Medya-Hayat Şaşırtır
Aradan geçen saatlerde Miran'ın içi içini yiyordu. Ya Reyyan'a bir şey olursa? Ne yapardı o zaman? Ya da aşk tanesine ne derdi? O daha minicikti. Zaten Reyyan'a yaptıklarının altında ezilirken bir kez daha kendisi yüzünden sevdiği kadına bir şey olmasını nasıl açıklardı kızına? Ya da oğluna bir şey olursa Reyyan'a ne derdi? Bir evladımız daha benim yüzümden gitti diye nasıl söylerdi?
"Miran kötü bir şey olmaz di mi?"
"Olmaz abi. Bademim inatçıdır, güçlüdür. Amcası da yanında."
"Reyyan'a şey olursa ben aşk taneme ne derim? Umut'a bir şey olursa Reyyan'a ne derim?"
"Kötü düşünme. Sen papatyama bücürü eve götürmenin hesabını nasıl vereceksin? Onu düşün."
"Onlar iyi olsun da ben sürünürüm."
"İyi olacaklar."
"Gerçekten mi?"
"Gerçekten."
"İyi ki varsın lan!"
"Sen de abi, sen de."
İki Miran dışarıda sabırsızca beklerken Umut doğmamakta ısrar ediyordu. Su Reyyan'ın elini sıkıca tutmuş, sancılarının arasında kendine bir şey olursa ne olacağını düşünüyordu. Umut'un süte ihtiyacı vardı, tavçanı daha minicikti. Kızına doymadan, oğlunu kucağına almadan gitmek istemiyordu ama yine de hayat bu, ne olacağı belli olmuyordu.
"İkiz eğer bana bir şey olursa çocuklar da Miran da size emanet."
"Bir şey olmayacak ki sana."
"Çocuklara hep onları çok sevdiğimi anlat,olur mu?"
"Onlar kendileri anlayacak çünkü anneleri yanında olacak."
"Miran'a da söyle, kendini salmasın. Bir de onu hep çok sevdiğimi söyle."
"Buradan hep birlikte çıkacağız. Sen şimdi küçük beye odaklan sadece."
"Hadi güzelim,biraz daha ıkın. Kafası göründü."
Aradan geçen 15 dakikanın ardından Umut sonunda doğmuştu. Su oldukça yorgun düşmüştü ama ikisi de iyiydi. Kontrolleri yapıldıktan sonra odaya alacaklardı. Gökhan Umut'u Su'nun kucağına verdiğinde Su sıkıca oğluna sarıldı.
"İkiz baksana şuna."
"Çok sevimli."
"Gözleri renkli gibi sanki."
"Yeşil gibi duruyor."
"Benimkinin kıskançlığını düşünemiyorum."
"Ben de benimkinin."
İkisi de gülmüştü buna. Umut da daha yeni doğmuştu ama denilenleri anlamış gibi kendince sesler çıkartıyordu. Reyyan içeriden çıktığında iki Miran da merakla bakıyordu. Umut'un ağlama sesi gelmişti ama ne giren vardı ne de çıkan.
"Merak etmeyin, ikisi de iyi. Kontrolleri yapılıyor."
"Çok şükür."
"Miniğim gerçekten iyiler di mi?"
"İyiler abi."
"Bebek çirkindir inşallah."
"Maalesef kocacığım. Hatta gözleri yeşil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdim Seni Bir Kere
FanfictionDoğduğum günden beri birçok savaşa girdim. Savaşların en büyüğünün üniversiteye gitmek olduğunu sanmıştım ama yanılmışım. Üniversite okumak için girdiğim savaşları kazanmış, doğduğum Mezapotamya'nın büyülü toprakları Mardin'den çıkıp sayısız savaşla...