Medya-Doğum Günü
Sonunda eve gelmişlerdi. Reyyan'ın anahtarı çıkarıp kapıyı açmasıyla Nil'in içeride koşuşturmaya başlaması bir olmuştu. Yerinde asla duramıyordu minik çilek kız.
"Evim,evim... Dücel evim."
"Babacığım sen çok mu özledin evimizi?"
"Ebet! Hayvanlay falan düceldi ama inçanın evi dibiçi no."
"Bugün kiminle uyuyacaksın perim?"
"Oytanıcda yatacağım. Ben bu annime hiç düvenmiyoyum. Dece çana çayılıy falan. Momy döcüm üçünde."
Nil ellerini arkasında bağlayıp pıtı pıtı merdivenleri çıkmaya başlamıştı. Annesiyle babası da gülerek minik mucizelerini izliyordu.
"Kıskançlığı tuttu yine."
"Haksız da değil yani."
"Nasıl yani?"
"Gece ahtapot gibi sarılıyorsun güzelim."
"Sadece ben mi sarılıyorum? Sen çok masumsun sanki."
"Kızma güzelim, şaka yapıyorum."
"Ben gidip kızıma bakayım."
"Benim de kızım,ben de bakayım."
"Gel, bakalım o zaman."
Reyyan birkaç adım atmıştı ki Miran kolundan tutup kendine çekti. Sıkıca beline sarıldı. Nefesleri birbirine karışırken ikisinin de kalbi hızlı hızlı atıyordu.
"Tripli misin sen bana?"
"Yoo, değilim."
"Cık! Yemedim."
"Hiç mi yemedin?"
"Hiç yemedim. Çok belli ediyorsun."
"Bir şey itiraf edeyim mi?"
"Et yavrum."
"Bu kadar yakınken hiç trip atamıyorum ben. Bir de çok heyecanlanıyorum."
"Heyecanını yesinler senin. Bu arada bir itiraf da benden. Ben de çok heyecanlanıyorum."
"Ama biraz daha heyecanlanırsak perimiz bizi o heyecanda boğar."
"Mantı yemeyince sinirli oluyor bizimki."
Miran sevdiği kadının alnına öpücük kondurduktan sonra el ele kızlarının yanına gittiler. Nil kollarını birbirine bağlamış şekilde yerde oturuyordu. İki yanına oturup ikisi de saçından öptü.
"Anneciğim ne oldu?"
"Neyde benim 23 Niçan hediyem? Almadınıc mı?"
"Almaz olur muyuz aşkım? Aldık tabi ki."
"Hani neyde? Ben look ama bulamadı."
"Sakladık bebeğim. Babası hadi getir hediyelerini."
"Hemen geliyor hediyelerin biriciğim."
Miran kar küresi tarzında bir şey almıştı. Mavi, sayfaları açılmış bir kitap heykelinin üzerinde küre içerisinde birbirlerine sıkıca sarılmış Frozen karakterleri olan Elsa ve Anna vardı. Kürenin yanında animasyonun sevimli kahramanları Olaf ve Sven vardı. Reyyan Tinkerbell filmindeki çiçek figürü olan bir kolye almıştı. Kolyenin üstünde durduğu kartta ise you fill my heart with sparkle yani ışığınla kalbimi dolduruyorsun yazıyordu. Yazının üstünde yıldızlar, altında ise küçük bir Tinkerbell figürü vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdim Seni Bir Kere
FanfictionDoğduğum günden beri birçok savaşa girdim. Savaşların en büyüğünün üniversiteye gitmek olduğunu sanmıştım ama yanılmışım. Üniversite okumak için girdiğim savaşları kazanmış, doğduğum Mezapotamya'nın büyülü toprakları Mardin'den çıkıp sayısız savaşla...