🌹5.Bölüm~Olaylı Gece

956 63 320
                                    

Medya-Alacalı

Sabah güneş ışıklarının yüzüme vurmasıyla uyandım. Yatarken güneşliği neden çekmediysem sanki. Saat daha sekiz. Banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Özge'nin odasına gittiğimde hâlâ uyuyordu. Uyandırmaya kıyamayıp tekrar odama döndüm. Kitaplıktaki kitaplara baktım. Ve en sevdiğim kitap serisi olan Uyumsuz serisi vardı. Bilim kurgu romanıydı. Normalde bilim kurgu sevmem ama bu seriyi çok seviyorum. Allah bilir kaç kere okudum. Serinin ilk kitabı olan Uyumsuz'u alıp yatağıma uzandım ve okumaya başladım. Oldukça sürükleyici bir romandı. Yaklaşık bir buçuk saat sonra kitap bitmişti. Tekrar Özge'nin odasına gittim. Hanımefendi uyanmamıştı hâlâ. Bu sefer uyandıracaktım.

"Özge kalk hadi!"

"Noldu Reyyan ne güzel uyuyordum?"

"Sabah oldu canım! Ya kalk hadi sıkıldım."

"Git kitap oku."

"Bir buçuk saattir okuyorum zaten."

"Yok artık Reyyan! Kargalar kahvaltısını yapmadan derdin neydi?"

"Uyku tutmadı işte Özge."

"O zaman sen kahvaltıyı hazırla ben de bir duşa giriyim."

"Tamam çabuk ol!"

Mutfağa inip dolaba baktım. Ne yapabilirim diye düşünürken aklıma pankek yapmak geldi. Malzemeleri çıkarıp yapmaya başladım. Bir yandan da Buray'ın Alacalı şarkısını söylüyordum.

"O Reyyan Hanım sabah sabah ne bu neşe?"

"Her zamanki halim."

"İyi öyle diyorsan öyledir."

Bu bana bir şey mi ima etmeye çalışıyor?

"Hadi çenen çalışacağına elin çalışsın al şu tabakları."

Özge tabakları bahçedeki masaya götürdü ben de pankekleri alıp yanına geçtim. Özge ile kahvaltılık şeyler yemeyi sevmezdik. O yüzden krep pankek gibi şeyler yerdik.

"Çikolatalı en sevdiğim."

"Biliyorum ondan yaptım."

Miran Aksoy|

Sabah annem odama gelip uyandırdı.

"Oğlum hadi kahvaltıya gel!"

"Tamam anne sen in ben geliyorum."

Kalkıp banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım. Üstümü değiştirip aşağıya indim.

"Günaydın oğlum."

"Günaydın anne."

"Babaya günaydın yok mu?"

"Sana daha kaç kere söyleyeceğim? Sen benim babam değilsin! Bunu o kalın kafana sok! Benim babam Tarık Aksoy!"

"Biyolojik baban olmasamda on yıldır bu evdeyim."

"Sen benim için sadece annemin kocasısın Mehmet Aslanbey!"

"Arkadaşlarınla benim param sayesinde buluşuyorsun, benim param sayesinde o araban var! Bunu unutma!"

"O para benim babamın! Sen annemi yalanlarınla kandırıp babamın şirketinin üstüne kondun!"

"Ben olmasam o şirket batardı!"

"Senin o şirkette yaptığın tek şey imza atmak! Toplantılara bile katılmıyorsun,şirkete uğramıyorsun bile sürekli klüptesin! Ne faydan var şirkete? Söylesene Mehmet Aslanbey!"

"Miran haddini aşma!"

"Anne bari sen yapma bu adam senin gözünü kör etti! Gör artık gerçekleri!"

Sevdim Seni Bir KereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin