🌹 31.Bölüm~Alliyü'l Ala

810 45 331
                                    

Medya-ReyMir Düğün Klibi

Aliyyü'l Ala: Bir şeyin en yüksek noktası, harikalar harikası

Miran Aksoy|

Sabah güneşin gözüme vurmasıyla uyandım. Kollarımın arasında uyuyan meleklerime baktım. Acaba sizi hak edecek ne yaptım ben? Yavaşça kalkıp duşa girdim. Sonra üzerimi giyinip meleklerime kahvaltı hazırlamak için mutfağa indim. Mutfağa indiğimde babaannemin elinde güzelimin sabahlığı vardı. Umarım meleğime bir şey demezsin babaanne. Yanına ilerledim.

"Bu karına ait herhalde."

"Evet. Karıma ait."

"Söyle karına bir daha özel eşyalarını ulu orta yerlere bırakmasın. Ayıp denen bir şey var."

"Ben ortada ayıplık bir şey görmüyorum babaanne. Ayrıca onu oraya koyan benim."

"Odanız yok mu? Oraya koy."

"Bizim canımız belki mutfak fantezisi istedi babaanne. Olamaz mı? Karımla mutfakta sevişmemde ne var?"

Sabahlığı elime tutuşturup hızla mutfaktan çıktı. Öyle gidersin işte Aynur Aksoy. Kimse karıma tek kötü söz söyleyemez. Kollarımı sıvayıp ellerimi yıkandıktan sonra kahvaltı hazırlamaya başladım.

"Ay yengesinin kuzusu acıkmış mı?"

Sülalenin meraklı yengesi Neriman yengem. Zerrin yengemin yanında melek. Tek kötü huyu fazla meraklı.

"Yok yenge. Acıkmadım."

"E kime o zaman bu?"

"Karımla bebeğime yenge."

"Ay doğru ya! Ben onu unuttum. Yengem sen şimdi baya evlisin ve baba olacaksın öyle mi?"

"Öyle yengeciğim."

"Ay sen daha dün ortalıkta koşuşturuyordun."

"Zaman hızlı geçiyor yenge."

"Ya ben gelin hanımla hiç konuşamadım. Adı Reyhan'dı değil mi?"

"Reyhan değil Reyyan."

"Pardon yengem. Nasıl tanıştınız?"

"AVM'de çarpışarak. Sonra bir baktım Özgür amcanın yeğeni. Öyle oldu."

"Okuyor mu?"

"Aynı sınıftayız."

"İlk kim açıldı?"

"Ben ona sevdiğimi baya belli ettim hareketlerimle ama ilk o açıldı."

"Vallaha helal olsun kıza. Takdir ettim. Hep erkekler mi atacak ilk adımı?"

"Bence de."

"Peki evlenmeye nasıl karar verdiniz?"

"Orası biraz karışık."

"Çocuk ne kadarlık?"

"18 günlük yengesi."

"Evleneli kaç gün oldu?"

"18 gün."

"Ha ilk gece oldu yani."

"Aynen öyle oldu."

"Yardım edilecek bir şey var mı yengem?"

"Yok yengeciğim."

"Ben de sıkıldım. Bari diğerlerinin kahvaltısını hazırlayayım. Ne yapayım kahvaltıya? Karın ne sever? Hiç ben hazırladım deme. Hem onu yer hem de benim hazırladığımı yer. İki canlı o. Ee en çok ne seviyor kahvaltıda?"

Sevdim Seni Bir KereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin