🌹 18. Bölüm~Okulun İlk Günü

878 69 1K
                                    

Medya-Memur

Enes'e bakmamızın üzerinden bir hafta geçmişti. O günün sabahında annesi ve babası gelip Enes'i almışlardı. Çok tatlı Ela adında bir kız kardeşi olmuştu. Enes gittikten iki gün sonra biz de dayımın işi çıktığı için hep beraber Ankara'ya geri döndük. Yarın sabah okul başlıyordu. Çok heyecanlıyım. Bu yüzden uyku tutmuyordu bir türlü. En sonunda Miran'a mesaj atmaya karar verdim.

                                                 Uyudun mu

Lordum 🖤

Hayır sevgilim

                                                      Sevindim

Lordum 🖤

Niye uyumamış benim tatlı sevgilim 🤔

                                               Heyecandan

Lordum 🖤

Heyecanını yerim senin

                       Yarın nasıl olacak sence

Lordum 🖤

Çok güzel olacak birtanem hadi uyu artık

                                                  Sıkıldın mı

Lordum 🖤

Asla güzelim 🧡 uykusuz kalma diye dedim

                                  Sen niye uyumadın

Lordum 🖤

Dünyalar güzelimi düşünüyorum

                         Çok tatlısın ama sen 🙈

Lordum 🖤

Utangaç sevgilim benim 😍

                                          Hadi uyu artık

Lordum 🖤

Sen uyumazsan ben de uyumam

                               Tamam uyuyacağım

Lordum 🖤

İyi uykular inci tanem🖤😘🔥

  İyi uykular prensim 🖤😍

Miranla konuşunca biraz da olsa rahatlamıştım. Bir hafta önce içimde olan o his hâlâ vardı. Ama biraz olsun azalmıştı. Bu arada yengem de hamileydi. Daha dayıma söylemedi ama. Ailemize küçük biri katılacaktı. Özge bir kardeşi olacağını öğrenince çok sevindi. Yıllardır hep bir kardeşi olsun istemişti. Şu anda bunu bilmeyen tek kişi dayımdı. Annem de duyunca çok sevindi. Babamın ise hâlâ İstanbul'da olması beni şaşırtıyordu. Hiç bu kadar uzun gitmezdi. Bunları düşünürken kendimi uykuya teslim ettim.

Sabah alarmın çalma sesiyle uyandım. Kalkıp banyoya gittim. Rutin işlerimi hallettikten sonra dolabıma göz gezdirdim. Mavi çiçekli bir etek ve beyaz bluzumu alıp giydim. Eylül ayında olduğumuz için havalar serinlemişti. Bu yüzden üstüne mint yeşili deri ceketimi giydim. Beyaz spor ayakkabılarımı da ayağıma geçirip bağcıklarını bağladım. Saçlarımı yan taraflarından bir tutam alıp arkada tutturdum. Turuncu çantamın içine de gerekli şeyleri koydum.

Sevdim Seni Bir KereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin