Medya-Gül Ki Sevgilim
Sabah Miran gözüne gelen güneş ışıklarıyla uyandı. Oflayıp gözünü açmadan arkasını döndü. Elini yan tarafa attığında Reyyan'ın olmadığını fark etti. Reyyan uyandıysa Nil'in de çoktan uyanmış olması lazımdı ama uyansa yanına gelirdi. Kalkıp elini yüzünü yıkadıktan sonra Nil'in odasına ilerledi. Gördüğü manzarayla gözlerini birkaç kez açıp kapattı. Yine aynıydı, değişmiyordu. Perisi Umut'a sıkıca sarılmış mışıl mışıl uyuyordu.
"Allah'ım sabır ver!"
Sabahın köründe kalkan kızı bir tane bücürle birlikte mışıl mışıl uyuyordu. Bir de üstüne koala gibi sarılmışlardı birbirlerine. Daha fazla bu manzarayı izlemeye dayanamayıp mutfağa indi. Dolabı açıp eline soğuk kahve aldı. Tek dikişte içtikten sonra bir tane daha içti. Reyyan'ın sesini duyunca arkasına döndü.
"Miran ne yapıyorsun? Aç karnına iki tane içilir mi?"
"Hararet bastı."
"Neden?"
"Nil'in odasına gittin mi sabah?"
"Gittim, neden ki?"
"Umutla koala gibi sarılmışlar birbirlerine."
"Evet, gördüm. Çok tatlı değiller mi?"
"Tabi ki de değiller!"
"Bu kız evlenince ne yapacaksın?"
"Benim kızım beni bırakıp elin oğluna gitmez."
"Ben seninle niye evlendim?"
"Beni sevdiğin için, bana kör kütük aşık olduğun için ha bir de benden iyisini bulamayacağın için."
"Maşallah, çok mütevazisin aşkım."
"Her zaman yavrum."
"Ben seninle bu sebeplerden dolayı evlendim, Nil de bu sebeplerden dolayı evlenecek. Umutla birbirlerine olan hisleri gerçek mi, yoksa çocukça bir şey mi bilemem. Onu zaman gösterir ama kalbini titreten birini bulduğu zaman o da evlenecek."
"Ya güzelim deme öyle! Zaten ateşim yüksek."
"Duş al, kendine gelirsin."
"Tek başıma mı alacağım?"
"Sence?"
"Of!"
"Oflama, doğru banyoya."
"Emredersin karıcığım!"
🌹
Miran Umut'a kızmaya çalışıyordu ama Umut'un bakışları yüzünden kızması hep yarım kalıyordu. Bu çocuğun annesi gibi bakması hiç etik değildi. Papatyası nasıl babasına benziyorsa bu bücür de annesine benziyordu. Derin bir nefes aldı Miran.
"Öyle bakma Umut Efendi! Ciddi bir şey konuşuyoruz burada."
"Naçıl look yapmayayım dayı?"
"Süt dökmüş kedi gibi."
"O what oluyoy?"
"Senin gibi oluyor. Şimdi kızmıyorum ama perimi üzersen bozuşuruz. Ona göre."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdim Seni Bir Kere
FanfictionDoğduğum günden beri birçok savaşa girdim. Savaşların en büyüğünün üniversiteye gitmek olduğunu sanmıştım ama yanılmışım. Üniversite okumak için girdiğim savaşları kazanmış, doğduğum Mezapotamya'nın büyülü toprakları Mardin'den çıkıp sayısız savaşla...