Medya-Olmaz Olsun
Miranla sarmaş dolaş yürürken sokak çalgıcılarını gördük. Sezen Aksu Olmaz Olsun çalıyorlardı. Gerçekten iyi çalıyorlardı.
"Miran baksana ne güzel çalıyorlar."
"Evet öyle. Dinleyelim mi?"
"Olur."
Dinlemeye başladık. Çok seviyorum bu şarkıyı. Biraz dinledik sonra şarkı bitti.
"Şarkı bitti."
"Üzüldün mü?"
"Evet çok sevdiğim bir şarkı."
"Az önceki şarkıyı tekrar çalar mısınız?"
"Çalarız tabi. Beğendiyseniz ne mutlu bize."
"Çok beğendik."
"Teşekkür ederiz. Çok mutlu ettiniz bizi. Daha önce kimse söylememişti."
"İlk hayranınız biziz yani."
"Evet sizsiniz. İleride konser verdiğimiz zaman en önde siz olacaksınız yenge."
Yenge mi? Kendimi bir garip hissettim nedense. İçimde bir şeyler kıpır kıpır.
"En önden dinlemek çok güzel olacak. Di mi prenses?"
"Evet çok güzel olacak."
Şarkıyı çalmaya başladılar. Başka insanlar da dinlemek için etrafa toplanmıştı. Gök gürlüyordu ama yağmur bir türlü başlamadı.
"Hadi gel dans edelim."
Miran elimi tutup beni ortaya getirdi. Sonra beni kendine çekti döndürdü ve dizine yatırdı. Kaldırıp tekrar döndürdü. Kendine çekip ellerini belime koydu ben de ellerimi boynuna doladım.
Miran Aksoy|
Şu an Reyyanla sokak ortasında deli gibi dans ediyorduk. Melis bunu duysa kesin Reyyan'ı bana ayarlamaya çalışırdı. Aslında fena olmazdı. Ama şimdilik bilmesin. Sonuçta Reyyan'ın hislerini bilmiyorum. Gerçi kendi hislerimi bile bilmiyorum ama onu öptüğümde hissettiğim şey huzur. O mis kokusu burnuma geldikçe içimi huzur kaplıyordu. Onu gördüğümde kalp ritmim değişiyor. Hele o gülüşü var ya o gülüşü kalbimi söküp atıyor. O gülüşe kurban olurum ben. Ah be Mardin güzeli ne yaptın bana böyle dört günde? Bu kadar kısacık zaman diliminde aşık oldum sana.
"Mutlu musun prensesim?"
"Mutluyum lordum."
Senin gülüşün benim sonum olacak be kıvırcığım. Ya beni sevmezsen o zaman ne olacak? Belki beni sevmiyeceksin, arkadaşın olarak görüceksin. Tamam sevme ama arkadaşın olarak gör ona da razıyım. Başkasını sever misin? Sevme be güzelim. Seni başkasıyla görmeye dayanamam. Sevgilin olursa kıskanır seni o zaman görüşmezsin benimle. Kıskansın da zaten hakkı var. Böyle bir güzellik kıskanılmaz mı? Ben seni görmeden nasıl yaparım bilmiyorum. Senden önce nasıl yaşıyordum onu da bilmiyorum. Şu an tek bildiğim seni sevdiğim. Sana aşık olduğum. Başkasını seversen de canın sağolsun. Senin mutlu olduğunu bilsem yeter bana. Ben de senin mutluluğunla mutlu olurum. Sevmek zaten onun mutluluğuyla mutlu olmak değil mi? Ama beni sevmen için elimden geleni yapacağım. Hatta daha fazlasını yapacağım dünya güzelim benim. Çünkü sana deli divane oldum. Aşık oldum. Sevdim seni bir kere güzel gözlüm. Sen beni sev diye canımı bile veririm. Beni sevdiğini duysam sonra ölsem gıkım çıkmaz sevdiğim. Bunları o güzel gözlerine bakarak söyleyebilecek miyim sevdam? Aşkımı haykırabilecek miyim sana? Bilmiyorum. Şu an zaman dursa biz seninle dansımıza devam etsek ama zaman geçiyor prensesim. Hiç bitsin istemiyorum ama bitmek zorunda nefesim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdim Seni Bir Kere
FanfictionDoğduğum günden beri birçok savaşa girdim. Savaşların en büyüğünün üniversiteye gitmek olduğunu sanmıştım ama yanılmışım. Üniversite okumak için girdiğim savaşları kazanmış, doğduğum Mezapotamya'nın büyülü toprakları Mardin'den çıkıp sayısız savaşla...