🌹32.Bölüm~Tatlı Telaşlar

612 38 317
                                    

Medya-Hoş Geldin

"Diğer bir adeti daha yerine getirsek mi karıcığım?"

"Neymiş o adet?"

"Gerdek gecesi."

"Biz onu yapmadık mı?"

"O ayrı, bu ayrı. Ha yorgunum dersen o da ayrı."

"Ben şimdi yorgunum desem uslu mu duracaksın?"

"Evet bebeğim."

"Ama yorgun değilim. Hem adet yerini bulsun değil mi? Adetler önemli."

"Öyle. Çok önemli."

Yavaş yavaş saçımdaki tel tokaları çıkardı. Ardından takıları çıkardı. Neden bu kadar yavaş yapıyor ki? Yavaş yavaş birbirimizi soymaya başladık. İkimiz de üstümüzdeki tüm fazlalıklardan kurtulunca yavaşça yatağa uzanıp üzerime çektim.

"Babacığım senin uyku saatin geldi. Hadi kapat bakalım gözlerini."

"Kapattı babası."

Dudaklarımı öpmeye başladı. Yavaşça karşılık vermeye başladım.

Elleri rahat durmayıp vücudumun her yerinde geziyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elleri rahat durmayıp vücudumun her yerinde geziyordu. Aniden üstüne çıktım.

"Ani hareketler yapma güzelim. Bir yere kaçmıyorum."

Kucağına oturup ellerimi kaslarında hareket ettirmeye başladım. Bir yandan da kucağında yavaşça hareket etmeye başladım. Elleriyle kalçalarımı okşamaya başladı.

"Bunlar sevgiliyken bu kadar dolgun değildi. Böyle olması çok hoşuma gidiyor."

"Kalçalarıma mı baktın diye sormayacağım."

"Beraber uyuduğumuz gecelerde tüm gece okşadım."

"Öyle mi?"

Kendimi bastırıp daha sert hareket etmeye başladım. Miran'ın tabiriyle kuşu tamamen uçuşa geçmişti. Zaten çok sertti şimdi iyice sertleşmişti. Seviştikten sonra oturabilir miyim? Bilmiyorum.

"Öyle. Imm!"

"Ne oldu?"

Elleri göğüslerime gitti. Yavaşça sıkmaya başladı. Şu hareket beni kendimden geçiriyordu. Tırnaklarımla kaslarını çizmeye başladım.

"Hoşuma gitti. Hem de çok. Ama dayanacak gücüm kalmadı."

Altına alıp boynumu öpmeye başladı. Boynumdan yavaş yavaş her noktamı öperek kasıklarıma kadar geldi. Ellerini kasıklarımda gezdirmeye başlayınca inledim. Boynunu emmeye başladım. Elleri yavaşça iç kısımlara doğru kayınca tekrar inledim. Hafif aşağı kayıp kasıklarıma öpücük kondurmaya başladı. Dudakları içe doğru kıvrılınca tırnaklarımı sırtına geçirdim. Boğazından hırıltılı bir ses dökülünce gülümsedim. Miran'a yardımcı olmak adına hafifçe kalçalarımı kaldırdım. Elleriyle kalçalarımı okşamaya başladı. Aynı zamanda da öpücükleri sertleşti.

Sevdim Seni Bir KereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin