🌹13. Bölüm~ Seviyorum

801 59 891
                                    


Medya-Vaziyetler

Aşk insanı o kadar fazla değiştiriyor ki bazen yaptığım şeylere şaşırıyorum. Mesela önceden olsa bir erkeğe asla böyle sarılmazdım. Gerçi babama bile böyle sarılmadım. Babamla hiç baba kız ilişkimiz olmadı. Babam bugüne kadar her ihtiyacımı karşıladı ama sevgiye olan ihtiyacımı karşılayamadı. Babamın yerine bana o sevgiyi dayım verdi. Herkesin ilk aşkı babasıyken benim ilk aşkım dayım olmuştu. Dayım o kadar güzel bir yüreğe sahipti ki Özge onun için nasılsa ben de onun için öyleydim. Yengem de aynı dayım gibiydi. Beni Özge'den hiçbir zaman ayırmadı. Mardin'de oldukları zamanlar Özge'ye ne aldılarsa bana da ondan aldılar. Belki de o yüzden burda kendimi Mardin'de olduğundan daha çok evimde hissediyorum. Sadece annemi çok özlüyorum. Keşke annem de benimle birlikte burada olsaydı.

"Reyyan!"

"Efendim?"

"Niye düştü o güzel yüzün meleğim? Söyle bakalım."

"Annemi özledim."

"En çok neyini özledin peki?"

"Beni dizine yatırıp saçlarımı okşamasını."

"Benim dizime yat o zaman. Annenin yerini tutamam ama belki biraz olsun o anları zihninde canlandırırım."

Miran dizine vurdu sonra da eliyle gel işareti yaptı. Ben de başımdaki tacı alıp Miran'a uzattım.

"İyi bak ona. Çok değerli."

"Demek çok değerli ha?"

"Evet. Çok değerli."

"Değerli yapan şey ne peki?"

"Çok sevdiğim birinin vermesi."

"O çok sevdiğin biri de seni çok seviyor kelebeğim. Hadi gel dizlerime yat. Bak senin yatmanı bekliyorlar."

Cesaretimi toplayıp dizine yattım. Saçlarımı okşamaya başladı.

"Rahat mı?"

"Çok rahat. Ama dizin ağrımaz mı?"

"Sonsuza kadar dizimde yatsan yine de ağrımaz."

"Emin misin?"

"Hiç olmadığım kadar."

Miran saçlarımı okşamaya devam ediyordu. O kadar güzel okşuyordu ki uykum geliyordu. Dizleri de çok rahattı. Rahat yerlerde hep uykum gelir benim. Uyusam rezil olur muyum? Uyurken ya çok çirkinsem? Bunları düşünürken gözlerim daha fazla dayanamayıp kendini uykuya teslim etti.

Miran Aksoy|

Reyyan dizlerimde uyuya kalmıştı. Ben de saçlarını okşuyordum. İpek gibiydi saçları. Okşamaya doyamıyorum. O kadar güzel uyuyordu ki melekler görse kıskançlık yaparlardı. Meleğim benim... Ne kadar da huzurlu uyuyor. Ömrümün sonuna kadar bu manzarayı izlemek istiyorum. O kadar korkuyorum ki seni kaybetmekten. Bir gün benden gider misin? Sensiz nasıl yaşanır ki? Şu kısacık zaman diliminde o kadar alıştım ki sana anlatamam. Her saniye yanımda ol istiyorum. Yanımda olduğun zamanlarda bile özlüyorum seni. Benden hiç gitme güzelim. Hep benimle kal. Sen gidersen ben nefes alamam. Seni çok seviyorum birtanem. Saçlarını kenara çekip kulağına fısıldadım.

"İyi uykular sevdiğim."

Yüzünde tebessüm oluştu. Uyanınca hatırlamayacak ama şu an duyduğunu biliyorum.

Özge Kılavuz|

Eve geldiğimden beri annem ve babam tarafından sorguya çekiliyorum. Of Miran of. Ne olurdu başka zaman yapsaydın sürprizini? Yapacak zaman bulamadı eski ormantik yeni romantik Eda'nın deyişiyle hırpo Miran.

Sevdim Seni Bir KereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin