Soru 1) İlk libidosal anınızda ne hissettiniz?
Cevap:
Çok heyecanlandım. Elim ayağım titredi. Kalbim yerinden çıkacak gibi atmaya başladı. İçimi huzur kapladı. (Reyyan'a bakar.) Gerçi her gördüğümde aynı duyguları hissediyorum. (Reyyan'ı yanağından öper.)Soru 2) Neden Reyyan Hanıma sürekli kertenkele gibi yaklaştığınızı anlatır mısınız?
Cevap:
Sizi empati yapmaya davet ediyorum. Böyle güzel, tatlı (Reyyan'ın saçlarını koklar.) mis kokulu bir prenses sizin hayatınızken siz nasıl yaklaşırdınız?
Soru 3) Bu libidonun kaynağı ne?
Cevap:
Yanımda duran dünyalar güzeli,hayatımın anlamı, nefesim olan kadınım.
Soru 4) Sizin için evlilik ne demek?
Cevap:
Evlilik benim için meftun olduğum kadının sürekli kanatlarımın altında olması. Evde her yerin sevdiğim gibi kokması. Daha bir sürü şey ama o kadar özele inmeyelim. (Reyyan ayağıyla ayağına vurur. Miran çapkın gülüşünü kondurur.)
Soru 5) En sevdiği baldızı kim?
Cevap:
Aradaki kan bağından dolayı Aslı.
Soru 6) Bir adaya düşse yanına alacağı 3 kişi?
Cevap:
Önceden 3 şey diye sorulurdu. Devir çok değişmiş. Öncelikle tabi ki de Reyyan'ımı alırım. Sonra, sonra... Başka da kimseyi almam. Reyyan'ım yeter bana. Herkesten uzakta baş başa... (Reyyan öksürür.) Hayatım iyi misin? Su getiriyim mi?
Reyyan: İyiyim canım. Gerek yok suya. Siz röportaja devam edin lütfen.
Soru 7) Reyyanla tanıştıktan sonra mı kertenkeleliğinizin farkına vardınız?
Cevap:
Aslında çocukken sürekli Reyyan'ımı yanımda görmeyi, sarılıp koklamayı istiyordum ama o beni hiç görmemişti ki... Ben de onu canlı canlı görmemiştim. O yüzden tanıştıktan sonra diyebiliriz.
Soru 8) Bu kadar ince düşünceli olmayı kime borçlusunuz?
Cevap:
Soru mu bu? Tabi ki de canımdan çok sevdiğim inci taneme.
Soru 9) Evlenince nasıl bir hayat düşünüyorsunuz?
Cevap:
Evli, mutlu, çocuklu. Şaka şaka! Çok mutlu, aşk dolu, huzurlu,hep sevdiğimle sımsıkı, yan yana, can cana...
Soru 10) Aşk sizce ne anlam ifade ediyor?
Cevap:
Aşk... (Reyyan'ın gözlerine bakar.) Aşk anlatılmaz. Aşkı anlatacak ne bir kelime ne bir cümle ne bir şiir ne de bir resim var. Ama illa Miran bir şey söylesin derlerse Reyyan derim. Aşkın, sevginin, sevdanın, mucizenin diğer adı Reyyan.( Reyyan Miran'ı yanağından öper. Miran da Reyyan'ı öper.)
Soru 11) Reyyan'dan önceki Miran ile Reyyan'dan sonraki Miran arasındaki fark ne?
Cevap:
Reyyan'dan önceki Miran mı? Öyle bir Miran mı var? Ben tanımıyorum öyle birini.
Reyyan: Miran doğru dürüst cevap versene.
Verdim ya güzelim. Senden önce ben yaşamıyormuşum ki. Yaşamak ne bilmiyormuşum. Hayatın anlamı yokmuş senden önce.
Soru 12) Bu kadar kıskançlık zor olmuyor mu?
Cevap:
Hiç zor olmuyor. Sanırım bu konuda babama çekmişim. Babam da çok kıskanç bir adamdı. Babamın annemi kıskandığı gibi bende deniz yüzlümü kıskanıyorum. Seven insan kıskanır. Hiç öyle medeni insan şeyine de girmesinler. Çünkü ben her şeyden kıskanıyorum.
