Medya-Müzik Kutusu
Instagram'da yaptığım yorumlara ben bile hayret ediyorum. Nasıl yazdım o yorumları? Kesin rezil oldum. Etrafıma baktığımda Miran hariç herkes telofona bakıyordu. Miran ise bana bakıyordu. Gözünü bir saniye bile kırpmadan bakıyordu. Çok dikkatli bakıyordu bal hareleriyle.
"Niye öyle bakıyorsun? Yüzümde bir şey mi var?"
"Evet var."
"Ne var?"
"Melekleri kıskandıracak kadar güzel bir yüz var."
"Miran!"
"Ney Miran?"
"Abartma istersen."
"Abartmıyorum. Doğruları söylüyorum."
"Bakma bana. Bak ne güzel manzara var ona bak."
"Benim manzaram daha güzel."
"Herkesin içinde şöyle şeyler söyleme."
"Ne oldu? Utandın mı?"
"Evet utandım."
"Instagram'da yorum yaparken utanmadın mı?"
"Miran susar mısın?"
Sırıtmaya başladı. Komik bir şey mi var? Niye gülüyorsun? Çok güzel gülüyor ama. Reyyan kendine gel.
"Ayrıca bu Fahreddin denen lavuk yine fotoğrafını beğenmiş."
"Ne yapabilirim Miran? Çocuk fotoğrafı güzel bulmuş beğenmiş."
"Güzel falan bulamaz!"
"Niyeymiş o?"
"Benim sevdiğimin fotoğrafını o lavuk beğenemez!"
Sevdiğim... Ne kadar güzel bir kelime. İnsanın içine işliyor. Böyle kalp ritmini bozuyor. Hele ki bunu sevdiğin adam söyleyince. Ne diyorum ben? Miran'ı seviyorum ama daha çok erken. Biraz daha tanımak istiyorum onu. Biraz daha bu ortama alışmak istiyorum. O kadar yabancıyım ki böyle şeylere ne yapıcağımı bilmiyorum.
"Kim beğenir peki?"
"Ben beğenirim. Benim meleğimin fotoğrafını ben beğenirim. O Fahreddin gibi lavuklar beğenemez!"
"Tamam Miran. Sakin ol.
"Prensesim!"
"Efendim?"
"O yorum yapan kimdi?"
"Hangi yorum yapan?"
"Ne demek hangi yorum yapan? En sevdiğim öğrencim burdaymış yazan. Yoksa başka yapan da mı var?"
"Başka yapan yok. Sen öyle birden sorunca bir an aklıma gelmedi."
"İyi o zaman."
"O yorumu yapan benim lise son sınıftaki edebiyat hocam."
"Ben hiç bir edebiyatçımla anlaşamadım."
"Diğerleriyle anlaştın yani."
"Çok iyi anlaşamasam da evet anlaştım. Neyse sen hocandan bahsediyordun."
"Konuyu değiştirme!"
"Değiştirmiyorum. Sezgin hocayı merak ettim ben."
"Ondan yani."
"Ondan canım."
"Sezgin hocanın sınavı kazanmamda çok büyük bir payı var. Ben ne zaman motivasyonumu kaybetsem beni motive etti. Çalışmalarımdaki eksiklerimi söyledi. Yani anlayacağın benim için çok önemli biri."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdim Seni Bir Kere
FanfictionDoğduğum günden beri birçok savaşa girdim. Savaşların en büyüğünün üniversiteye gitmek olduğunu sanmıştım ama yanılmışım. Üniversite okumak için girdiğim savaşları kazanmış, doğduğum Mezapotamya'nın büyülü toprakları Mardin'den çıkıp sayısız savaşla...