βλέπω να κλαίει. Δεν το άντεχα αυτό τότε και ούτε τώρα. Όμως την πλήγωσα τόσο πολύ και κατέληξε να την πατήσει αυτοκίνητο. Εγώ τότε βρησκόμουν στο μάθημα για ένα μπροτζεκτ με τον Max στο μάθημα βιολογίας και τότε μπήκε μέσα διευθυντής για να ενημερώσει τον υπεύθυνο καθηγητή να για το ατύχημα της Βιολέττας. Έφυγα τρέχοντας και πήγα στο νοσοκομείο που άκουσα από το στο στόμα του διευθυντή. Οι φυλακές δεν με άφησαν να την δώ, όσες φορές και να πήγα. Μετά μετακόμισαν και έτσι την έχασα για 6 ολόκληρα χρόνια. Όσπου μάθαμε την αλήθεια από την αδερφή τής και αν δεν ήταν ο Max να τίς θυμηθεί ακόμα δεν θα ξέραμε τίποτα. Θα πρέπει να με μισούν τόσο και ας μην θυμάται εκείνη. Είχα μείνει να της κρατάω το χέρι και απλά την κοιτούσαν.
Βιολέττα: Ασεμε δεν έχω όρεξη!
Aris: Απλά ήθελα να σου πω αν θέλεις να μιλη...
Βιολέττα: Οποίος σου είπε ότι θα μιλούσα ποτέ μαζί σου μετά από ότι έγινε στο στούντιο ηχογράφησης?

Βιολέττα pov
Έβγαλα το χέρι από το κράτημα του και πήγα να φύγω από εκεί, αλλά όμως πριν κάνω βήμα έξω από την πόρτα της αίθουσας με έποιασε ο Mark και με τράβηξε έξω προς το μέρος του.
Βιολέττα: Πάς καλά και εσύ τώρα?
Mark: Όχι δεν πάω καλά.
Βιολέττα: Το βλέπω αυτό. Τώρα τι θέλεις πάλι.
Mark: Δεν ήθελα να νευριασω μαζί σου, δεν ήθελα να μαλώσουμε, δεν ήθελα να νιώσεις έτσι.
Βιολέττα: Το έκανες όμως.
Mark: Απλά ζήλεψαν, ένταξη!!! Δεν θέλω να σε αγγήζουν.
Βιολέττα: Τί!!!

Βιολέττα pov.
Αμέσως ένωσε τα χείλια μάς έξω από την αίθουσα του χορού. Στην οποία βρισκόταν το τέρας. Ήταν ένα φίλι τόσο γλυκό και εγώ ανταπέδωσα ενστικτώδος.

Aris pov
Δεν πίστευα στα μάτια μου. Η Βιολέττα να φιλιετε μπροστά μου με άλλον. Με αυτόν τον παπάρα. Δεν κατάλαβα πως έφυγα από εκεί. Η καρδιά μου ήταν τόσο πληγωμένη και ματωμένη που χάθηκα για μέρες να μην με βρει κανένας. Ήμουν στο πατρικό μου πίνοντας γιατί κατάλαβα ότι τίποτα δεν άλλαξε από τότε. Είμαι ακόμα ερωτευμένος μαζί τής και τώρα ποίο πολύ από ποτέ. Δεν άλλαξε τίποτα. Έπινα και μεθούσα για μέρες.

Βιολέττα pov.
Μετά από ότι έγινε με τον Mark πλέον είμαστε μαζί και μπορώ να πω ότι είμαστε ένα ωραίο ζευγάρι μαζί. Είναι καλός μαζί μου και κάθε λίγο μου θυμίζει πόσο σημαντική είμαι για εκείνον. Δεν ξέρω αν πήρα την σωστή απόφαση, όμως έπρεπε να ξεφύγω. Ο Logan όταν το έμαθε στεναχωρήθηκε κάπως και το τέρας χάθηκε για μέρες. Τον ψάχνανε ολοι για να πάμε στις διακοπές όλοι μαζί. Ναι λοιπόν έτσι έχουν τα πράγματα. Μάς μάζεψα όλους μια μέρα μίας και φτάνουν τα Χριστούγεννα και μάς ανακοίνωσαν ότι οι εταιρία για την καλή μας δουλειά θα μας έκανε δώρο σε 20 περίπου καλλιτέχνες. Έτσι μάς μάζεψαν για να κάνουμε κλήρωση ποια θα είναι τα μαλοι που θα πάνε στο ταξίδι. Τα άτομα ήταν τα εξής Aris, Βιολέττα, Liam, Μιράντα, Alex, Σέλινα, Logan, Νόρα, Cameron, Στεφανία, Karlos, Αντζελίκα, Daclan, Mark, Ria, Κλάρα και Max, Βικτώρια. Δεν μπορούσαν να τον βρούν πουθενά. Που να έχει χαθεί το τέρας? Για ποιους λόγο το κάνει αυτό στους φίλους του. Τι άχρηστος, άκαρδος, μαλακας. Στο τέλος αρχής να ανησυχώ και εγώ. Μετά από μια βδομάδα τον βρήκανε στο πατρικό του με χαλιά εμφάνηση, μεθυσμένος ούτε και εγώ ξέρω πως. Πίστευα ότι έγινε κάτι με την Ria όμως δεν έγινε κάτι τέτοιο. Ο Krolos ανησυχούσε για πολύ που ήταν έτοιμος να βάλει τα κλάματα την τελευταία μέρα πριν εμφανιστεί. Δεν μπορούσα να βλέπω ένα τόσο γλυκό άγορι να είναι έτσι Αγία έναν αναίσθητο.

Χαμός για ακόμα μια φορά. Άραγε ποιος βρήκε τον Ari και τον έφερε πίσω. Τελικά ο Aris είναι ερωτευμένος με την Βιολέττα από τότε και μάλλον τώρα είναι ποίο πολύ από ποτέ. Ένας διποληκος play boy σαν αυτός ερωτεύτηκε. Άραγε τι θα κάνει στην συνέχεια θα διεκδικήσει την Βιολέττα ή θα τα παρατήσει?
Όμως η Βιολέττα τα έφτιαξε με τον Mrak. Άραγε τι θα γίνει. Σε λίγο στο επόμενο. Τα λέμε αγάπες.💕❤️🥰😍

Έρωτας και Πείσμα. Άρης και Βιολέττα Where stories live. Discover now