Reyyan: O belli zaten.
Ne belli bir tanem?
Reyyan: Ne demek ne belli?
Soru 13) Reyyan'ın çocuğu olmuyor diyelim. Ya da senin. Ne yaparsın?
Cevap:
Böyle bir şey olabilir. Sonuçta herkesin çocuğu olacak diye bir kanun yok. Yetimhanede kendilerine aile arayan bir sürü çocuk var. Ben soy saçmalıklarına girecek bir insan değilim. Olması nasıl normal bir durumsa olmaması da gayet normal bir durum. Tedavisi varsa tedavi oluruz. Eğer yoksa evlat ediniriz. Tabi canımın içi de isterse.
Reyyan: İsterim tabi.
Soru 14) Diyelim ki Reyyan'ın eskiden sevgilisi vardı. Buraya gelse ne yaparsın?
Cevap:
Bu o kişinin davranışlarına bağlı. Göz ucuyla benim sevdiğime bakarsa kafa göz dalarım. Hiç bakma öyle güzelim. Düşüncesi bile ateşimi yükseltti. Biz diğer soruya geçelim.
Soru 15) Reyyan'ın yanında birilerini görünce ne düşünüyorsun?
Cevap:
Cinsiyet fark etmeksizin kıskanıyorum. Sadece ben göreyim istiyorum. Ama olmuyor işte. Benim onda gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor.
Soru 16) Kıskançlığınıza 1-10 arası bir puan verseniz kaç olur?
Cevap:
Bunu sizin takdirinize bırakıyorum.
Soru 17) Kertenkele olunca size ne gibi bir his geliyor?
Cevap:
O hissi anlatmam mümkün değil. Yaşayan bilir. Diğer soruya geçelim lütfen.
Soru 18) İlerde kendinizi ve yakınlarınızı nerede ve ne yapıyor olduğunu görüyorsunuz?
Cevap:
İş olarak baktığımızda hepimizi aynı şirkette çalışırken görüyorum. Hem böylece çalışmak daha zevkli bir hâl alır. Onun dışında biz meleğimle evliyiz, Özge ve Umur evlilik yolunda, Aslıyla Emre sevgili sevgili takılıyorlar, Ece tutmuş kolundan birini getirmiş büyük ihtimalle yabancı biri,Eda hâlâ sap olmaktan mutlu, Melis'den her şeyi beklerim. Sağı solu belli olmaz.
Soru 19) En çok yapmak istediğiniz ancak yapamadığınız şey var mı, varsa ne?
Cevap:
Bu soru fazla özel değil mi? Pas hakkım var mı? Eğer varsa pas hakkımı kullanıyorum. Özelimi herkesle paylaşamam.(Reyyan'ın kulağına bir şey fısıldar.)
Soru 20) Evlenmeden aynı evde yaşanması ya da birlikte olunması hakkındaki düşünceleri toplum baskısı mı yoksa kendi özgür iradesi mi?
Cevap:
Başkalarının ne dediğini umursamam. Tabi belli başlı kişiler dışında. Aynı evde yaşamamıza Özgür amca asla izin vermez. Evlendiğimiz zaman bile haftanın 6 günü Reyyan'ım onlarda kalır gibi bir his var içimde. Her neyse... Birlikte olma konusuna gelirsek ben Özgür amcaya yani beni büyüten adama böyle bir şey yapamam. Güvenini boşa çıkaramam. Ayrıca sevdiğim kadının pişman olmasını asla istemem.
Biraz eğlenelim diye albertinekayip'a özenip böyle bir şey yaptım. Umarım eğlenmişsinizdir. Devam etmesini isterseniz kiminle röportaj gelmesini ve sormak istediğiniz soruları lütfen yazın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdim Seni Bir Kere
FanfictionDoğduğum günden beri birçok savaşa girdim. Savaşların en büyüğünün üniversiteye gitmek olduğunu sanmıştım ama yanılmışım. Üniversite okumak için girdiğim savaşları kazanmış, doğduğum Mezapotamya'nın büyülü toprakları Mardin'den çıkıp sayısız savaşla...