🌹42.Bölüm~Gerçek Bir Aile

418 25 219
                                    

Medya-Taçlı Kızım

Miran Aksoy|

Özge'nin yazdığı senaryoyu okurken içim ürpermişti. Korku filmi olarak mükemmel bir senaryoydu ama romantik komedi olarak maalesef sınıfta kaldı Özge'ciğim. Okulda olan kısa film yarışmasına katılmış ve bu senaryoyu yazmıştı. Birinci olan senaryo, kadrosu senaryodaki kişilerden oluşan kişilerle çekilecek bir film olacaktı. Bu yüzden de senaryoda çevresinde olan insanları kullanmak zorundalardı.

"Ee nasıl buldunuz senaryoyu?"

"Korku filmi için mükemmel ama bence başka bir hikaye yaz."

"Neyi var?"

"Korku filmi çekmek istiyorsan çekelim."

"Cin de ekleriz hatta hayatım."

"Dalga geçme Umur. Tanem sen beğendin mi?"

"Nooo!"

Papatyamı kucağıma alıp sıkıca sarıldım. Dokuz aylık olmuştu benim papatyam. Bebeğimizin doğmasına 2 ay kalmıştı. Hep söylediğim gibi Nil Peri'm geliyordu. Papatyam da şimdilik kıskanmıyordu. Umarım hiç kıskanmaz, kardeş kardeş büyürlerdi. Sakalımla oynayan minik ellere öpücük kondurdum.

"Poyt uytu."

"İyi geceler de, yukarı gidelim."

"Dood dece."

"İyi geceler aşk tanem. Amcanla uyumanı da yazdım bir kenara."

"Kıskanmasana aşkımızı."

"Çileğim doğsun,görürsün."

Papatyamla birlikte odaya çıkıp yatağa uzandım. Göğsüme yatırıp saçlarını sevmeye başladım. Kapının çalmasıyla gel komutunu verdim. Kafasını uzatan Melis'i görünce gülümsedim.

"Bana da yer var mı?"

"Papatyam Melis de gelsin mi?"

"Yeç ama o oyda uytu."

"Tamam bebeğim, yastıkta uyusun o."

"Tet çayı beyn."

"Evet,bak Melis de saçlarını boyatmış zaten."

"Del buyaya, batacat beyn."

"Hemen geliyorum."

Gelip yanıma uzanınca saçlarına dikkatlice baktım. Annemin babam yaşarken kullandığı saç rengiydi. O günden sonra annemi bir daha hiç bu saç renginde görmedim.

 O günden sonra annemi bir daha hiç bu saç renginde görmedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sevdim Seni Bir KereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin